Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] MDemmers

8 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
548 Weergaven

Hallo dan mede poker spelers,

Tja wat kan ik zeggen speel al rond de 3 jaar online poker ben begonnen bij everest vond het eerlijk gezegt beetje zaai daar en ben toen naar PKR gegaan en speel daar nog steeds doe er veel tournamenten en die gaan over het algemeen redelijk. af en toe eerste plaats maar ben al tevreden als ik de laatste tafel haal, ( buyin terug met winst is al mooi).

Ga het nu dus ook op partypoker proberen en mijn plan is om daar hetzelfde te doen beginnen met lage buyin tours en vandaar uit zien we wel weer verder.

Mijn naam is Michel Demmers speel alleen NLHoldem op pkr speel ik nl5/10 het meeste naast de tournaments.

MvG MDemmers

7 reacties
3BetMe4Free

Veel succes!

Moderator
pcbeem

Het Michel,

Welkom op PokerStrategy.com!!

Weer een speler die op PKR is begonnen en nu de volgende stap gaat nemen. Heb zelf ook die weg genomen, leuke software daar maar echt serieus multitablen zit er bijvoorbeeld niet in.

Je zegt dat je toernooien wilt gaan doen op Party. Wil je je gaan richten op MTT's of juist SNG's?

In ieder geval succes en wie weet tot aan de tafels.

mvg pcbeem :f_p:

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

mtt alleen speel nooit sng,

mvg mdemmers

Moderator
pcbeem

Hallo Michel,

Moet ook zeggen dat ik MTT leuke variant vind. Doe het niet vaak maar doe soms een MTT avondje en speel dan allerlei MTT's onder de $5.

Maar om je wat wegwijs te maken op ons forum zal ik je wat tips geven. Allereerst kan ik je zeker ons beoordelingsforum aanbevelen. Hier kan je handen posten waarover je twijfelt en deze zullen vervolgens door judges beoordeeld worden. Doe het zelf ook regelmatig en blijf het een goede manier om leaks uit je spel te halen vinden.

Daarnaast kan ik je ook zeker (als je Silver bent) de serie MTT van start tot finish! van Pinowww aanbevelen. In deze video wordt je door een MTT geleid door deze producer.

Als je nog vragen hebt, aarzel dan niet om deze te stellen.

mvg pcbeem :f_p:

Welkom!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Heel erg bedankt voor de tips denk dat ik hier een leuke tijd kan beleven.

Tja speel elke avond wel een tour en ook meestal onder de 5$ alleen 1 keer per maaand probeer ik de monte carlo 70$ op pkr dan maar heb dan wel een ticket gekocht met gespaarde pokerpunten tot nu toe 3 keer tot winnende tafel gekomen maar ja wie weet wat de toekomst brengt.

Hartelijk dank voor de verwelkoming hier zal maar zeggen veel succes en heel veel speel plezier

MvG
Michel Demmers

Nivlem

Heya Michel!

Ook namens mij welkom op het forum. Mocht je ooit ergens hulp bij kunnen gebruiken, laat het dan vooral weten!