Ga naar het forum
Ik stel mezelf even...

Meldingen
Alles wissen

Ik stel mezelf even voor

3 Berichten
3 Gebruikers
1 Reacties
414 Weergaven
RobbyTank
Legacy Member

Ik ben Robbert-Jan, ik woon in België en ken poker al een 2-3 tal jaar maar speelde vooral lage stakes op stars. Nu grind ik de 1$ toernooien, nog altijd vrij lage stakes. Ik ben op zoek naar een aantal leuke mensen die van poker houden en graag via skype elkaar zouden willen helpen, railen, etc. Zodat we een beetje van elkaar kunnen leren en advies geven.

Alvast heel fel bedankt!

Beantwoorden
Citeren
2 reacties
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Hallo Robbert-Jan

Welkom op het PokerStrategy forum :welcome:

Leuk dat je $1 toernooien speelt. Je kunt ook altijd zelf een railthread maken in onze Brags, beats & Railing sectie, zodra je diep zit in een toernooi. Dan kan iedereen je ook volgen. Dat kan natuurlijk ook d.m.v. een blog. Aangezien ik zelf niet zo gauw mijn Skype-adres op een forum zou plaatsen.

Zo te zien ben je ook nog een basic lid en zou je gebruik kunnen maken van onze gratis geldpromotie. Dan kun je een bankroll krijgen op een pokerroom waar je nog geen account hebt. Ook kun je dan makkelijker plaatjes posten en vriendschapsberichten sturen, zodat je daarna privéberichten kunt sturen op het moment dat je bronze bent.

Verder wens ik je een fijne tijd op het forum en mocht je nog vragen hebben stel ze dan gerust.

Groetjes,
SDK1987

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Welkom RJ!

Je zou ook kunnen proberen om met wat andere lowstake MTTspelers een blog hier op te zetten, waarin je samen in een MTT speelt en updates geeft. Is ook leuk voor anderen en wie weet krijg je dan al snel een soort competitiegevoel :)

Succes!

Beantwoorden
Citeren