Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] GoldStriker

7 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
534 Weergaven
GoldStriker
PokerStrategist

Hallo jongens mijn naam is Gokhan. Ik zit op het Havo 4(volwassen onderwijs). Ik ben een Turkse Nederlander oftewel een Nederlandse Turk. Ik hou van beide landen. Dat terzijde ik poker al vanaf de middelbare school, illegaal, in de tussenuurtjes en pauzes :tongue:. Ik denk dat ik daardoor wat ervaring heb opgedaan. Ik ging dan ook regelmatig met veel winst naar huis.

Ik kijk graag naar Poker After Dark en Wpt. Al is dat wel heel anders dan online poker. Ik probeer toch elke keer te voorspellen wie wat gaat doen enz.. En wat ik in diegene zijn positie zou doen. Al met al ik hou heel veel van poker. Ik wil me dan ook door ontwikkelen op het gebied van strategie en alles wat met poker te maken heeft. Daarom heb ik mezelf aangemeld bij Pokerstrategy.

Ik heb paar dagen geleden m'n bonus van 50 $ ontvangen(tevens ook 18 geworden). Ik begon met 0.01/0.02 en 0.02/0.04, maar na een korte tijd ben ik overgestapt naar 0.05/0.10. Ik denk dat ik een goede keuze hebt gemaakt. Het schiet lekker op naar mijn mening. Paar eurotjes winst en 50 strategypoints tot nu toe. Ik hoop dat ik die lijn kan doorzetten en toch iets nuttigs kan doen met mijn bankroll.

Thanks guys.

6 reacties
Benjike316
PokerStrategist

Welkom :)

Is 0.05/0.10 niet een beetje te overhaast? Een goed bankroll management zorgt ervoor dat je niet binnen de kortste keren broke gaat en is een must-have voor iedere speler.

Het is sterk aangeraden hiervan zo weinig mogenlijk af wijken.

Succes aan de tafels.

-Benjike

Hallo Goldstriker,

Van harte welkom hier bij PokerStrategy! Leuk dat je de moeite neemt om je even voor te stellen ;) Heeft je nickname iets te maken met de alcoholische vernapering of misschien iets met je favoriete voetbalclub Galatasary? Je pic op je communitypagina ziet er namelijk ook een beetje goudkleurig uit.

Het begin aan de pokertafels is je prima afgegaan zo te horen! Hou echter wel goed erg in je bankrollmanagement, zoals Benjike316 al terecht aan heeft gegeven. We hebben al vaker vliegende starters na een korte tijd zien stranden ;)

Uit je verhaal maak ik op dat je gelijk met de BSS-strategie bent begonnen? Hier zijn een aantal mooie Strategy-Artikelen over te vinden.

En wat denk je van de videosectie? Op het gebied van BSS kan ik je echt de videoserie van Rogier en Ajfonso aanraden: Van NL2 naar NL100

Deze twee videoproducers geven elke week ook een coaching. Buiten dat je hier kunt zien hoe deze beide coaches spelen, vertellen ze je ook over de gedachtengangen bij de hand. Bovendien kun je alle vragen aan hen stellen en ze zullen die zo goed mogelijk proberen te beantwoorden!

Ook op het forum is genoeg te doen; misschien kun je een blog gaan bijhouden over je pokerbelecenissen! Maar ook voor succesverhalen ben je natuurlijk van harte welkom. Maak ook eens gebruik van de mogelijkheid om een hand te laten beoordelen, erg nuttig en leerzaam. Lees hier hoe je een hand op de juiste manier post.

Naja, zoals je ziet is er genoeg te doen ;)
Veel plezier en succes aan de tafels! Mocht je vargen en/of opmerkingen hebben horen we het graag!

Groetjes _cool:

raymond20001
PokerStrategist

welkom op het forum

btw afkomst is onbelangrijk en ook vrouwleu zit hier op het forum

succes met poker

GoldStriker Topicstarter
GoldStriker
PokerStrategist

Ja ik zal me er zo strikt mogelijk aan houden, al moet ik zeggen dat dat niet altijd het geval is. Wat raden jullie mij aan. Gewoon weer een niveautje terugzakken naar 0.02/0.04? Overigens bedankt voor het lezen van mijn stuk en voor de tips. Ik zal proberen zoveel mogelijk lering uit te trekken.

Benjike316
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door GoldStriker
Ja ik zal me er zo strikt mogelijk aan houden, al moet ik zeggen dat dat niet altijd het geval is. Wat raden jullie mij aan. Gewoon weer een niveautje terugzakken naar 0.02/0.04? Overigens bedankt voor het lezen van mijn stuk en voor de tips. Ik zal proberen zoveel mogelijk lering uit te trekken.

Ik denk dat je best vanaf 0.01/0.02 kan beginnen. In het begin zullen er (zoals bij iedereen) nog heel veel fouten in je spel zitten die je nog veel geld kosten. Door op de laagste limiet te beginnen zul je dus zo je verliezen wat reduceren.

Hey Goldstriker welkom op de tofste nederlandstalige pokercommunity van het universum ! :f_cool:

Zoals bovenstaande behulpzame mensen al duidelijk hebben gemaakt is BRM van allergrootste belang in het begin. Het is inderdaad lastig om voor zo'n microbedragen te spelen, maar zie het als een soort opwarming voor het echte werk. Het ergste wat er kan gebeuren is dat je door wat tegenslag opeens je startkapitaal (en je motivatie) kwijt speelt! Volhouden dus en veel geluk aan de pokertafels!