Skip to forum
CM's go WSOP on Lad...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] CM's go WSOP on Ladbrokes!

66 Berichten
15 Gebruikers
0 Reactions
1,791 Bekeken
Head Admin
Lanfear81

Wij hebben als CM-team besloten om samen de challenge aan te gaan en een team te vormen voor het Ladbrokes Team Championship 2011.

Na onze recente resultaten in de Sunday Million en de Sunday Straddle zijn de verwachtingen natuurlijk hooggespannen en richten we onze pijlen op de vier WSOP packages voor het best presterende team _biggrin:

In deze challenge-blog zullen we onze ervaringen tijdens de 8 verschillende events met jullie delen. Als jullie als leden eveneens een team gaan vormen, laat het dan zeker ook hier weten en blog mee.

Let op! Meedoen is op eigen risico voor CM-bustouts en de eerste plaats is niet meer beschikbaar.

Ons team heet, verrassenderwijs: Team PokerStrategy NL

Vegas here we come! _biggrin:

65 replies
Nivlem

Ready or not, here we come!

DeKuip

Succes heren! :)

GL Orange Army! :P

Arjon

Buahaha, de concurrentie stelt niks voor joh. We zullen eens even de vlag van onze community met trots verdedigen en de wereld laten zien wie er echt kunnen pokeren. Ze kunnen straks niet meer om België en Nederland heen!

Succes collega-CM's =)

DeKuip

Go broke lads! :tongue:

AmsterdamCalling

Als mensen nog in een team willen om deze verwaande lui even flink aan te pakken dan sluit ik me daar graag bij aan.

Het doel van dit team zal zijn om het Poker Strategy Team zo snel mogelijk uit die toernooien te knikkeren ;)

Nivlem

Oorspronkelijk gepost door PkingNanne
Als mensen nog in een team willen om deze verwaande lui even flink aan te pakken dan sluit ik me daar graag bij aan.

Het doel van dit team zal zijn om het Poker Strategy Team zo snel mogelijk uit die toernooien te knikkeren ;)

Bring your best! :D

DonBartos

Maar, maar..

Kunnen CMs ook kaarten joh?

Twisted1984

lol

succes

Nivlem

Oorspronkelijk gepost door DonBartos
Maar, maar..

Mwah, dat valt tegen. gelukkig hebben we wel beschikking over de doomswitches en boomswitches :).

DonBartos

Oorspronkelijk gepost door Melvin

Oorspronkelijk gepost door DonBartos
Maar, maar..

Mwah, dat valt tegen. gelukkig hebben we wel beschikking over de doomswitches en boomswitches :).

Luck >>> Skills

Easy game imo

sjengfred

GL, als jullie winnen is het dan een week chaos hier?

Arjon

Oorspronkelijk gepost door sjengfred
GL, als jullie winnen is het dan een week chaos hier?

I guess so ^^

Thx btw iedereen voor de aanmoedingen, we zullen jullie niet teleurstellen. Morgenavond de eerste test!

bobm78

GL all!

Head Admin
Lanfear81

Gisteravond hebben we het eerste event uit de serie gespeeld. De opkomst was een stuk hoger dan we verwacht hebben. 633 spelers maakten hun opwachting voor het 10 euro rebuy event

Onze railthread met updates kun je hier nog even nalezen

Uiteindelijk bleek het een succesvol event, waarbij we 57 leaderboard points scoorden. (onder voorbehoud).
De officiële stand is nog niet compleet, maar we zullen in ieder geval wel bij de top 10 van teams zitten.

Zelf eindigde ik op de 15de plaats, helaas net geen finale tafel dus.
Maar het was een schitterende avond met good en bad beats voor het team.

Volgende week: Thursday 31st March 18:50 UK Time - €10 + €1 2nd chance plus

Top 10 is best wel knap!

Nice result!

Oorspronkelijk gepost door calimero1981
Top 10 is best wel knap!

Nice result!

De stand is bekend. We staan op plek 7 met slechts met 16 puntjes achterstand op de nummer 1! :D

Nivlem

Ons interne team tussenstand van het moment:

We sharen alle inleg en profits ook met elkaar, om het een echte team challenge te maken. Op het moment hebben we een profit van wel 13 eurocent. Dit komt neer op 2,6 cent per persoon, aangezien Floris ook 20% heeft.

Als teamcaptain ben ik zeer trots op jullie mannen!

En qua profits is dit nu al de beste backing ever! :P

Volgende week gaan we voor een verdubbeling van de punten.