Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] DonBartos

27 Berichten
11 Gebruikers
0 Reacties
3,187 Weergaven
DonBartos
Oldschool Grinder

Heren,

Ik ben Bart, en zal hier wat gaan meelezen en hier en daar wat gaan posten op het forum.

Ik speel zelf de 45- en 180Man Turbo SNGs op PokerStars, en de Turbo MTTs.

Seeya@TheTables.

26 reacties
EmmaDauwe
PokerStrategist

Het bartos. Heb je al wat ervaring? En zijn de tornooien dat je speelt goed te beate ? ik zou zeggen veel plezier, leer bij en shop it !!

DonBartos Topicstarter
DonBartos
Oldschool Grinder

Heb opzich wel enige ervaring op de games.
Speel momenteel de $12 45mans en 180mans, en mix dit met $6.50 45mans.
Hiernaast speel ik alle Turbo MTTs (Incl. de $109s)

EmmaDauwe
PokerStrategist

Wow! Ik hoop dan wel dat je een enorme ballroom hebt. Doe je aan brm? Is wel belangrijk aangezien de grote variance. Heb je al wat mooie ships gedaan? En sta je in de winst dan ook? Grtz Sossis

DonBartos Topicstarter
DonBartos
Oldschool Grinder

Heb in mei de 75turbo gechopt voor een leuk bedragje, verder nog hier en daar een prijsje, maar heb ook veel verloren met andere MTTs.

Ben dit jaar begonnen op de 1.10 45mans, en nu dus op de $12s.
Dus opzich gaat het wel prima, maar wat bijleren kan nooit kwaad.

Verder hou ik een redelijk tight BRM aan, waarvan velen zouden zeggen dat het te tight is.

Gangstahhh
PokerStrategist

voor 109 $ turbo mtt zou ik een br aanraden van 15k minimaal

en ik weet niet of je dat hebt

en bij die sng van 180 man ook iets van 100 BI dus voor 12$ , 1200$

dus als je 15k hebt snap ik niet waarom je 12 $ 180 man speelt

en als je geen 15k zou ik geen 109 dollar turbo mtt spelen

DonBartos Topicstarter
DonBartos
Oldschool Grinder

Er is nogal een verschil tussen de games grinden en af en toe een shotje nemen.

$109T valt niet in mijn BRM, maar als shotje is het wel te doen.

Verder vind ik $1200 voor $12 180mans wel héél weinig.

En met $15K kun je nogsteeds prima $12 180mans grinden, aangezien erboven gewoon weinig runt, af en toe een $38 180man maar daar blijft het ook wel bij.

EmmaDauwe
PokerStrategist

Ik vind dat precies toch niet echt tight? Ik had er ook last mee, maar dat vind ik echt wel belachelijk veel geld:)

DonBartos Topicstarter
DonBartos
Oldschool Grinder

Ben iig ruim rolled voor de $12 SNGs, verder speel ik eigenlijk bijna nooit de 109s, zovaak zijn ze ook niet

dan zal ik je binnekort wel wat gaan tegenkomen. ben momenteel de 18 man turbos bezig, maar ga ze wat beginnen mixen met die 180 en 45.
scc

DonBartos Topicstarter
DonBartos
Oldschool Grinder

Thanks Bill, ik hou je in de gaten ;)

Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

He Bart,

Welkom op Pokerstrategy!

Ik lees dat je voornamelijk kleinere MTT's speelt en dat je al een leuke cash hebt gemaakt, altijd leuk natuurlijk :f_p:.

Ik zou je zeker de volgende video van caroline29632 aan willen bevelen. Dit is een video van een 45 mans SNG. Het is wel iets hoger dan jouw niveau maar ik denk dat je er zeker punten uit kunt halen die je verder kunnen helpen. Verder leer ik persoonlijk ook altijd erg veel van het posten van handen op het beoordelingsforum. Hierin kun je vragen stellen over een hand die je hebt gespeeld en ik vind dit persoonlijk een van de beste manieren om leaks uit je spel te halen.

Succes aan de tafels en we hopen nog veel van je te horen.

mvg pcbeem

bobm78
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door Gangstahhh

Jij en je vage opmerkingen, pffffff, gast117 toch. Shame on u !!
Er zijn meer dan genoeg mensen op de 12$ turbo van 180 man te vinden, die minstens 15k als BR hebben. Ik heb persoonlijk tegen meerdere gespeeld, die gewoon 70k of 130K profit maakte, en dan kom jij beweren dat je met 15k geen 12$ kan spelen.
Je 2e fout is 1200$ voor de 12$ 180 man rekenen, aangezien dat veel te short is, de variance in die krengen is way too high omdat met een 100 BI te redden.
Je 3e fout is blijven vissen naar hoogte van zijn roll, als hij je dat wilt vertellen doet ie het wel, hoef je niet naar te gaan vissen lijkt me...

Anyway... have fun bart !!

Gangstahhh
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door bobm78

Oorspronkelijk gepost door Gangstahhh

Jij en je vage opmerkingen, pffffff, gast117 toch. Shame on u !!
Er zijn meer dan genoeg mensen op de 12$ turbo van 180 man te vinden, die minstens 15k als BR hebben. Ik heb persoonlijk tegen meerdere gespeeld, die gewoon 70k of 130K profit maakte, en dan kom jij beweren dat je met 15k geen 12$ kan spelen.
Je 2e fout is 1200$ voor de 12$ 180 man rekenen, aangezien dat veel te short is, de variance in die krengen is way too high omdat met een 100 BI te redden.
Je 3e fout is blijven vissen naar hoogte van zijn roll, als hij je dat wilt vertellen doet ie het wel, hoef je niet naar te gaan vissen lijkt me...

Anyway... have fun bart !!

was niet vissen,
was meer duidelijk maken dat ik het raar vond dat hij 12 dollar turbo (SNG) en 109 dollar turbo (MTT) speelt

en 100BI neem je ook voor mtt en voor turbo mtt waar op stars soms 5k mensen meedoen, dus dan moet je voor dat helemaal iets van 400BI hebben

En zijn roll vind ik niet zo intressant

bobm78
Poker Player

Zijn er best veel van hoor, pro's met hugeeeeee BR's die ook de 12$ turbo's erbij grinden, vergis je niet. Is dus echt niet zo raar als je nu denkt... :D

Gangstahhh
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door bobm78
Zijn er best veel van hoor, pro's met hugeeeeee BR's die ook de 12$ turbo's erbij grinden, vergis je niet. Is dus echt niet zo raar als je nu denkt... :D

niet maingame:P

DonBartos Topicstarter
DonBartos
Oldschool Grinder

Om hier btw op terug te komen, er zijn inderdaad vrij veel spelers met 50-100K profit op alleen de 12s al. Het is gewoon een prima main game, je kunt met MTT Only nooit zoveel volume maken om een goed hourly te genereren, dus je moet wel 180man SNGs erbij doen.

Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Jij bent wel van oude koeien uit de sloot halen he :].

Man dit was er nog ene uit de tijd dat ik mod was _evil:.........

Wabbo
PokerStrategist

Een Baller komt altijd z'n gelijk halen.

Oh Bart, just watched die turbo MTT review; erg nice en zeker voor herhaling vatbaar =] Dus ship er maar gauw weer eentje.

DonBartos Topicstarter
DonBartos
Oldschool Grinder

Spoiler Alert: Delen 3 en 4 zijn in de maak