Ga naar het forum
MysteryDude stelt z...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] MysteryDude stelt zich voor!

18 Berichten
7 Gebruikers
0 Reacties
757 Weergaven

Hoi iedereen!

Mijn echte naam is Jeff, en ik speel sinds een jaartje een beetje poker op internet. Zoals iedereen win ik ook wel eens wat, maar is het daarna snel weer verdwenen.

Ik heb met wat geluk laatst in een live toernooi een leuke 100 euro gewonnen, en wil nu graag met behulp van Pokerstrategy wat strategieen onder de knie krijgen om op de 5NL te gaan spelen.

Mijn hart ligt toch meer bij het cashgamen dan bij de sit en go's en toernooien. Sommige toernooien kunnen zo lang duren, pfff echt gekkenwerk soms.

Voordat ik me heb aangemeld heb ik op wat andere sites al wat leeswerk gedaan. Ik heb dan ook een aantal vraagjes aan jullie.

1. Wat raden jullie me aan om mee te beginnen? 6-max of FR?

2. Welke pokersoftware is beter? HEM of Pokertracker?

3. Ik hou niet zo van de grotere pokerrooms. Wat is een goede kleine room om op te beginnen?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Groetjes,

Jeff.

17 reacties
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Lol even zoeken naar mijn vragen hier op het forum doet ook wonderen.

Heb besloten maar te beginnen met 6-max. Volgens verschillende sites (en ook hier op het forum heb ik het een aantal keer gevonden) is dit de beste variant om op te beginnen omdat je dan later makkelijker kan omschakelen naar een FR variant.

Verder zie ik qua pokersoftware de meeste mensen Holdem Manager en Pokertracker gebruiken. Een jongen uit mijn klas die ik net sprak op internet had een serial voor mij van Holdem Manager, die kan je op meerdere computers gebruiken ofzo? Hij komt zo online dus ff kijken wat ie precies bedoelde :)

Verder ben ik voor een pokerroom nog even wat aan het rondkijken, maar daar is ook genoeg over te vinden hier op het forum zie ik al wel.

Btw, is het gebruikelijk om een blog aan te maken?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Alweer goed nieuws :)

Ik heb een werkende versie van Holdem Manager op mijn computer zodat ik mijn statistieken kan bijhouden!

Ook heb ik gekozen voor de pokerroom 24hpoker. Dit is een iets kleinere room waar (volgens verschillende reviews) enorm veel fish rondloopt.

Ze hebben daar geen 5NL, maar wel een 4NL, dus daar ga ik spelen.

Ik ga nu eerst wat artikelen lezen voor zover dat kan met mijn status en even een email sturen naar de support van 24hpoker, want na mijn storting werd er gemeld dat mijn PSVIP bonuscode incorrect was. Storting is echter wel gewoon gelukt.

Oja, ik denk dat ik ook maar even een blog ga aanmaken, dat doen de meeste mensen hier volgens mij.

Benjike316
PokerStrategist

Hoi Jef

Welkom bij Pokerstrategy.com!

Ik denk dat je beter kan starten aan fullring tafels. Dit is toch aan te raden aan beginners. Waar heb je gevonden dat 6-max het beste voor beginners zou zijn? Bij 6-max ga je namelijk veel meer handen spelen dan op fullring tafels waardoor je postflop skills beduidend beter moeten zijn.

Buiten de strategie-artikelen heb je nog verschillende kanalen waardoor je aan je spel kan werken. Zo zijn er de video's. Een echte aanrader is de serie Crushing NL 50 van Hasenbraten. Deze zal je kunnen bekijken van zodra je de bronze status behaald hebt. Hierin worden allerlei concepten uitgelegd die je op elke limiet kan toepassen.

Ook is er het BSS-handbeoordelingsforum. Hier kan jij jou handen posten waarbij je twijfelt of ze wel goed gespeeld zijn. Onze judges zullen jou hand dan beoordelen en je uitleggen hoe de hand meer winstgevender gespeeld kan worden.

