Hoi Ik ben Riverfloat alhier en ik speel al zeker drie jaar poker
Ik durfde echter nauwelijks cashgames te spelen maar door deze site heb ik daar toch meer vertrouwen in
Gisteravond heb ik tot laat in de nacht de shortstackstrategy uitgeprobeert
En ik moet zeggen dat het werkt
Soms kwam ik in de problemen omdat ik toch een blind wilde stelen maar al met al heb ik geld verdiend en dat had dus meer kunnen zijn
Duimen dat dat zo blijft
Groetjes
Hoi Riverfloat,
welkom bij PokerStrategy.com!
Wat speelde je voorheen dan? Sit and Go's of grotere MTT's?
Het voordeel van de SSS is dat je ook vertrouwen kan krijgen in het spel en ervaring kan opdoen, terwijl je met een kleiner bedrag aan tafel zit en er dus iets minder op het spel staat.
Veel succes!
Dank je
Ja grote toernooien vooral sng,s en voor de fun 5card draw limit
Ik ben daarmee niet onverdienstelijk en wist van mijn 10$ in een jaar tijd een bankroll te verzamelen van 300$
Maar dat moet wel sneller kunnen nu met cashgames
Ik heb lang geprobeert om in de top 10 te komen met 20 sng,s vanwege een leuke freeroll
Ik kwam altijd een heel eind zo halverwege die 20 maar helaas lukte dit nooit
Dus begon ik te denken dat ik wel wat kan bijleren vandaar dat ik deze site bezocht
Hey Riverfloat
Van mij ook een welkom!
Om je een paar tips te geven waar je mee aan de slag kunt aan de cashgame tafels, om te starten zijn er de BSS-artikelen en de BSS-video's. In de artikelen zul je kunnen lezen wat een goede basis is voor een winstgevend spel. Ik zou zeggen, neem rustig de tijd deze eens te doorlopen. In de video's kan je aanvullingen vinden op de artikelen, alsook session reviews van spelers die de betreffende limiet al beat. Bij session reviews gaat een speler een opgenomen sessie van een andere speler of hemzelf beoordelen. Dit is ook zeker interessant omdat je bepaalde leaks in het spel kan tegenkomen die je bij jezelf ook herkent.
Maar ook het BSS-handbeoordelingsforum kan je hierbij helpen. Hier kan je handen posten waarvan je denkt dat ze slecht gespeeld zijn. En een (professionele) handjudge zal deze hand dan beoordelen voor jouw.
Ik hoop dat je hierdoor nog meer vertrouwen zult krijgen in cashgames en dat je snel een winstgevend speler mag worden!
Veel plezier aan de tafels.
Groetjes
Benjamin