Ga naar het forum
They always come ba...

Meldingen
Alles wissen

They always come back...

4 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
428 Weergaven

Hoi allemaal! :D

Een paar jaar geleden had ik mezelf ook al voorgesteld, maar na een tijdje shortstack-strategie te hebben gespeeld ben ik helaas door drukte (studie) gestopt met spelen.

Nu heb ik meer tijd en daarom stel ik mezelf weer voor!

Ik ben MrBlackTie, academisch student en een paar dagen geleden weer begonnen met pokeren maar dan nu de Bigstack-strategie!

Onder andere 20 euro gestort op Poker770 en mijn huidige bankroll op deze pokerroom betreft nu 50 euro na een paar dagen NL2 spelen! En ook de silverstatus bereikt! _biggrin: Gisteren een beginnerscoaching gevolgd van Rogier en erachter gekomen dat ik nog veel moet leren (ook qua termen)!

Het plan is om de aankomende dagen wederom weer artikelen te lezen om zodoende de basis er in te slijten! Video's bekijk ik ook en vooral de ABC-videoserie is zeer leerzaam en prettig!

Hopelijk zie ik jullie snel bij coachings, op skype of anders in de pokerroom! (In het laatste geval; wees een beetje lief voor me haha! :f_biggrin: )

Beantwoorden
Citeren
3 reacties
luca02
Elite Grinder

Succes! :)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Hey welkom terug :]

Misschien is het ook een leuk idee om een blog te openen dan heb je toch een soort stok achter de deur en dan kom je meteen ook mensen tegen die dezelfde games spelen als jou.

Mocht je nog vragen hebben stel deze dan zeker.

mvg pcbeem _cool:

Beantwoorden
Citeren
Orodin
PokerStrategist

Heyhey,

Goed om te zien dat alles is goed gekomen :) Het heeft even van heen-en-weer-gemail gekost, maar het is in ieder geval opgelost! :f_thumbsup:

Succes aan de tafels!

Gr,
David

Beantwoorden
Citeren