Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

bankrol managment

55 Berichten
15 Gebruikers
0 Reacties
6,184 Weergaven
tjingz

hallo allemaal ik ben 3jaar geleden begonnen met echt geld spelen online bij pokerstars.com,daarvoor heb ik eerst ongeveer 2 jaar met oefengeld gespeeld want ik wist helemaal niets van poker maar ik vond het een leuke site.

groetjes
tjingz

Beantwoorden
Citeren
54 reacties
vangansbekes

Uhm?
Wat speel je? En hoe is het tot nu toe gegaan? :]

Beantwoorden
Citeren
rrrood

Welkom :)

Hoe ben je bij pokerstars beland?

Beantwoorden
Citeren
RocknRollAd

en wat wil je weten over br management?
succes in ieder geval.

Beantwoorden
Citeren
tjingz Topicstarter
tjingz

hi,

ik speel 3 jaar geleden veel tournooien zoals multitables en sit&go
op laag niveau buy in varrierent van $1,50/$5
vooral die van $2,50 /180 spelers vind ik erg goed om te spelen nu ook zelfs ook al ben ik nu wat beter in poker en hoor ik eigenlijk een stapje omhoog te gaan ,maar het probleem is ik krijg mn bankrol niet omhaag ik moet elke keer storten ,ik stort meestal van €10/€50 soms €100 maar speel vaak op het moment veel cash game $0,5c/0,10c buy in, en maak veel bad beats mee _frown: ik denk dat het daarom komt.

speelde opvallend toen de tijd nooit cash game omdat ik de risico niet aandurfde ,maar op heden ben ik dieper in poker gaan kijken en speel nu wel sinds een jaar erg veel cash table vooral omdat ik veel FPP punten ervoor krijg .

ik hoor graag tips..

tjingz

Beantwoorden
Citeren
tjingz Topicstarter
tjingz

hi en bedankt,

ik zat een keer in een internetcafe en zag veel jongens pokerstars spelen met oefengeld,dus ging ik er ook bij zitten en maakte een acount , vond het leuk en het was ook lachen ik vond vooral leuk dat ik grote stacks van andere spelers kon winnen .

maar dat was een beetje de lol,maar later begon ik meer serieuzer spelen

tjingz

Beantwoorden
Citeren
RocknRollAd

lees de artikels/videootjes over brm.
het is nl vrij onmogelijk om met een storting van 10-50EUR op de 5c/10c tafeltjes te gaan spelen. Dan komt het erop neer dat je géén brm hebt.
Soit, genoeg info hier te vinden in de strategie sectie en de video sectie.
Succes ermee!

ps. ik denk dat er weinigen bij zijn die denken dat het door de bad beats komt dat je geen stapje omhoog kan gaan.

->genoeg hier nog te leren over strategie, pokertools, starthanden, brm, pot odds, tilt, etc...

Grtz.
Ad :heart:

Beantwoorden
Citeren
tjingz Topicstarter
tjingz

nou dat is een goede vraag.
als ik bijvoorbeeld vandaag $50 heb gewonnen met cashgame 05c/0,10c tafel, en morgen win ik weer $60 ,dit is bijvoorbeeld $110 winst.dan ga ik zeg maar een paar uur later weer online en dan verlies ik in een keer bijna al mn winst door verschrikkelijke badbeats achtermekaar,dan kan ik weer gaan storten.

groetjes

tjingz

Beantwoorden
Citeren
rrrood

Kan je het geld wel missen, wat je nu elke keer stort in verhouding met je inkomen? Want het moet natuurlijk wel leuk blijven, hee?

Verder denk je dat je veel verbeterd bent, maar vaak zal je dan op de lange termijn resultaten zien. Zo niet, kan je je eigen niveau misschien verkeerd inschatten. Of je speelt te hoge limieten in verhouding met het bedrag wat je hebt op pokerstars.

Door hier artikelen te lezen en video's te kijken, kan je nog heel veel leren.
Bijvoorbeeld over de mentale kant van poker of over de short- en midstackstrategy. Verder zijn er ook nog genoeg goede vids over 180 mans sit and go's.

Beantwoorden
Citeren
rrrood

Oorspronkelijk gepost door tjingz
nou dat is een goede vraag.
als ik bijvoorbeeld vandaag $50 heb gewonnen met cashgame 05c/0,10c tafel, en morgen win ik weer $60 ,dit is bijvoorbeeld $110 winst.dan ga ik zeg maar een paar uur later weer online en dan verlies ik in een keer bijna al mn winst door verschrikkelijke badbeats achtermekaar,dan kan ik weer gaan storten.

groetjes

tjingz

Speel je dan met die winst op 5c en 10c tafels of hoger?

