Ga naar het forum
Videoblog experimen...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Videoblog experiment done, new stuff incoming

259 Berichten
56 Gebruikers
0 Reacties
10.6 K Weergaven
Knien12
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door envyjosh
moeite met dingen schoon te houden, moeite met naar bed te gaan.

Regel een vriendin en dan zijn deze 2 punten al klaar.

Ze kan de boel opruimen en je 's avonds op een mooi tijdstip naar bed lokken.

iamthedanger Topicstarter
iamthedanger
BlackMember

Heb n vriendin maar die werkt 53uur per week en ik woon niet samen dus die heeft daar niet echt zin in :P verder ga ik hierdoor wel 2 dagen vroeg naar bed en vroeg op per week en lever ik weer de nodige inspanning :P

iamthedanger
BlackMember

Plannen voor vandaag:

- 2 video's reviewen
- 5-10 handen judgen

Niet veel dus, rustige zondag. Verder nog wat met famillie doorbrengen.

Wil binnekort een ruw wekelijks schema gaan opstellen en publiceren hier zodat ik weet wat ik ongeveer wil/kan doen elke week en dit in de loop der tijd natuurlijk beter finetunen.. één ding is iig zeker, de dagen gaan vroeger beginnen en vroeger eindigen :P

Yessir!

Gangstahhh
PokerStrategist

Heb n vriendin maar die werkt 53uur per week

Wow, Horeca ofzo?

Btw Marijn waarom loop jij zo rond?

iamthedanger
BlackMember

40u per week stage voor minder dan minimum en daarnaast kassameisje voor de monies :P

Oorspronkelijk gepost door Gangstahhh

Btw Marijn waarom loop jij zo rond?

Thought it would be cool. It wasn't

Lijkt gwn een beetje raar haha. Maar het gaat om de boodschap of je nu rondloopt of stilzit, boeit eigenlijk geen fuck :D

Gangstahhh
PokerStrategist

40u per week stage voor minder dan minimum en daarnaast kassameisje voor de monies :P

tough life

@ delta

Ghehehe

Arjon
Oldschool Grinder

Nice nieuwe vlog weer. Behoorlijk lang al last van dat sicke slaappatroon dan. Zal wel een tijdje kosten om dat te kunnen aanpassen; vooral niet te grote stappen tegelijk nemen, dan moet het wel lukken. Ik zou zelfs denken dat gewoon een klok pakken en elke dag 10 minuten eerder je bed opzoeken een vrij solid manier kan zijn om in een week tijd je ritme een uur op te rekken. Als je het zo geleidelijk doet trekt je lichaam dat denk ik ook prima :)

Gangstahhh
PokerStrategist

Denk dat niet zo goed werkt,

Want het is niet alsof je 10 minuten later gaat eten wat je zelf kan bepalen, wnat soms ga je ook liggen en dan slaap je niet meteen, ik denk wel dat je gewoon per week kan zeggen, ik ga 1 uur eerder achter me comp vandaan en ik ga 1 uur eerder naar bed toe. en dan ene paar weken later ben je al in een veel beter ritme

3BetMe4Free
Oldschool Grinder

Meer dingen doen waarvan je super moe word waardoor je eerder gaat slapen, en dan dat ritme vasthouden, ik neem aan dat je dus ook niet veel sport etc?

Oorspronkelijk gepost door Gangstahhh
Denk dat niet zo goed werkt,

Want het is niet alsof je 10 minuten later gaat eten wat je zelf kan bepalen, wnat soms ga je ook liggen en dan slaap je niet meteen, ik denk wel dat je gewoon per week kan zeggen, ik ga 1 uur eerder achter me comp vandaan en ik ga 1 uur eerder naar bed toe. en dan ene paar weken later ben je al in een veel beter ritme

Misschien lijkt de gulden middenweg me inderdaad wel beter, dus een halfuur/dag oid. Meer sporten/bewegen kan natuurlijk ook, maar ik ben niet sportief en ben geen fan, dus dat gaat niet echt gebeuren.

iamthedanger
BlackMember

Ik denk ook dat het 10-min schema niet werkt eigenlijk, eigenlijk denk ik dat het beste is om je gewoon een dag af te peigeren, of gewoon een nacht bijna niet te slapen en dan gewoon vroeg gaan slapen en vroeg weer op. Zo zou en ga ik beginnen denk ik. Vanavond voor t slapen gaan harde fitness en dan morgen vroeg op en een beetje hetzelfde doen denk ik.

