Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Stagnatie niveau

24 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
4,220 Weergaven

Hallo collega poker spelers,

Ik poker nu een jaar of 5 en ik moet zeggen dat het niet onaardig gaat.
Ik speel voornamelijk FL en ben met mijn BRM aangekomen bij het niveau 2/4 dollar. Helaas moet ik wel zeggen dat ik eigenlijk op dit niveau blijf hangen en niet echt verder kom. Ik weet niet of dit aan mijn niveau ligt die eens een update moet hebben of puur om het feit dat ik verkeerd speel. Hebben jullie tips/adviezen om weer een beetje in de flow te raken en mezelf naar een hoger niveau te krijgen.

Super bedankt voor de moeite. Gr. Gertjan

Beantwoorden
Citeren
23 reacties
rrrood
PokerStrategist

Hoi heb wel een paar ideeën.

1) Post eens handen waarover je twijfelt en laat bij voorkeur de uitslag weg in een

Spoiler
Spoiler

tekst en dan eindigen met

zonder de spaties ^^

.
Misschien dat hier mensen je kunnen wijzen op leaks.

2) Move down where you do make money.
3) Neem coaching.
4) Verander van speltype :coolface:

edit: ik heb geen verstand van FL, maar is 2/4 niet al best wel hoog voor FL?

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door rrrood
edit: ik heb geen verstand van FL, maar is 2/4 niet al best wel hoog voor FL?

2/4 is heel hoog voor FL.
Ik vind het dan ook heel raar dat een speler die 2/4 winstgevend speelt om advies vraagt. Als je dat niveau haalt weet je toch allang hoe je bijvoorbeeld met downswings of het bereiken van een plateau moet omgaan?

Beantwoorden
Citeren
NietzscheF
PokerStrategist

Hij zegt niet dat hij al 2/4 speelt. Alleen dat zijn BR nu op het punt staat om dat limiet te gaan spelen.

Tips, zorg dat je instellingen in HEM goed staan, maak colour notes van spelers, tafelselectie en zoals eerder werd gezegd neem coaching van een speler waarvan je denkt iets te kunnen leren.

Succes!

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Het is ook niet dat ik er niets van weet :-p. Maar ik blijf eigenlijk een beetje op hetzelfde niveau hangen. Ik begin een beetje uitdaging te missen en wil eigenlijk weer wat groei in niveau. iig bedankt voor de tips ik ga eens kijken wat ik ermee kan.

Beantwoorden
Citeren

Speel je 2/4 FL? Zoja ben je bij mijn weten een van de betere FL-speler op PS.
Zoals NietscheF terecht aangaf heb je dat niet expliciet gezegd. Het leek me echter een logische aanname aangezien dat je zegt dat je er het BRM voor hebt.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Hallo Gertarla814,

Bij deze een welkom van een mede FL speler op PokerStrategy.com.

Ik speel nog maar 0,50 / 1,00 dus over het niveau kan ik niet oordelen maar heb wel een vraag speel je FR of SH? Denk dat dit groot verschil kan maken, op SH zal het niveau imo fishier zijn.

mvg pcbeem _cool:

Beantwoorden
Citeren
NietzscheF
PokerStrategist

Op FR zit er in iedergeval 1 vis :P

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik speel SH, dit vind ik over het algemeen het makkelijkst. Dit is ooit een keer zo gekomen geen idee hoe. Ik speel 2/4 idd mijn BR zit ongeveer rond de 8k dus dat is 200 x de BB. Soms duik ik er net wat onder en soms een paar tientjes erboven maar ik blijf er wel steken.

Ik speel nu 5 jaar poker en ben begonnen met FL en soms een toernooi waar ik rond de 50% in het geld kom en 10% aan de finale tafel. Maar heb slechts 1x een 2,50 toernooi gewonnen.