Beantwoorden
Citeren
tjingz Topicstarter
tjingz

bedankt voor de tip,

ik zal is proberen ,ik ben pas op pokerstrategy lid geworden en las bijna nooit iets over poker maar nu heb ik interesse in al die informatie en ben meer gaan lezen erover.

bedankt jij ook succes!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Ik zou met een bankroll van $100 op 2c/1c tafels spelen en als het goed gaat af en toe shot te wagen naar 5c/2c tafels. Aangezien je voor de 2c/1c tafels ongeveer 40 stacks nodig moet hebben om niet broke te gaan.

Beantwoorden
Citeren
tjingz Topicstarter
tjingz

op 5c/10c tafels en dat gaat aardig hard als je niet uitkijkt,
ik heb gemerkt dat je vooral lef moet hebben en niet bang moet zijn,en varrierende technieken moet uitvoeren ,want ze spelen aardig agressief met simpele handen heb ik gemerkt

Beantwoorden
Citeren
tjingz Topicstarter
tjingz

dat is juist wat ik bijna nooit doe of kan, al weet ik dat ik 100 x de big blind nodig heb en dat 30x voor mn bankrol,maar ze spelen daar zo passief en tight dat ik soms 10 uur online zit te spelen en heb ik dan maar $10 dollar winst,dat is geen eens de stroom die ik heb opgemaakt vandaar dat ik meestal met $100 op 2c/5c en 5c/10c zit.

het is wel ideaal om op 4 tafels te spelen bij 1c/2c maar dat moet je niet te lang blijven hangen,dus als je al $20 winst hebt moet je gelijk stoppen heb ik begrepen

Beantwoorden
Citeren
tjingz Topicstarter
tjingz

nou of ik het kan missen ? eerlijk gezegd weet ik er geen antwoord op.

ik weet wel dat ik bijvoorbeeld een keer uitgenodigd werd door een vriend die ik ken en die speeld ook online, voor een home game met groffe spelers die spelen dan bijv 2/2 cash game (real table) dat wilde ik wel proberen .dit was de eerste keer dat ik aan een echte tafe ging zitten ,en dus moest ik al mn poker ervaring en moed bijmekaar rapen om te kijken wat ik ervan geleerd heb.nou ik speelde niet slecht moet ik eerlijk zeggen .ik had bijv €200 op zak mijn laatste geld, en min buy in was €100 aan chips ,dat kon ik eerlijk gezegd niet missen maar ik durfde de risico wel te nemen en ging na een paar uur spelen met €800 van tafel .

dat wil zeggen dat ik aardig wat geleerd heb online,alleen begrijp ik niet waarom het online niet zo goed gaat

Beantwoorden
Citeren
tjingz Topicstarter
tjingz

bedankt voor de tips ik zal ze 's lezen en bekijken

Beantwoorden
Citeren
Mivaro92

Oorspronkelijk gepost door tjingz
nou of ik het kan missen ? eerlijk gezegd weet ik er geen antwoord op.

ik weet wel dat ik bijvoorbeeld een keer uitgenodigd werd door een vriend die ik ken en die speeld ook online, voor een home game met groffe spelers die spelen dan bijv 2/2 cash game (real table) dat wilde ik wel proberen .dit was de eerste keer dat ik aan een echte tafe ging zitten ,en dus moest ik al mn poker ervaring en moed bijmekaar rapen om te kijken wat ik ervan geleerd heb.nou ik speelde niet slecht moet ik eerlijk zeggen .ik had bijv €200 op zak mijn laatste geld, en min buy in was €100 aan chips ,dat kon ik eerlijk gezegd niet missen maar ik durfde de risico wel te nemen en ging na een paar uur spelen met €800 van tafel .

dat wil zeggen dat ik aardig wat geleerd heb online,alleen begrijp ik niet waarom het online niet zo goed gaat

dat je goed runde tijdens die cashgame wil nog niet zeggen dat je gelijk alle kneepjes van het vak beheerst. Ik zou zeggen lees enorm veel strategie en begin op een lage limiet te spelen met een BR waarbij jij je comfortabel voelt.

Beantwoorden
Citeren

Lees hier dat je minimaal $ 100 nodig hebt om redelijk normaal op de 0,01/0,02 cent te gaan spelen zonder broke te gaan. Naar mijn inziens heb je vanaf 20 euro al wel een redelijke basis ?

Beantwoorden
Citeren
Krulle37

Het is eenvoudig, jij bent verkeerd.

Beantwoorden
Citeren
rrrood

Oorspronkelijk gepost door levensgenieter2
Lees hier dat je minimaal $ 100 nodig hebt om redelijk normaal op de 0,01/0,02 cent te gaan spelen zonder broke te gaan. Naar mijn inziens heb je vanaf 20 euro al wel een redelijke basis ?

Een redelijk goede basis om snel blut te gaan als het een klein beetje tegen zit.

Beantwoorden
Citeren