Ga naar het forum
Her-introductie van...

Meldingen
Alles wissen

Her-introductie van mezelf

7 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
555 Weergaven
DodoBrabbel
PokerStrategist

Hallo allemaal,

Ik ben een flinke tijd weg geweest van het pokerwereldje, maar ik kon het niet laten om weer te gaan spelen. Daarom stel ik mezelf nog eens opnieuw voor. Ik ben 22 jaar, studeer aan de TU Eindhoven en heb al eerder poker gespeeld. Naast poker speel ik graag een potje Battlefield3, mocht iemand een keer zin hebben.

Nu dan mijn poker ervaring, mijn skills liggen vooral bij SnG spel. Toen ik stopte voelde ik me net lekker op de 10$ STT's. Daarna heb ik nog kort geprobeerd om te cashgamen, maar daar was ik niet zo best in. Nu moet ik weer een nieuwe bankroll opbouwen en speel op de 3$ op PartyPoker (kan ik meteen mijn skills weer oppoetsen).

Op het forum zal ik vooral actief zijn in het SnG/MTT gedeelte. Tegen de tijd dat ik mijn pokerskills weer onder de knie heb ga ik me ook bezig houden met wiskundige modellen. Ik wil eens dieper naar het ICM model kijken, en ik wil proberen een future game model te ontwikkelen(om naast ICM te gebruiken). Mischien ga ik hier zelfs een blog over bij houden, maar ik kan niks beloven :)

Groeten,
Brabbel

Beantwoorden
Citeren
6 reacties
TurboHenk
Legacy Member

Welcome back en succes met je plannen!

Beantwoorden
Citeren

Eindhovuhhh :D!
Welkom terug in ieder geval.
Succes met de comeback maken!

Beantwoorden
Citeren
TheErwin
Oldschool Grinder

Welkom back en succes!

Wat studeer je aan de TU/e? :D

Beantwoorden
Citeren
raymond20001
PokerStrategist

welkom terug,

succes met je nieuwe game model

Beantwoorden
Citeren
DodoBrabbel Topicstarter
DodoBrabbel
PokerStrategist

Ik ben dit jaar begonnen aan de master Systems & Control. Dat zit gedeeld bij Electrical en Mechanical engineering.

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Hey DodoBrabbel,

Welcome back. Hopelijk kun je snel je de draad weer oppikken en al je skillz onder het stof vandaan halen _biggrin:

Beantwoorden
Citeren