Nu we het toch over de BR hebben ben ik wel benieuwd hoe jullie uitbetalen? Ik ben maar een PABO student (en nee niet van de seks artikelen :-p). Maar ik kan het geld goed gebruiken maar ik zou het balen vinden als ik aan het einde van het jaar een flinke afdracht moet doen zonder dat ik daar echt weet van had. Enige tips?

Bedankt voor jullie reacties iig.

Beantwoorden
Citeren

Hello,

Ik gebruik een Skrill account, kan je vanaf je Pokeraccount geld sturen en dan neem je een skrill Card, kan je daarmee aankopen doen. Makelijk en snel.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

En hoe doe je dat dan met de belasting? of is dat niet te zien via dat?

Beantwoorden
Citeren

Het slimste is natuurlijk om over je winsten belasting betalen :D

Maar heel veel doen het op deze manier, als jij het liefst belasting wil betalen dan moet je dat vooral doen, maar ik doe het al best lang op deze manier en voor mij werkt het prima, er zijn natuurlijke mensen die hier niet mee eens zijn en mensen die het ook zo doen.

Nogmaals je moet doen waar jij je het beste bij voelt. Maar ik zou een Skrill/Neteller account aanmaken en dan een"prepaid" creditcard dan wat je op je account heb gezet kan je dan via je creditcard geld uit de muur trekken(let wel op zit een kleine fee aan vast) of gewoon bijv bij de mediamarkt een laptop kopen. en door middel van Skrill/Neteller kan je makelijk geld verschuiven naar andere pokersites.

Je moet wel even nadenken wat voor valuta je wilt euro of dollars. wat het beste is ben ik ook nog niet echt over uit. ligt eraan wat voor site je op dit moment speelt.

:coolface:

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik speel op pokerstars, op heb ik er geen problemen mee om geen geld af te dragen aan de belasting. Maar de keerzijde is wel dat ik niet al te veel problemen wil krijgen met heffingen ofzo. Ik zal eens onderzoeken hoe dat moneybookers werkt ik ben wel benieuwd. Toch fijn dit forum bedankt voor de hulp :-D

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door NietzscheF

Ja maar niet op 2/4 _evil: _evil:

Beantwoorden
Citeren
NietzscheF
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door pcbeem

Oorspronkelijk gepost door NietzscheF

Ja maar niet op 2/4 _evil: _evil:

Over een paar maanden zit je er vast wel :heart:

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

ik ben nu een aantal dagen bezig met een iets andere tactiek en ik moet zeggen dat het tot nu toe best goed verloopt. Mijn dagelijkse winst is behoorlijk toegenomen. Altijd goed om eens kritisch naar je speel stijl te kijken en na een potje eens te kijken naar je gespeelde handen en deze evalueren

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Altijd benieuwd naar zulke handen, we hebben hier een judgingsforum maar helaas heb je hier geen rechten voor omdat je Basic status hebt.

Op welke room speel je normaal gesproken?

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

PS. ik heb even met mijn boekhouder gesproken en er is geen controle op gelden gekregen door het pokeren. Het moet niet op 10 duizenden euro's gaan maar ook dan komt wordt er nog weinig mee gedaan zegt hij. Maar denk dat ik het toch op de nette manier ga doen

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ik zou iig persoonlijk nice vinden als je eens wat handen zou posten om te laten judgen maar goed daarvoor moet je de Silver Status hebben.

Op zich op de limieten die jij speelt uiteraard geen probleem, als je 1 sessie op andere room speelt ben je er namelijk al denk ik :coolface:. En om het helemaal leuk te maken mag je eenmalig op sommige rooms gratis pokergeld aanvragen om te proberen.

Hier vind je meer informatie over ons systeem en zoals ik al zei als mede FL speler ben ik benieuwd naar handen van je.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik zal eens even kijken hoe dat in zijn werk gaat, momenteel houdt alleen pokeraars mijn handen bij omdat ik nog geen programma heb gevonden die het op mijn MAC bij houdt. Ik zal er zeker een aantal posten

Beantwoorden
Citeren