Veel succes aan de tafels in ieder geval! En als je nog met vragen zit, stel ze gerust! ;)

Groetjes
Benjamin

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Hmmm oke.. ja ik heb ff wat gegoogled en daar kwam uit dat 6-max voor beginners iets makkelijker is.

Forum heb ik gevonden, en ook al even volgespamd met een aantal handjes.

Ik ben vanavond begonnen op de 6-max, we gaan het gewoon eens proberen en zien hoe het gaat :)

bobm78
Poker Player

6 max speel je iets meer handen, meer actie, en dus is het iets meer variance, drm minder handig om meteen mee te beginnen. dat wil niet zeggen dat het niet kan of mag natuurlijk, dus veel succes !!
Betreft blog beginnen, ehm, niets moet he, de een vind het leuk, de ander niet. Ieder zijn ding :D

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oke :)

Heb een blog gemaakt, hier te vinden:

MysteryDude op de 4NL

Btw, hoelang duurt het normaliter voordat ik mijn SP's ga verdienen en ik ze ook daadwerkelijk kan terugvinden? 1 dag? 2 dagen? :D

Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Hey Jeff,

Ook van mij een welkom op PokerStrategy.com!!

Leuk om te zien dat je meteen actief wordt op ons forum. Maar misschien is het zo als andere al aangaven niet al te verstandig om meteen met SH te beginnen. Ben geen grote expert maar weet dat er een andere stijl vereist is (vaak iets losser) en die zul je in het begin vaak nog niet beheersen.

Om je vraag te beantwoorden: een precieze dag waarop punten binnenkomen kan ik zo niet geven. Maar als je alle stappen precies hebt gevolgd is dat slechts een kwestie van tijd.

Uiteraard succes aan de tafels en wie weet ooit tot aan de tafels.

mvg pcbeem :f_p:

p.s. nog kleine vraag: heb je geen recht op het startkapitaal dat je dit nog niet hebt aangevraagd?

3BetMe4Free
Oldschool Grinder

Veel succes!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik heb gekozen voor de first deposit bonus op 24hPoker.

Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Dan nog zou je recht hebben op een startkapitaal van $50. Dit zou kunnen op Full Tilt, Party Poker en William Hill. Ik zou zeggen neem hier eens een kijkje, lijkt me toch altijd meegenomen $50 _cool:.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Heb je gelijk in.

Ik ga eerst ff met mijn eigen bankroll de 4NL proberen te spelen. Ik kan altijd later nog dat startkapitaal opvragen toch?

Btw, ga ik nu wel SP's verdienen omdat ik voor de first deposit bonus heb gekozen? Ik kan ze nog nergens vinden op de site terwijl ik al wel wat handen heb gespeeld.

pbijvoet
PokerStrategist

Strategypunten worden hier later later aangeleverd door de room waar je speelt, dat kan een dag of 2 dagen vertraging hebben PS is daarin volledig afhankelijk van wat de rooms aanleveren.

Maar als je alles via de download handleiding hebt uitgevoerd zou je gewoon Strategypunten moeten ontvangen. Als dat over een paar dagen nog niet zo is, moet je even een ticket maken bij support.

Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Hey Jeff,

Zoals pbijvoet al aangeeft kan het zijn dat er wat vertraging op zit sowieso als het om een nieuwe koppeling gaat. Normaal gesproken als je alle stappen hebt gevolgd zou het in orde moeten komen. Mocht dit na een paar dagen nog steeds niet zo zijn dan kun je het beste even aan de bel trekken door een ticket te sturen naar onze klantenservice.

mvg pcbeem :f_p:

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oke super, dan wacht ik nog even af. Hoop dat het morgen in orde is dan kan ik de coaching volgen (SH BSS voor bronze).

Welkom!

Gelijk lekker actief zie ik wel :D

Succes met je BSS spel!

Ciao

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ja ik las een artikel waarin actief zijn erg goed en bevorderlijk voor je spel is. Nu nog even kijken of dat ook echt zo is haha. Zo nog maar eens een sessie spelen :)

Ja, dat is zeker waar!

Succes met je sessie!