Ben vandaag (nog) niet aan videos reviewen toegekomen omdat ik andere dingen aan m'n hoofd heb die atm wat belangrijker zijn en ik vandaag eigenlijk heel de dag beetje met mn vader heb gepraat die net terug is uit Nepal. Verder ook met m'n vriendin geweest vandaag dus niet echt tijd gehad voor die dingen.

Awesome vlogs guys :) Ga ze zeker volgen, ben benieuwd. Is wel een chille manier van een blog bijhouden, door vids te kijken. :P

Ik heb zelf ook discipline-issues, waardoor o.a. ook poker een grote fail geworden is (waardoor ik al zo'n 3 maand geen hand heb gespeeld, op de Dutch Fish/Shark-league finale die nu gaande is na. Daar maak ik een uitzondering voor :P).

Veel succes!

Thormtos91
Oldschool Grinder

Ik denk ook dat het 10-min schema niet werkt eigenlijk, eigenlijk denk ik dat het beste is om je gewoon een dag af te peigeren, of gewoon een nacht bijna niet te slapen en dan gewoon vroeg gaan slapen en vroeg weer op.

Zo zou ik het ook doen, denk dat je vrij snel eraan bent gewend (als je het ook in de weekenden aanhoudt).

iamthedanger
BlackMember

Joah naja waar het op neerkomt is dat ik afgelopen dagen sowieos weinig geslapen heb, dus ben vrij moe dus kan vandaag prima beginnen I guess :)

En zal altijd wel wat afwijkende dagen hebben ivm stapavonden etc. maar ga gewoon dagelijks om 9u opstaan, how hard can it be? :D

Gangstahhh
PokerStrategist

maar ga gewoon dagelijks om 9u opstaan, how hard can it be? :D

Lang geleden dat jij vroeg op stond of niet?:P

Pinowww
Elite Grinder

wow, ik heb voor het eerst in mn leven een blog gevonden wat ik misschien ga volgen.... Of ik vind Joshua gewoon zo hypnotizerend, maar dan nog komt het op hetzelfde neer :P.

Goed idee trouwens om doelen te bereiken. Wat voor mij heeft gewerkt is dat ik gewoon een dagindeling op papier schreef en de dingen die ik wilde gaan doen, dingen die moesten gebeuren en de dagelijkse gang van zaken (lees bijv, boek bij bieb halen, wassen/scheren/douchen/sporten, paar uur studeren en pokeren) en me daaraan houden tot ik het ritme had wat ik nu heb.

ps, ik sta nu elke dag om 7:45-8:00 op, ik merkte dat ik slecht sliep, maar dat komt meestal gewoon omdat je teveel slaapt, dan slaap je ook slechter. Des te vroeger je je bed uit komt, des te eerder ga je vanzelf je bed in.

ps delta, niet elke dag een uur of zeggen vanaf volgende week etc. Gewoon wekker zetten en doen, dat werkt het beste.

3BetMe4Free
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Pinowww
wow, ik heb voor het eerst in mn leven een blog gevonden wat ik misschien ga volgen.... Of ik vind Joshua gewoon zo hypnotizerend, maar dan nog komt het op hetzelfde neer :P.

Goed idee trouwens om doelen te bereiken. Wat voor mij heeft gewerkt is dat ik gewoon een dagindeling op papier schreef en de dingen die ik wilde gaan doen, dingen die moesten gebeuren en de dagelijkse gang van zaken (lees bijv, boek bij bieb halen, wassen/scheren/douchen/sporten, paar uur studeren en pokeren) en me daaraan houden tot ik het ritme had wat ik nu heb.

ps, ik sta nu elke dag om 7:45-8:00 op, ik merkte dat ik slecht sliep, maar dat komt meestal gewoon omdat je teveel slaapt, dan slaap je ook slechter. Des te vroeger je je bed uit komt, des te eerder ga je vanzelf je bed in.

ps delta, niet elke dag een uur of zeggen vanaf volgende week etc. Gewoon wekker zetten en doen, dat werkt het beste.

Hoelaat slaat je dan meestal pinowww?,

En die laatste zin heb je wel gelijk in,