Ga naar het forum
floppie77 stelt zic...

Meldingen
Alles wissen

floppie77 stelt zich even voor

5 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
534 Weergaven
floppie77RNMD
PokerStrategist

Hallo Allemaal! Ik ben dus floppie77 en poker al een tijdje op verschillende sites. Ik poker nog niet echt voor groot geld, maar maak wel winst. Speel veel freerolls en speel daar af en toe MTT voor van 1 $ of ben aan het grinden op DON 1$ ...speel ook weleens cashgames , maar voorlopig nog op de allerlaagste limieten. heb eigenlijk bij elke pokervariant een EV+...
ben steeds meer gaan leren om poker wiskundig te benaderen en weet nu hoe belangrijk positiespel is en het berekenen van odds en implied odds(iets wat heel veel spelers volgens mij niet goed snappen) Ik hoop hier een beetje leuke contacten op te doen en een beetje ervaringen uit te wisselen over gespeelde handen en hoe je bijv. sommige type spelers moet aanpakken. Zelf vind ik het nog het lastigst om tegen van die absolute mafkezen te spelen die elke hand in een cash game preflop alles raisen , op de flop raisen, reraisen enz...ik speel tegen hun supertight, bluf nooit tegen ze en wacht op die monsterhand, dan maak je al die steals meestal in 1 potje ruimschoots goed haha! hey de groeten allemaal en pokerse! floppie77

Beantwoorden
Citeren
4 reacties
rrrood
PokerStrategist

Welkom!

Bij welke pokersite speel je of speel je op meerdere sites?

Beantwoorden
Citeren
ssacr
Poker Player

Hallo en welkom floppie77,

Zal je vast gaan bevallen hier omdat er altijd wel iemand is die ervaring heeft met de dingen die jij tegenkomt met pokeren. Veel succes en groetjes.

Beantwoorden
Citeren
floppie77RNMD Topicstarter
floppie77RNMD
PokerStrategist

speel nu via pokerstrategy bij Betfair , maar heb ook accounts bij party poker, everest, pokerstars, 888 poker, lucky ace en nog wel een paar. speelde ook eerst bij pokerhuis, maar die is veranderd van software en vind ik nu heel wat minder leuk en de leuke freeroll is ook weg daar...heb jij nog leuke tips voor leuke pokerrooms? groeten floppie

Beantwoorden
Citeren
floppie77RNMD Topicstarter
floppie77RNMD
PokerStrategist

Hoi ssacr,

bedankt voor je bericht en voor dat suc6 wil ik wel gaan haha!
speel je zelf ook al lang poker? ik moet ff een beetje wegwijs worden hier , maar dat zal vast en zeker wel goed komen!

Beantwoorden
Citeren