Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Waar is iedereen?

42 Berichten
18 Gebruikers
2 Reacties
4,771 Weergaven
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Tijd zal het leren of PokerStars een licentie krijgt. Lex Veldhuis speelt vanuit België op PokerStars. Daar mag het wel.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Ik heb al tijden niet meer gepokerd. Poker is niet alleen voor de leuk, maar ik wilde er ook echt wel wat mee verdienen. MTT's nemen veel tijd in en ik belandde amper op een final table. Cash games liggen me niet. Tegen short stacked spelers bleven mijn KK of AA vaak wel staan, terwijl de keren voor een buy-in juist weer net niet goed aflopen.

9 man SNGs liggen me wel, maar geen idee waar je die nog veel kan spelen. Ik richt me eerst op mijn eigen website waar genoeg tijd in gaat zitten. In de toekomst hoop ik poker weer op te pakken. Eerst 9 man SNGs en daarna MTT's , aangezien ik toch nog een keer een groot live toernooi wil spelen.

Beantwoorden
Citeren
ViperPP
Oldschool Grinder

Ik kwam ook nog eens uit nieuwsgierigheid kijken, maar helaas lijkt het hier echt wel morsdood :(.
Ik speel zelf ook maar heel sporadisch meer. Soms maanden aan een stuk niets. Nog wel altijd SNGs (HU of Hexapro voor de fun) en MTTs. Maar ook op Unibet lijkt er veel minder volume dan jaren geleden.

Beantwoorden
Citeren
BEoWulf1979
Legacy Member

Hé, na jaren niet meer te pokeren, zijn bij mij de kriebels ook terug!
Ik woon in België en heb nog altijd toegang tot Pokerstars. Echter moet ik zeggen dat deze pokerroom compleet stil is blijven staan naar mijn gevoel.
Gisteren heb ik deze client terug gedownload en een tijdje microstakes gespeeld met Zoom. Weinig volume, en niet echt interessante microstakes MTT's

Unibet was voorheen ook mijn geliefde pokerclient. Het ging er mij daar gewoon beter af dan op Pokerstars. Het volume was toendertijd al kleiner dan PS en het zal nu wel niet anders zijn. Ik heb inmiddels al 5 micro MTT's gespeeld waarvan 2 final tables. De echte 'grote' prijzen heb ik nog wel niet bereikt, maar sta toch in de plus tot dusver. Wat me opvalt is met een lager volume dat de tornooien ook niet zo lang duren. Ik heb nu 2 keer een gevulde avond gehad. Het prijzengeld is wel een beetje 'minder', maar ik moet dan ook wel niet tot 1 uur s'nachts opblijven om uiteindelijk toch maar 30 euro op te rapen.

Hopelijk vinden jullie Nederlanders snel terug een leuke pokerroom. Ik weet dat voor Unibet Nederlanders nog altijd welkom zijn en ik vind het er leuk spelen.

Beantwoorden
Citeren
Ben2m2
Oldschool Grinder

Toevallig hoe dat loopt he ;)

Ook lange tijd gestopt door life en door dat William Hill me weigerde uit te betalen toen NL niet meer mocht, ooit terechtgekomen via PS. Toen was ik er wel klaar mee.

Zag weer poker voorbijkomen op twitch, zag dat ACR niet mag maar GG wel dus besloten maar weer eens een gooi te doen om een roll te bouwen (wie weet kent iemand mn oude blog nog :D ).

Paar tientjes gestort en toen ik een code zag dacht ik: even kijken of PS nog bestaat, ze hebben nog wat tegoed door de geweldige Diamond dag destijds. En ja hoor, code ingevoerd. Hopen dat GG betrouwbaarder is dan WH, die doen nog steeds of mijn account niet bestaat.

Beantwoorden
Citeren
Ben2m2
Oldschool Grinder

Volgens mij heb je ook ooit nog eens gereageerd in mn blogje, naam klinkt bekend :D

Welkom terug.

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Zou leuk zijn wanneer de community weer wat tot leven kwam :)

Beantwoorden
Citeren
Ben2m2
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Zeezout
Zou leuk zijn wanneer de community weer wat tot leven kwam :)

Ga mn best doen ;)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Als je er voor zorgt dat Stars weer terug komt in Nederland dan ga ik ook weer spelen en bloggen _evil: _evil:

Beantwoorden
Citeren
ViperPP
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door BEoWulf1979
Ik woon in België en heb nog altijd toegang tot Pokerstars. Echter moet ik zeggen dat deze pokerroom compleet stil is blijven staan naar mijn gevoel.

Ben de voorbije dagen ook voor het eerst in vele jaren nog eens op PokerStars gaan pokeren. Maar inderdaad, ik heb daar veel betere herinneringen aan dan wat ik nu zie. Is welliswaar op de iPad, maar ik herinner me dat dat een prima app was. Nu vind ik het helemaal niets eigenlijk.

En wat voor crappy games bieden ze ineens aan ?! Die Spin & Go toernooien lijken een copy van Hexapro (al kan het goed zijn dat Spin & Go al langer bestaat). Maar ze hebben dan bvb een variant Spin & Go Max, wat een complete rip-off is met belachelijke payouts (EDIT: blijkbaar krijg je bij grote tafels ook als 2de payout, dit was nergens duidelijk). Om nog maar te zwijgen over het feit dat je na 20 handen ineens forced all-in gaat (wtf is daar het nut van ?).

