Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] hoi ff voorstellen

14 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
673 Weergaven
lookolook23

hoi ik ben danny en 23 jaar oud. Ik kom uit almelo geboren en getogen , ik speel nu poker sinds zon 3 jaar live recratief met vrieden, NL holdem voornamelijk en sinds een jaar nu online meestals op pokerstars. Mijn pokercarriere komt moeizaam van start vandaar ik het toch eens tijd vond om meer informatie te verzamelen. Ik ben van plan de raad van de site op te volgen en te beginnen met Short handet strategy SSS. Tips zijn altijd welkom , bij deze heb ik me ff voorgesteld. Oja me grootste geldprijs ooit gewonnen is 750€ in een live toernooi.

13 reacties
Benjike316

Hoi Danny

Eerst en vooral welkom op het Pokerstrategy.com forum!

Je bedoelt de ShortStackStrategie (SSS)? Dan moet ik wel even vermelden dat deze strategie niet meer op de meeste rooms toe te passen is omdat de pokerrooms hun minimum buy-in voor de tafels omhoog hebben gebracht. Voor de SSS correct te kunnen toepassen ga je met 20BB aan de tafels.

Op welke pokerrom heb je je startkapitaal laten uitbetalen?

Groetjes

lookolook23 Topicstarter
lookolook23

hoi Benjike316

bedankt voor het reageren op mijn voorstelronde

ik heb me geregistreerd bij william hill poker.

Als het niet mogelijk is kan ik altijd nog de BSS strategy toepassen.
Wat is aan te raden voor een starter om mee te beginnen? en het grootste verschil tussen de 2 stragegy.

groet danny

Benjike316

Het grootste verschil tussen BSS en SSS zit men in het bedrag waarmee je aan tafel schuift. Met SSS is dit 20BB, met de BSS is dit 100BB. Bij de SSS zal je meestal geen moeilijke beslissingen hoeven te maken op de turn of de river aangezien je hele stack er op de flop meestal in zit omdat je alleen met heel sterke handen zult spelen. Bij BSS zal je veel minder snel All In gaan omdat je met een grotere chipstack speelt en zal je dikwjils op de turn en river ook beslissingen moeten nemen.