Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

New

3 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
858 Weergaven

Hallo poker collega's, ik speel nu ongeveer 2 jaar poker en wil het wat serieuzer aanpakken en heb mij daarom op pokerstrategy aangemeld.

zit voorlopig in een dipje en weet niet welke game ik ga spelen paar dagen geleden me hele BR verspeeld op NL200 :facepalm:

Beantwoorden
Citeren
2 reacties

dat komt me wel bekend voor zo :)
belangrijkste zal zijn je aan Bankrollmanagement te houden, een minimum aantal buyins voor een limiet
je zal dus pas terug NL200 kunnen spelen als je iets van een 5000$ bankroll hebt vrees ik

welke site speel je eigenlijk? weet dat je op stars jezelf kan uitsluiten voor bepaalde limieten, duurt 24 uur om op te heffen, dus je kan jezelf beschermen tegen dronken spelen of tilten op hogere limiet

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Hallo R3DBANDANA

Welkom op het pokerstrategy forum.

De suggestie dat vandeuren geeft is zeker aan te raden als je gevoelig bent voor tilt. Ook is het niet verkeerd om de artikelen over pokerpsychologie te bestuderen. Dat kan ook helpen om uit je pokerdip te komen denk ik.

Verder raad ik je aan om gebruik te maken van onze gratis pokergeld promotie, zodat je gratis kunt beginnen aan het opbouwen van je bankroll bij een pokerroom waar je nog geen account hebt.

Mocht je verder nog vragen hebben dan kun je ze altijd hier stellen.

Groetjes,
SDK1987

Beantwoorden
Citeren