Ga naar het forum
Een nieuw begin :-)

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Een nieuw begin :-)

6 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
528 Weergaven
BrianKK
PokerStrategist

Hoi,

Ik ben Brian en ik speel al jaren poker.
Heb misschien wel 10 pokerboeken liggen en heb meerdere (korte) lidmaatschappen gehad op videosites. Desondanks ben ik nog steeds een losing cashgame player!
Ik had me voorgenomen geen cashgames meer te spelen en alleen recreationeel kleine toernooitjes, maar deze site heeft me weer inspiratie gegeven om het nog 1 keer te proberen. (hoe vaak hebben we dat al niet gezegd huh? hahaha)
Mijn voornemen is dan ook om zoveel mogelijk (opnieuw) te leren en me strict aan BRM te houden, dit ging voorheen altijd mis. Ik ben dan ook niet van plan meer te storten zodat ik op het wat interessantere nieveau kom, maar ik wil gewoon vanaf 2nl beginnen.
Mochten er mensen zijn in hetzelfde pakket of gewoon mensen die het leuk vinden mij te steunen, let me know! Misschien kunnen we elkaar helpen. Klein studiegroepje? Who knows.

5 reacties
Benjike316
PokerStrategist

Hoi Brian

Eerst en vooral welkom!

Ik denk dat er wel meerdere mensen in een situatie als die van jouw zitten of hebben gezeten. Een leuke motivatie kan zijn om een blog bij te gaan houden. Daarin kan je bijvoorbeeld een paar doelstellingen zijn waar je wil naar streven. Dit moeten geen onhaalbare doelstellingen zijn, maar zo kan je in kleine stapjes je weg omhoog werken. Het is misschien ook direct interessant om eens een paar blogs door te nemen, zodat je zelf te weten komt wat leuke doelstellingen kunnen zijn en welke hindernissen je kan verwachten.

Je gaat terug starten met cashgames, dus de Bigstackstrategie (BSS)?

Groetjes
Benjamin

BrianKK Topicstarter
BrianKK
PokerStrategist

Hey hoi,

ja idd, ik wil starten met cashgame. Ik denk dat dit mn zwakste format is. In mijn totale pokerhistorie sta ik namelijk in de plus met zowel sngs als toernooien maar alles daarvan en een beetje sta ik met cashgames in de min. Ik heb het dan over een paar duizend en niet honderd! Het wordt een mentale opgave om 2nl te gaan spelen hehe.
Maar vandaar dus de herstart vanaf het begin omdat ik duidelijke leaks heb.

Welkom en succes!

Welkom! :D

Benjike316
PokerStrategist

Hey

Wanneer je gewoon geworden bent om hogere limieten te spelen, kan het inderdaad mentaal wat tegenzitten dat je nu plots op de laagste limiet gaat spelen. Maar als je het langs een andere kant bekijkt, wanneer je op NL2 start, zal je pas een limiet hoger gaan wanneer je de vorige limiet beat en zo zal je een zekerheid en meer zelfvertrouwen hebben als je via deze weg op bijvoorbeeld NL50 terecht komt, wetende dat je daar terecht bent gekomen door het harde werk en door je kwaliteiten als pokerspeler.

Ik kan je alvast aanraden om BSS-artikelen grondig te doornemen. Van basic tot waar je toegang voor hebt en binnenkort zal hebben. In de artikelen wordt je een basiskennis aangeleerd die je steeds verder zal uitbreiden, wat ook nodig is om hogere limieten te gaan spelen.

In de BSS-video's kan je aanvullingen vinden op de strategie artikelen, alsook session reviews van (meer) ervaren spelers. Dat laatste is ook altijd interessant.

Wanneer je met enthousiasme en met discipline alle content hier op Pokerstrategy.com zal doornemen, ben ik er zeker van dat je in de toekomst een winstgevend cashgame speler zal worden ;)

Ik wens je in ieder geval veel succes en plezier aan de tafels.

Groetjes
Benjamin