Hallo,
Na een tijdje gestopt te zijn sinds deze week terug begonnen met online
te pokeren. Ik speelde hiervoor te hoge limieten zonder BRM, dacht dat het allemaal wel simpel was.
Ben dan toch maar boeken gaan lezen Harrington on Holdem 1 & 2 en op deze manier wel wat bijgeleerd en veel tighter gaan spelen. Met deze informatie 2 keer de final table gehaald in lokale freeroll tornooien. Daarna een serieuze terugval gehad en mijn zin om te pokeren was snel over. ( ik dacht dat je altijd kon winnen met poker) Heb nu meer over variance gelezen hier op de site en begint me al duidelijker te worden hoe het zit nu
Ik wil nu mijn spel nog verbeteren en ben deze week terug gestart op unibet met de 1€ MTT. Zijn de boeken van Harrigton goed voor online MTT of is dit enkel voor Live tornooien?
Is er hier op de site een goed artikel voor MTT, meestal zijn die tornooien op Unibet maar met 30 spelers, ik speel daar tight / agressive.
Ik heb de indruk dat je daar toch iets agressiever moet spelen om verder te geraken, zie er daar al veel ALL IN gaan vanaf de eerste fase van het spel.
Wegens omstandigheden ga ik nu voorlopig enkel online spelen , maar deze keer met een goede BRM en 20 % spelen en 80 % studeren en lezen.
Ik wil zien hoe ver ik geraak, ben al 40 jaar dus een pro worden zal er niet meer inzitten he, maar als we maar wat plezier in het spel hebben he