Hallo jongens mijn naam is Gokhan. Ik zit op het Havo 4(volwassen onderwijs). Ik ben een Turkse Nederlander oftewel een Nederlandse Turk. Ik hou van beide landen. Dat terzijde ik poker al vanaf de middelbare school, illegaal, in de tussenuurtjes en pauzes :tongue:. Ik denk dat ik daardoor wat ervaring heb opgedaan. Ik ging dan ook regelmatig met veel winst naar huis.
Ik kijk graag naar Poker After Dark en Wpt. Al is dat wel heel anders dan online poker. Ik probeer toch elke keer te voorspellen wie wat gaat doen enz.. En wat ik in diegene zijn positie zou doen. Al met al ik hou heel veel van poker. Ik wil me dan ook door ontwikkelen op het gebied van strategie en alles wat met poker te maken heeft. Daarom heb ik mezelf aangemeld bij Pokerstrategy.
Ik heb paar dagen geleden m'n bonus van 50 $ ontvangen(tevens ook 18 geworden). Ik begon met 0.01/0.02 en 0.02/0.04, maar na een korte tijd ben ik overgestapt naar 0.05/0.10. Ik denk dat ik een goede keuze hebt gemaakt. Het schiet lekker op naar mijn mening. Paar eurotjes winst en 50 strategypoints tot nu toe. Ik hoop dat ik die lijn kan doorzetten en toch iets nuttigs kan doen met mijn bankroll.
Thanks guys.