Ga naar het forum
MysteryDude stelt z...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] MysteryDude stelt zich voor!

18 Berichten
7 Gebruikers
0 Reacties
757 Weergaven

Hoi iedereen!

Mijn echte naam is Jeff, en ik speel sinds een jaartje een beetje poker op internet. Zoals iedereen win ik ook wel eens wat, maar is het daarna snel weer verdwenen.

Ik heb met wat geluk laatst in een live toernooi een leuke 100 euro gewonnen, en wil nu graag met behulp van Pokerstrategy wat strategieen onder de knie krijgen om op de 5NL te gaan spelen.

Mijn hart ligt toch meer bij het cashgamen dan bij de sit en go's en toernooien. Sommige toernooien kunnen zo lang duren, pfff echt gekkenwerk soms.

Voordat ik me heb aangemeld heb ik op wat andere sites al wat leeswerk gedaan. Ik heb dan ook een aantal vraagjes aan jullie.

1. Wat raden jullie me aan om mee te beginnen? 6-max of FR?

2. Welke pokersoftware is beter? HEM of Pokertracker?

3. Ik hou niet zo van de grotere pokerrooms. Wat is een goede kleine room om op te beginnen?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Groetjes,

Jeff.

17 reacties
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Lol even zoeken naar mijn vragen hier op het forum doet ook wonderen.

Heb besloten maar te beginnen met 6-max. Volgens verschillende sites (en ook hier op het forum heb ik het een aantal keer gevonden) is dit de beste variant om op te beginnen omdat je dan later makkelijker kan omschakelen naar een FR variant.

Verder zie ik qua pokersoftware de meeste mensen Holdem Manager en Pokertracker gebruiken. Een jongen uit mijn klas die ik net sprak op internet had een serial voor mij van Holdem Manager, die kan je op meerdere computers gebruiken ofzo? Hij komt zo online dus ff kijken wat ie precies bedoelde :)

Verder ben ik voor een pokerroom nog even wat aan het rondkijken, maar daar is ook genoeg over te vinden hier op het forum zie ik al wel.

Btw, is het gebruikelijk om een blog aan te maken?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Alweer goed nieuws :)