Skip to forum
Videoblog experimen...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Videoblog experiment done, new stuff incoming

259 Berichten
56 Gebruikers
0 Reactions
10.5 K Bekeken
iamthedanger

Ik heb vannacht zitten praten met Marijn (Deltathree) en we hebben beiden eigenlijk het zelfde probleem: gebrek aan motivatie bij ongeveer alles in het leven. Moeite met opstaan 's ochtends / 's middags, moeite met dingen te doen voor de studie, moeite met dingen schoon te houden, moeite met naar bed te gaan.

Persoonlijk heb ik hier al lange tijd last van, gewoon echt een gebrek aan willskracht in het algemeen. Ik studeer nu 5 jaar Psychologie, wat super makkelijk is, maar doe er al 2 jaar te lang over omdat ik de statistiek vakken gewoon elke keer heb uitgesteld en ze niet eens gemaakt heb of colleges heb gevolgd omdat ik er slecht in ben, ik er een hekel aan heb en het me niet echt boeit. Komt er op neer dat ik nu nog 3 tentamens moet waarvoor ik in principe al 5x de kans heb gehad ze te maken, maar pas 1x ben geweest.

Deze lijn kan ik doortrekken naar ongeveer elk gebied van mijn leven, ik weet dat ik me beter voel als m'n kamer opgeruimd is, als ik vaker sport per week, als ik meer zou lezen en minder zou internetten, als ik meer aan mijn studie zou doen und so weiter. Ik weet dat ik gelukkiger zou zijn, ik weet dat ik over het algemeen een gezonder levenspatroon zou hebben en op alle vlakken beter zou functioneren.