Ga naar het forum
Een nieuw begin :-)

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Een nieuw begin :-)

6 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
528 Weergaven
BrianKK
PokerStrategist

Hoi,

Ik ben Brian en ik speel al jaren poker.
Heb misschien wel 10 pokerboeken liggen en heb meerdere (korte) lidmaatschappen gehad op videosites. Desondanks ben ik nog steeds een losing cashgame player!
Ik had me voorgenomen geen cashgames meer te spelen en alleen recreationeel kleine toernooitjes, maar deze site heeft me weer inspiratie gegeven om het nog 1 keer te proberen. (hoe vaak hebben we dat al niet gezegd huh? hahaha)
Mijn voornemen is dan ook om zoveel mogelijk (opnieuw) te leren en me strict aan BRM te houden, dit ging voorheen altijd mis. Ik ben dan ook niet van plan meer te storten zodat ik op het wat interessantere nieveau kom, maar ik wil gewoon vanaf 2nl beginnen.
Mochten er mensen zijn in hetzelfde pakket of gewoon mensen die het leuk vinden mij te steunen, let me know! Misschien kunnen we elkaar helpen. Klein studiegroepje? Who knows.

5 reacties
Benjike316
PokerStrategist

Hoi Brian

Eerst en vooral welkom!

Ik denk dat er wel meerdere mensen in een situatie als die van jouw zitten of hebben gezeten. Een leuke motivatie kan zijn om een blog bij te gaan houden. Daarin kan je bijvoorbeeld een paar doelstellingen zijn waar je wil naar streven. Dit moeten geen onhaalbare doelstellingen zijn, maar zo kan je in kleine stapjes je weg omhoog werken. Het is misschien ook direct interessant om eens een paar blogs door te nemen, zodat je zelf te weten komt wat leuke doelstellingen kunnen zijn en welke hindernissen je kan verwachten.

Je gaat terug starten met cashgames, dus de Bigstackstrategie (BSS)?

Groetjes
Benjamin

BrianKK Topicstarter
BrianKK
PokerStrategist

Hey hoi,