Ik denk dat ik zelfs gewoon mijn geld weer compleet zal uitcashen.

Unibet was voorheen ook mijn geliefde pokerclient. Het ging er mij daar gewoon beter af dan op Pokerstars. Het volume was toendertijd al kleiner dan PS en het zal nu wel niet anders zijn. Ik heb inmiddels al 5 micro MTT's gespeeld waarvan 2 final tables. De echte 'grote' prijzen heb ik nog wel niet bereikt, maar sta toch in de plus tot dusver. Wat me opvalt is met een lager volume dat de tornooien ook niet zo lang duren.

Inderdaad, dat is wel het fijne. Kleinere fields, dus relatief kortere tornooien, en dus ook vaker een final table. En vooral ook: daardoor veel minder variantie (ervan uitgaand dat je een winnende speler bent). Keerzijde is wel dat er relatief weinig tornooien zijn, dus als je bvb even in de namiddag wil spelen, is er bijna geen aanbod. En zoals ik eerder al schreef is er ook bijna geen volk op de SNGs.

Beantwoorden
Citeren
Maarten1
Legacy Member

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Tijd zal het leren of PokerStars een licentie krijgt. Lex Veldhuis speelt vanuit België op PokerStars. Daar mag het wel.

Het zal wel dat hij vanuit Nederland speelt. Maar hij heeft het Nederlandse paspoort en bank neem ik aan. Hoe krijgt hij het dan voor elkaar om met een Nederlands paspoort en bank vanuit Belgie toch te kunnen pokeren op pokerstars?

Beantwoorden
Citeren
Akrutger47
PokerStrategist

hoi allemaal, ben ook maar eens teruggekomen.
Zelf een poker stars fan en voornamelijk hun sng tafels maar ja tijden zijn veranderd en het begon toch weer te kriebelen

ik moet zeggen, na een paar weken rond te hebben gekeken in de beperkte aanbod dat nog beschikbaar is, vind ik bet365 en HC (maken gebruik van dezelfde room/bieden dezelfde toernooien aan) veruit het interessants. het aanbod is relatief beperkt op de dag en het soort mtts moet je bevallen (rebuy en bounty formats), maar het niveau is relatief soft en mocht je de ft halen zijn de prijzen niet al te slecht. als je gewoon wilt aankloten zijn de 50 cent rebuy toernooien echt niet zo verkeerd. maar het niveau op 1/2/3/5/10 euro tafels zijn echt niet van een beter niveau dan die op de 50 cent.
voor sng hoef je hier niet te zijn, er wordt wel wat gespeeld tussen 6 uur in de avond tot een uur of 10 maar traffic is dan nog steeds laag.
ik zie deze rooms nooit besproken worden en vraag me dus af of jullie wel eens gekeken hebben naar deze aanbieders. komt dit vanwege het beperkte aanbod of de beperkte traffic of eigenlijk meer door een desinteresse gecombineerd herinneringen aan de good old days van pokerstars

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Welkom terug!

Ahhhh .... PokerStars ... :f_love:

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Ik poker al een tijdje niet meer. Op GGPoker wel af en toe, omdat je daar elke dag een gratis ticket krijgt . De tijd ontbreekt of zet ik liever anders in op dit moment. Pokerstars mis ik niet zo erg als anderen. Dat is voor mij nooit de ultieme pokerroom geweest. De oude Partypoker vond ik het fijnst. 888 was ook meer dan prima.

9 man sngs kan ik echter niet vinden en die lagen me wel. Cash games liep meestal minder goed af en MTTs dus me nu te lang, maar wil ik wel ooit weer oppakken.

Beantwoorden
Citeren
upsssssss
PokerStrategist

Zo was even de aantal s’en aan het tellen voor mijn naam🤣 Maar na zeker ruim 10 jaar ook terug aan het poker. Ik dacht weer even te beginnen, hebben ze Pokerstars gestolen🤬 Speel nu met een klein bedrag op ggpoker. Vraag mij nu wel af wat ik van de site moet vinden eerlijk gezegd. Mis gewoon de 45 en 180 turbo s&g.

Beantwoorden
Citeren
Rra1der
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door upsssssss
Zo was even de aantal s’en aan het tellen voor mijn naam🤣 Maar na zeker ruim 10 jaar ook terug aan het poker. Ik dacht weer even te beginnen, hebben ze Pokerstars gestolen🤬 Speel nu met een klein bedrag op ggpoker. Vraag mij nu wel af wat ik van de site moet vinden eerlijk gezegd. Mis gewoon de 45 en 180 turbo s&g.

Het normale SnG aanbod in Nederland is zo slecht dat je je beter kan focussen op een ander format. Ik vind het ook zeker jammer dat we geen normale SnG's meer kunnen grinden want dat vond ik toch altijd wel het leukste.

Beantwoorden
Citeren
Sjtrontvot
Legacy Member

Zoals alles is ook poker kapotgemaakt. We leven in een dictatuur...

Beantwoorden
Citeren
Sjtrontvot
Legacy Member

Zoals alles is ook poker kapotgemaakt. We leven in een dictatuur...

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde
Poker Player

Het is niet het spelletje maar het land wat kapot is imo haha

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Helemaal mee eens!

Beantwoorden