Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

New

9 Berichten
7 Gebruikers
0 Reacties
1,537 Weergaven

Hoi allemaal,

Ik vind poker 1 van de mooiste spelletjes die er bestaat en speel nu ongeveer 5 jaar poker (voor de lol). Door me op deze mooie site aan te melden hoop ik wat ontwikkeling in mijn spel aan te brengen.

Beantwoorden
Citeren
8 reacties
Moderator
SDK1987

Hallo Holland51167

Welkom op het pokerstrategy forum.

Heb je nog een bepaalde voorkeur voor een pokervariant dat je graag speelt (bijvoorbeeld: Sit & Go's, toernooien en/of ringgames)?

Mocht je nog vragen hebben over artikelen, video's of andere zaken over poker dan kun je ze altijd hier stellen.

Groetjes,
SDK1987

Beantwoorden
Citeren

hallo ik ben fluffy en ik ben hier ook nieuw ^^

Beantwoorden
Citeren
FriskyArt

Welkom aan beide spelers :)

Beantwoorden
Citeren
Borr

Hoi! en welkom allebei.

Spelen jullie toernooien/SnGs of met name cash? En welke pokervariant?

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem

Hallo beiden ook van mij een welkom op PokerStrategy.

fluffy voortaan is het misschien makkelijker als je een eigen thread opent :pokerface:.

Mochten jullie nog vragen hebben dan horen we het graag.

mvg pcbeem _cool:

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86

Oorspronkelijk gepost door FriskyArt
Welkom aan beide spelers :)

²

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Hallo SDK1987,

Op dit moment speel ik nog veel freerolls en kleine sit & go's om wat meer ervaring op te doen (Texas Holdem). Jammer genoeg kan ik me niet inschrijven voor de freerolls van pokerstrategy bij pokerstars :(, omdat ik daar al een account had. Door veel te lezen en video's te kijken hoop ik nog beter te worden, zodat ik me in de toekomst ook kan inschrijven voor grotere toernooien :pokerface:

Groetjes Holland51167

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Dat is jammer. Verder zijn er nog genoeg anders sites waar je Freerolls van PokerStrategy kunt spelen. Dus als je bij 1 of meerdere nieuwe pokerrooms een account aanmaakt volgens de bonusinstructies heb je nog genoeg ruimte om freerolls te spelen die door ons worden aangeboden.

Beantwoorden
Citeren