da is ok wel waar...:D
Oorspronkelijk gepost door TimPS
Als je bovenaan deze pagina kijkt, zie je "nieuwe posts" staan. Daar kun je meteen zien waar er wat gepost is. Als er in het envelopje een bolletje staat, dan betekent dit dat jijzelf ook ooit in het topic gereageerd hebt. Op die manier kun je altijd snel zien waar en wat er gepost is.Voor meer informatie over hoe je handen kunt posten, kun je hier terecht:
K merci dat weet ik nu ook al weer :).Voor handen te posten ga ik in de loop van de week eens lezen.
Oorspronkelijk gepost door hopeletron
tracked idd via pokerstrategy...meer punten meer video's...en dat doet wel veel qua leren.ik bedoel dat er op pokerstars beter spelers zitten als op ander sites...dit is toch mijn ervaring...om je bankroll uit te bouwen lijkt het me beter om te beginnen op een site met slechtere spelers...voornamelijk de sports betting sites zit toch meer gokkers..
ga je beginnen met 50 $ van pokerstrategy..of zelf gestort ?
Ja daar was ik al een beetje bang voor,maar mijn reads zijn daar veel straffer omdat iedereen een persoonlijke afbeelding heeft,op william hill zijn er maar een paar afbeeldingen die iedereen gebruikt en dat blokkeert mijn reads toch een beetje(multitabling) en word rapper moe.Meschien dat het beter gaat gaan als ik Holdem Manager2 ga leren gebruiken maar eerst zonder,Partypoker heeft ook iedereen een eigen afbeelding heb ik al gezien,welke raad jij mij aan? Kben nu aant spelen op William Hill met 10Euro die ik gestort heb en 50D van Pokerstrategy.com gaat er in de loop van deze week opkomen,kmoet nog achter mijn nieuwe pass gaan in gemeentehuis. mathias
william hill is zeer goed voor strategy points...heb daar wel zelf nooit gespeeld...dus weet niet goed hoeveel volk daar zit...ma cash game vind je overal wel veel traffic denk ik...
ik mix WPT en unibet door mekaar...unibet is best wel goede software vind ik in vergelijking met andere...pokerstars is the bomb natuurlijk qua software...
unibet is allezins mega fishy...:D
Oorspronkelijk gepost door Farmarchist
Welkom Andrelan!! ;).
Kheb jouw blog gelezen Farm.. heel interesant,spijtig dat ik hier nog niet was toen jij krachtig volledig opnieuw begonnen was.Anders zou ik je zeker gevolgt hebben,kben nu het zelfde aan het leren Cashgame Fullring.Kzit nu aan de bronse artikelen en ik leer ongeveer 4u op een dag en kheb er al 150u opzitten in 2 nederlandse pokerboeken(Pokeruniversiteit Jan Meinert)(Poker Unlimited Merijn De Haan en Jelle Vosse of zoiets)maar ik leer wel niet zo gemakkelijk kmoet er wat langer overdoen.Heb je een goede Skilltree opgebouwd tot nu toe?Welke pokersite zou je mij aanraden voor Fullring Cashgames? mathias
Hey,
Leuk dat je mijn blog bekeken hebt, wat een eer :D. Ik ben wel sinds een paar maanden overgestapt op Short Handed. Respect dat je zoveel probeert te leren, dan komt het helemaal goed.
Ik raad wel aan om eerder vids te kijken dan artikels te lezen. Dat had allesinds meer resultaat bij mij :).
Stars is veruit de beste site maar wel het hoogste niveau, al kan je de goede spelers perfect ontwijken als je wat tableselect.
Ja dank u :).Kheb net mijn nieuwe pass binnen,kga wachten tot mijn broer terug is van zijn werk voor het door te sturen. mathias