hallo mijn naam is ruud lauwens aka lauwens91
ik speel nu een jaar ongeveer online poker maar alleen no limit hold'em
omdat veel mense me hadden gezegt dat het aangeraden is om op een forum lid te zijn kom ik nu hier
greets
hallo mijn naam is ruud lauwens aka lauwens91
ik speel nu een jaar ongeveer online poker maar alleen no limit hold'em
omdat veel mense me hadden gezegt dat het aangeraden is om op een forum lid te zijn kom ik nu hier
greets
Hey ruud,
Wijze vrienden! ♠_biggrin:
No Limit is inderdaad de meest populaire variant, die door de meeste spelers in de community gespeeld wordt. Ben je al geslaagd voor de quiz? Zodra je het startkapitaal ontvangt krijg je ook direct de bronze status en daarmee toegang tot meer materiaal en video's.
Alvast veel (leer)plezier in de community!
als ik deze bronze status behaal blijft dit dan levenslang men status of kan dit vervallen ?
Hallo Ruud
Bronze status blijf je altijd behouden van zodra je het startkapitaal ontvangen hebt. Van zodra je zilverstatus en hoger bereikt, kan dit wel altijd terug vervallen naar de bronze status na een bepaalde periode. Meer informatie over het statussysteem kan je http://nl.pokerstrategy.com/status /" rel="nofollow ugc" target="_blank">hier vinden.
Welke variant wil je gaan spelen? BSS, SSS, SNGs?
Groetjes
Hey lauwens,
SSS en BSS staan voor twee cashgame strategieën voor No-Limit Hold'em. SSS staat voor Shortstack Strategie en BSS voor Bigstack Strategie. Bij de eerste koop je je in met 20 Big Blinds aan tafel, bij de tweede met een volledige stack van 100 Big Blinds. Dit maakt dat je een wat andere strategie toepast om dit profitabel te kunnen doen.
SNG's zijn Sit 'n Go's, kleine toernooitjes als het ware. Je koopt je in voor een bepaald bedrag en speelt net als in toernooien met chips, waarbij bijv. de laatste 3 van de 9 spelers in de prijzen eindigt. Je hebt ze van 6 man, 9 man, 18 man, 27 man, 45 man, etc. etc.
Dit is in principe allemaal nog No-Limit Hold'em, maar daarnaast heb je ook nog Fixed Limit, Pot Limit Omaha, en nog andere 'exotische' varianten als Razz, Stud, etc.