Beste pokervrienden,
Ik ben Wouter, 20 jaar en woon op dit moment in Utrecht. Ik zwerf al een tijdje erg passief rond op Pokerstrategy, lees hier en daar een artikel en browse wat op het forum. Ik poker al een jaar of twee voor de fun, maar ben nu op zoek naar meer. Het is haast te zeggen dat mijn passie echt bij poker ligt. Ik kijk ontzettend veel naar professioneel poker zoals grote toernooien e.d..
Ik merk de laatste tijd flink wat verbetering in mijn spel, sinds ik wat meer tijd steek in het verdiepen van de strategie. Het spel begint me steeds meer te boeien en ik krijg er ontzettend veel plezier in. Ik speel voornamelijk sit&go's en af en toe wat cashgames, op microstakes. Sinds kort noteer ik al mijn sessies in Excel. Mijn bankroll is op dit moment $16,86. Dit is wat laag, maar ik heb er laatst wat afgehaald.
Mijn doel is om op alle factoren een betere pokerspeler te worden, en er een leuk zakcentje aan over te houden. Om het wat concreter te formuleren: Ik wil graag naar een bankroll van $500. Op een of andere manier lukt het helaas niet om via Pokerstars strategypoints door te geven naar Pokerstrategy. Ik weet ook niet hoe ik dit moet fixen.
Ik heb ontzettend veel zin om te beginnen! Ik waardeer elke tip en ieder advies wat jullie me geven om dit doel te bereiken, en waar ik zou moeten beginnen. Ook als jullie nog vragen hebben over mijzelf, vraag maar raak.
Groeten!