Hallo allemaal op deze vroege ochtend. Ik ben sinds vorige
week actief op dit forum, maar had me nog niet voorgesteld. Heel onbeleefd dus dat ga ik nu doen
Ik ben Erik, 19 jaar en ik ben student. Ik vind poker interessant, omdat je van beneden jezelf helemaal naar boven kan werken en je dat zelf in de hand hebt. Ik probeer dan ook veel te leren om beter te worden.
Ik had me ergens een paar maanden terug al aangemeld hier, maar toen was ik nog helemaal niet zo actief bezig met poker. Deed alleen af en toe een paar toernooitjes. Nu ben ik er serieuzer mee bezig en heb ook al wat dingen geplaatst in het strategie en handbeoordelingsforum, waar ik al veel hulp heb gehad met mijn handen.
Ik speel de 40mans $1 sit and go's op 888 poker op dit moment, omdat ik denk daar ideaal mijn bankroll te kunnen vergroten vanwege het lage niveau en daarvan voor mij lastige handen posten in dit forum. Als ik het een beetje onder de knie heb ga ik op pokerstars de 45 mans spelen waar meer traffic is en de software ook sneller is.
Het zou mooi zijn als ik dan wat geld kan bijverdienen met poker en er natuurlijk plezier in houd. Dat zijn mijn lange termijn doelen, maar eerst flink aan mijn spel werken