Full Tilt start op. Mijn vingers beven, bij het intikken van mijn wachtwoord. Een warme gloed trekt door mijn lichaam, opgewonden. Ik denk na wat ik wil spelen, check mijn roll een keer of drie. Rustig aan beginnen, druk trekkend aan een sigaret, zit ik bomvol adrenaline en tril daardoor nog heviger.
Rustig aan beginnen, wat observeren, geen fouten maken. Langzaam lijkt het beter te gaan, maar de spanning die ik voel beinvloed mijn beslissingen, bang om te verliezen. Ik sla daarna snel om in een tiltmood, na wat suck outs of frustratie omdat iedereen een vis is. Ik het allemaal veel beter weet, en dat mensen zulke handen uberhaupt niet moeten spelen, woedend!
Ik verlies, de hele wereld om mij heen golft, alsof ik zweef in turbulentie, terwijl ik stil zit op mijn stoel. ik jaag elke draw na, call bottom pair met geen kicker. En dan geef ik het op en speel ik een limiet hoger, waar ik meestal wel de concentratie weet te hervinden, mijn verliezen weet goed te maken, maar hoe lang kan zoiets goed gaan?
Ik wil van deze struggle af. Een manier vinden om lekker ongedwongen te kunnen grinden, geen hit and runs meer op te hoge limieten zonder goede BRM. Maar het lukt mij niet ![]()
Ik hoop wat tips te kunnen krijgen, de komende tijd zal ik mij hierin erg gaan verdiepen en verslag doen van mijn pseudo wetenschap.