Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Hallo allemaal!

5 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
486 Weergaven

Hallo mensen van deze communitie. Mijn naam is Jeroen, ik ben 19 jaar jong en fanatiek pokerspeler. Ik kende deze site al ongeveer een jaar en heb al veel dingen aangeleerd die mijn spel positief beïnvloeden, maar tot op heden had ik nooit de behoefte om een account aan te maken.

Ik hoop jullie van dienst te kunnen zijn met kennis en persoonlijke ervaringen m.b.t. poker. Ik zie jullie wel in het forum!

Beantwoorden
Citeren
4 reacties

Welkom :D

Beantwoorden
Citeren
Orodin
PokerStrategist

Hey JDooms!

Van harte welkom bij PokerStrategy.com!

Ik begrijp dat je al een poosje speelt? Op welke rooms speel je zoal, en welke variant en limieten??

Ik hoop van harte dat we je vaker op dit forum tegen mogen komen, zodat we allemaal van elkaar kunnen leren :).

Succes aan de tafels!

Groetjes,
David

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Hallo David,

Ik speel ondertussen enkele jaren poker op Pokerstars, maar sinds ongeveer een jaar volgens de Midstack strategy. Ik ben ooit eens begonnen met een 10$ storting op NL2 en ik heb ondertussen uitgebouwd naar 240$ NL16.

Op de planning staat het kopen van HM2 bij een bankroll van 310$, ik kijk er al naar uit :)

Beantwoorden
Citeren
divvie
PokerStrategist

Zou wel oppassen met een 15 BI voor NL16, weet wanneer je moet downmoven :) maar succes!

Beantwoorden
Citeren