k ben jordy en 23 jar speel al aardig tijdje op pokerstarts en hoop hier het een en ander te leren
Hallo Jordy
Welkom op het PokerStrategy forum
Ik ben benieuwd wat je al zoal gespeeld hebt op PokerStars. SNG's, toernooien, cash games en/of misschien wel een andere variant dan no limit hold'em. Dan zou ik je eventueel meer informatie kunnen geven.
Zo te zien ben je ook nog een basic lid en zou je gebruik kunnen maken van onze gratis geldpromotie. Dan kun je een bankroll krijgen op een pokerroom waar je nog geen account hebt. Dus PokerStars valt helaas al af.
Verder wens ik je een fijne tijd op het forum en mocht je nog vragen hebben stel ze dan gerust.
Groetjes,
SDK1987
Hee SDK1987,
Ik speel vooral SNG en zo af en toen een toernooi.
Vandaag bijvoorbeeld speel ik mee in de neymar finale.
Heb je mischien nog tips want is wel een van mijn eerste grote toernooi.
Het meest speel ik toch wel No limit holdem maar speel laaste tijd ook wel eens omaha
en badugi.
Ja heb al een bankroll aangevraagd alles was goed en staat dat het onderweg is heb het bij PKR was vanacht weet je toevallig hoe lang dat ongeveer duurt want er stond meestal binnen 2 uurtjes .
Wat raad je me nog meer aan om zeker eens te gaan doen of te cheken
Groetjes jordy
Hi Jordy, welkom!
Leuk te horen dat je ook wel eens badugi speelt. Hoe gaat dat? En hoe heb je het spel aangeleerd? Het is doorgaans wat lastiger om strategie artikelen te vinden.
Ik zou maar van 2 werkdagen uitgaan. Dan kan het altijd meevallen dat je startkapitaal op pkr krijgt. Mocht je daarna nog steeds niks hebben ontvangen raad ik je aan om een ticket te sturen naar onze klantenservice, zodat zij kunnen uitzoeken waarom je dan nog niks hebt ontvangen.
Beetje mosterd naar de maaltijd, maar ik zou in zo'n grote freeroll waar veel vis inzitten een tight agressieve aanpak kiezen en vooral geen gekke dingen doen. Dan kun je denk ik best ver komen. Al doe ik het zelf momenteel nog niet zo lekker in deze freerolls
Je kunt natuurlijk altijd de artikelen en video's bestuderen. Al vind ik de Engelse threads No Limit Beginners course with confidant91 en MTT Beginner Coaching: Discussion and feedback thread ook veel goede informatie bevatten als je nog begint met het ontdekken van de cash games en toernooien.
Ook is het niet verkeerd om onze handdiscussie fora te bezoeken door er handen te posten en mee te discussiëren. Daar kun je ook veel van leren vind ik.
Dat zijn mijn aanraders. Misschien dat andere nog meer interessante informatie voor je hebben.
Welkom!
In grote freerolls is een tighte aanpak in het begin een goede strategie, zeker voor wat minder ervaren spelers. Lees daarvoor de MTT-artikelen maar eens door.
Dit soort freerolls gaat er eerst om dat je overleeft in de chaos van de eerste levels.
Een andere benadering is gewoon aggro spelen. Je bust dan wel vaker, maar krijgt met wat geluk ook vaker een wat grotere stack aan het begin, waarna je dan overschakelt op tight. Het is maar wat jou het meest ligt.
Succes!