Hallo allemaal!
Tijdje weg geweest na mijn laatste bezoek aan deze site in 2013 (geregistreerd in 2008).
Af en toe (eigenlijk door het bekijken van Youtube filmpjes) begint het poker weer te kriebelen.
Destijds gestopt, omdat er veel te veel tijd in ging zitten, zowel in het spelen zelf als de handjes beoordelen etc, op het laatst werd het bijna een dagtaak en werd ik er gefrustreerd van.
Begonnen met SSS en soms wel 8 tafels tegelijk moeten runnen om de bonus vrij te kunnen spelen.
Anyway, ik kreeg mee dat Pokerstars geen licentie heeft in NL, wat erg jammer is aangezien ik groot fan was van de layout van Pokerstars.
Iemand een idee waarom Lex Veldhuis wel op Pokerstars kan spelen, of woont hij niet in Nederland?
Volgende vraag, waar is iedereen?
Als ik het forum een beetje door blader zie ik bij de laatste posts data staan van 2022, 2021, 2020 etc.
Is iedereen gestopt, is Poker niet meer interessant, of is iedereen naar een andere site verhuisd?
Laatste vraag, wat is nog een beetje leuke pokerroom in Nederland met een beetje traffic?
Een pokerroom die ook bij deze site aangesloten kan worden, of is dat helemaal niet meer interessant?
Mijn doel is af en toe een freeroll mee te pakken, of een reguliere 9-SNG, en een MTT met micro buyin.
Gewoon voor de lol.
Ben benieuwd of hier reactie op komt