Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Voorstellen

5 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
774 Weergaven

Hoi, Ik ben peter uit Friesland. Vorig jaar ongeveer $300 verloren in texas NL. Een maand geleden begonnen met texas limit. Momenteel een kleine winst geboekt.

Een speler op partypoker heeft me hier naar toe verwezen. Ik heb zojuist de quiz gehaald en zal met het startgeld op Titan de hier aanbevolen strategie gaan uitproberen.

Heb hier al een aantal hele interesante artikelen gelezen en weet zeker dat ik nog veel uurtjes op deze site zal doorbrengen.

Gr
Peter

4 reacties
Gerv
Elite Grinder

Welkom!

Hoi Peter,

Van harte welkom! Zodra je startkapitaal binnen is, heb je nog meer te lezen zelfs ;)

Het is erg belangrijk dit in je pokercarriere te blijven doen, super dus dat je hier gelijk mee start.... Heel veel succes! Mocht je vragen hebben, stel ze dan vooral.

Groeten,
Leo

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik heb vandaag op mijn party account de beginners strategie strict toegepast. Dit gedaan op 3 0,15/0,30 tafels (limit).

Ik moet zeggen dat me het veel moeite heeft gekost om continue de strategie te volgen.... Heb toch de neiging om als je een tijdje geen hand krijgt om een hand als QJo vanuit beginpositie of zelfs na een raise te gaan spelen.

Na 4 uur spelen had ik een verlies van rond de $ 1,-

Ik heb een paar handen gehad, waarbij ik benieuwd ben of ik het goed gedaan heb... zal ze later in een andere tread posten....

ok, dit was weer genoeg bla bla van mijn kant.... zal op een later tijdstip als ik meer sessies heb gespeeld mijn voortgang posten.

gr
Peter

NLDPeter
PokerStrategist

Je hebt de naam van een winnar, nu alleen de skill nog :P Een goed emanier om snel beter te worden is te zorgen dat je de artikelen een paar keer hebt gelzen end at je handen post en coachings bijwoont. zodat je gratis advies kan krijgen van professionele spelers die op de hoogste limieten winst maken.