hallo hier hoeba vanmiddag mn 50 $ ontvangen en meteen gaan spelen .dacht zal die sss eens uitbroberen maar gaat niet echt geweldig. na drie uur spelen 2.5 $ armer. speel bijna nooit cashgames liever s&g of mtt . is het toch verstandiger om met die sss strategie te cashgamen om je br uit te bouwen of kan dat ook met s&g wat is verstandiger. ga nu weer ff naar stars want sta momenteel bovenaan in de beneluxleague 2.misschien daar ook 50 $ verdienen als ik dat tot eind vd maand volhoud. wacht ondertussen op goede raad van jullie de groeten en have fun.
Je moet spelen wat je het beste ligt
als je denkt ik speel beter in een SAG zou ik dat doen.. Maar erg snel zou het niet gaan , je bankroll opbouwen op de 1 $ sag`s.. vooral door de rake..
ja idd de rakes bij sag zijn bagger . Nog niet zo bij stilgestaan.
Ik ga het maar een beetje mixen denk ik ,als je goed wilt worden moet je het allemaal kunnen. Bedankt voor de tip.
BR opbouwen met SNG's gaat ook lekker hoor. Als je liever SNG's speelt, gewoon doen!
Oorspronkelijk gepost door hoeba
ja idd de rakes bij sag zijn bagger . Nog niet zo bij stilgestaan.
Ik ga het maar een beetje mixen denk ik ,als je goed wilt worden moet je het allemaal kunnen. Bedankt voor de tip.
Ik zou beginnen met 1 variant hoor. Je zal het meeste leren door je, vooral in het begin, te beperken.
Veel succes
toch maar gaan sss-en vandaag .Gisteren ging zowat alles mis wat r mis kon gaan. Van mn 50$ nog maar 38 over.Maar na vanavond op 3 tafels me voor zoon 95 % aan de sss regels gehouden te hebben(er moet toch iets vanjezelf bijzitten anders wordt het wel erg voorspelbaar voor je tegenstanders)sta ik nu weer op 53$.btw de 1$ sag-s op party zijn tog niks duurt vaak meer dan een kwartier voor je er eindelijk eens aan mee kan doen .Als je daar op moet wachten is je BR in 2012 wel verdubbeld als t meezit.Voorlopig maar ff sss-en tot ik aan de hogere sag;s meemagdoen van mn br-manager.bedankt voor de tips i.i.g Greetzzzz Hoeba(hoebahop)
Post zeker ook een paar handjes in de SSS sectie en volg een coaching of bekijk een video. Ik ben zelf niet goed in SSS, maar het wordt best ingewikkeld als je er goed in wilt zijn ;).
Hoi hoeba,
van harte welkom!
Het is, zoals eerder gezegd inderdaad het beste om je op 1 bepaalde strategie te beginnen. De shortstack strategy is een gemakkelijke strategie om te leren en is zeer winstgevend als je dit strict volgt.
Ook is het inderdaad verstandig handen te posten op het forum, om zo fouten uit je spel te halen en een winstgevende pokeraar te worden.
Hou je ons op de hoogte hoe het je vergaat?
Groeten,
Leo
Na ong een week SSS gedaan te hebben ong 15$ verloren .vaak iets van 50 60 cent gewonnen en dan van tafel gegaan volgens de regels maar nog vaker de buy in van 2$ verspeeld na bad beat after bad beat. bv kk raise wordt gereraised dus ga ik all inn tegen qq en dan die q op de river.of aa flop a7j rainbow en nog verliezen na een runner runner flush enz.2pluspuntjes;Omdat ik het na de zoveelstebadbeat zat was maar ff debankrollbuider freeroll meegedaan ong.1200 man en daar wel 1e gewonnen=plus 20$ vandaar toch nog een br van nu55$.En 2 ;Gisteren klassement gewonnen van de benluxleage2 op stars goed voor 50$.kga toch maar weer ff SSS-en nu badbeats kunnen niet blijven duren.Groeten van hoeba