Ga naar het forum
ouwe-nieuw met ambi...

Meldingen
Alles wissen

ouwe-nieuw met ambitie's

3 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
540 Weergaven

Hallo'kes
Ik ben dus Purple-ice uit Gent(be). Je vindt mij vooral op pokerstars.

Ik speel al ongeveer 7-8j maar vooral met speelgeld.
Na mijn ongeval (gebroken rug) moest ik revalideren en uit verveling zocht ik een leuk spelleke om te spelen.
Plotseling zag ik op eurosport poker.
Toen ben ik dus voorzichtig begonnen met speelgeld natuurlijk.
Ondertussen werd mijne computer trager en trager en ik kon hem niet direct vervangen. Heb dus toen een tijd stilgelegen.
Nu heb ik eindelijk een nieuwe laptop.
Toen ik nog eens keek naar pokerstars zag ik dat ik ongeveer 30$ staan had van freerolls te spelen.
Ben daar dus mee beginnen te spelen aangezien speelgeld niet leuk is.
Heb wel een opvoeding gehad waar er gezegd werd dat je niet met geld mag spelen.
Dus aangezien ik met een uitkering zit moet ik wel voorzichtig zijn als ik wil blijven spelen.
Maar dat lukt gelijk wel goed. diene 30$ is ondertussen op 2maanden tijd al +110$ geworden. Dus kijk ik hier effe rond om misschien nog iets bij te leren.
Ik speel nu voor Hold'm 0.01/0.02 en 0.05/0.10 cent.
Natuurlijk ook zo veel mogelijk freerolls.
Ik ga mij dus nu een beetje inlezen en hopelijk kan ik mijn leven dragelijker maken door VEEL te winnen.

GR Purple-ice

Beantwoorden
Citeren
2 reacties
xinax123
PokerStrategist

Hey,

Welkom op het forum, ik wens je veel succes :)!

Beantwoorden
Citeren
Orodin
PokerStrategist

Hey Purpleice,

Allereerst hartelijk welkom op het forum en leuk dat je je even voorstelt.

Zo te zien gaat het tot nu toe goed op de cashgames! :) Maar zeker als je nog niet zo lang voor echt geld speelt, is er nog heel veel bij te leren.

Allereerst raad ik je aan om met een bankroll van $110 geen $0,05/$0,10 te gaan spelen. Je bankroll is simpelweg te klein om downswings op te kunnen vangen. Daarom is het een goed idee om allereerst het een en ander te leren over bankrollmanagement, bijvoorbeeld deze korte video. Dit is een van de belangrijkste zaken om in het begin over te leren, als je het risico dat je al je geld kwijtraakt zo klein mogelijk wilt maken.

Verder raad ik je ook aan om eens te beginnen met de coaching van Rogier volgen; deze vindt iedere dinsdagavond plaats en iedereen kan erbij zijn! Meer informatie daarover vind je hier (toevallig vindt deze coaching de komende week eenmalig plaats op woensdag!).

Laat het hier op het forum ook zeker even weten als er zaken zijn die je wilt weten, of als je informatie nodig hebt!

Succes aan de tafels!

Groetjes,
David

Beantwoorden
Citeren