Hey Xpload!
Thx!
Voila, dacht ik er ook aan. En als het dan nog kan door een site waar je nog een hele hoop kan bijleren, dan is dat extra goed meegenomen.
Momenteel is het de voorsprong op mijn vrienden proberen te houden. Voorlopig 8/10 maanden gewonnen. De eindoverwinning kan me ook nog moeilijk ontsnappen voor dit jaar. +28.68 vs -1.55 voor de tweede (we beginnen altijd met €5 buy-in en 1/2 cent blinds).
Ik was eerst van zin om sitngo te spelen, maar uiteindelijk besloten om dezelfde variant te spelen als wat ik irl speel, no limit hold'em cash games (micro), aan 6 player tafel.
Ik ben er inderdaad al ingevlogen.
En ik moet zeggen, de start was ronduit desastreus.
Zondag 1 sitngo om er in te komen => $48.8
Maandag ondanks een vrij tight spel ben ik vrij snel naar $41 gezakt (I know, klinkt raar ^^). Ik liep echt tegen de meest gekke handen aan. Maar...BRM uiteraard toegepast (dus $1 dollar buy-in op 1/2 cent tafels), en dus waren die bad beats niet catastrofaal. Even een uurtje pauze gepakt en besloten dat ik toch maar voor $2 buy-in ging gaan, om niet telkens als shortstack te beginnen en zo iets comfortabeler te kunnen spelen. Uiteindelijk dan de dag gisteren nog breakeven afgesloten, op $49.
Vandaag rustig verder blijven spelen, met een $50.58 tussenstand.
Dus, de slechte start uitgeveegd en weer vol goede moed verder pokeren ;-). Op naar de $100, zodat ik mij terug aan de "regels" van het BRM kan houden.