Skip to forum
MicroMillion $1 Com...

Meldingen
Alles wissen

MicroMillion $1 Community Straddle - Event #86

238 Berichten
23 Gebruikers
0 Reactions
9,216 Bekeken
Head Admin
Lanfear81

Voor MicroMillions Event #86 ($1 buy-in, $15.000 guaranteed) organiseren we een Straddle, een kleine extra inzet van $1 per deelnemende PokerStrateeg voor een extra prijzenpot die volledig naar de langst overlevende deelnemende PokerStrateeg gaat.

Het toernooi vindt aanstaande zaterdag om 17:30 uur plaats en heeft als ID 2012110086. Dit toernooi is het enige toernooi van de MicroMillions met een buy-in van $1 zonder rebuys; iedereen kan dus meespelen!

Een gezellige railavond!

Sunday Straddle

In deze thread zullen we de inschrijvingen bijhouden en bovendien zal de thread komende zaterdag fungeren als railthread!

Wie deelneemt aan de Straddle wordt aangemoedigd om regelmatig zijn voortgang en interessante handen te plaatsen. Ook wie niet deelneemt aan de Straddle is natuurlijk meer dan welkom om zijn/haar vorderingen met de andere PokerStrategen te delen! Indien de omstandigheden het toelaten, zal je in deze threads ook regelmatig een tussenstand terugvinden.

Wil jij meedoen aan de Straddle?

Schrijf je dan nu in! Bevestig je deelname in deze thread en geef ons je nickname op PokerStars. Maak om je inschrijving af te ronden ook $1 over naar volgende PokerStars-account: Kaiouta. Doe dit voor de start van het toernooi.

Indien je liever hebt dat je nickname op PokerStars in deze thread wordt vermeld, meld dit dan even wanneer je in deze thread post. Schrijf je dan wel minimum één uur voor de aanvang voor het toernooi in, zodat er voldoende tijd is om jou bij eventuele twijfel te contacteren.

Deelnemerslijst & TOTALE STRADDLEPOT:

Vind je in deze post

Succes!

Beantwoorden
Citeren
237 replies
Revenem

Deelnemerslijst

TOTALE STRADDLEPOT: $17

Bedankt voor het meespelen iedereen :) We zijn toch vrij ver geraakt in een veld van 28.186 spelers :)

MuM111 WINNER (276e, $10,51, Straddlepot ter waarde van $17)
---
kokkie1975 (304e, $10,25 - toernooiticket ter waarde van $5)
LetsGambleBaby (928e, $5,38 - toernooiticket ter waarde van $3)
---
Twisted2304 (1551e, $3,59)
ThePope5891 (3286e - $1,53) (nam niet deel aan de Straddle)
---
AdJag (4269e)
ssssmokey (4536e)
MintberryC (4699e)
Letsdothisish (5371e)
Umag0n (5971e)
POKERMANIXZ (7909e)
m4cs3th (11463e)
---
CheckRaise1990 (nam niet deel aan de Straddle)
wcgrutto
oewems
DrHaze
spoonz
Joris1973
ThPokerDog

Beantwoorden
Citeren
ssssmokey

1 Washington doorgestuurd :)

Nick op ps = ssssmokey

GL iedereen

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Je kunt dit beter de 'saturday straddle' noemen, want het toernooi wordt zaterdag gespeeld en dit event zondagavond railen lijkt me ook niet kunnen :P

Beantwoorden
Citeren
Revenem

Sunday Straddle is een concept dat al veel langer bestaat en altijd op zondag werd gehouden. Is normaal ook de ideale dag, maar het leek wel leuk om ook voor diegenen zonder interesse in grotere toernooien/met een kleinere bankroll te laten meespelen met een MicroMillions-straddle, daarmee deze uitzondering.

Je hebt natuurlijk wel een punt dat het tot verwarring kan leiden, zal Rene even lastigvallen om vermeldingen naar zondag te verwijderen :) (met uitzondering van het icoontje, vrees dat hij daar net zo'n grote held in is als ik :D)

Beantwoorden
Citeren
kokkie1975

Opt Inn

ps name : zelfde als hier

Beantwoorden
Citeren

I'm in nick: .......Devil :coolface: goodluck everyone

Beantwoorden
Citeren
Revenem

Heb de beginpost aangepast. Verwacht toch wel weer een man of 20 op zaterdag :)

@ThPokerDog: veronderstel dat je je nick liever anoniem houdt? Heb het geld iig goed ontvangen :)

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Revenem
Heb de beginpost aangepast. Verwacht toch wel weer een man of 20 op zaterdag :)

@ThPokerDog: veronderstel dat je je nick liever anoniem houdt? Heb het geld iig goed ontvangen :)
bwa nee maar heb liever ThPokerDog :coolface: zet men naam er maar bij, eerlijker tegenover de rest voor te zien dat ik in toernooi zit :)

Beantwoorden
Citeren
Revenem

Ja, het gaat uiteraard om de PokerStrateeg en niet om zijn nick, die staat er tussen haakjes bij om het railen wat eenvoudiger te maken.

Indien er niets tussenkomt zal ik zaterdag ook af en toe een update plaatsen, zo is het ook te volgen voor wie eventueel wel anoniem wilt blijven. Na afloop van de Straddle zal ik alle nicks ook wissen :)

Beantwoorden
Citeren
Revenem

Hier nog even een bump, omdat deze een dag vroeger start dan zijn grote broer (zaterdag dus). Voor wie het toernooi iets te vroeg is ivm eten: late registration voor het toernooi is toegestaan, zolang je maar voor de start van het toernooi je inschrijft voor de Straddle (minstens één uur vroeger als je wilt dat je nick niet in de tussenstanden vermeld wordt).

Het is de traditie dat het overgrote deel van de overschrijvingen de dag zelf en zelfs het uur zelf gebeuren. Wie niet waagt niet wint, dus ik zal alvast een Straddlepot van $10 garanderen in de hoop dat dat de administratie iets eenvoudiger maakt :D

Beantwoorden
Citeren
MuM111

Dat is weer even geleden dus het wordt weer tijd voor een stradle :]

I'm in, nick = MuM555 :f_biggrin:

Beantwoorden
Citeren

in; knuffel_dier op ps :f_love:

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door spoonz
succes visje :coolface:

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door ThPokerDog

Al is 't enkel maar om jou te trollen :D

Beantwoorden
Citeren
Revenem

De lijst is weer bijgewerkt :)

Beantwoorden
Citeren

apart sidebetje van 5$ wie on ter hoogst komt? :coolface:

Beantwoorden
Citeren

apart sidebetje van 5$ wie on ter hoogst komt? :coolface:

Prima!

Beantwoorden
Citeren

Als ik op tijd wakker ben (Argentinië time) dan ben ik ook van de partij! Doe alleen niet mee met de straddle aangezien mijn Pokerstars bankroll een bescheiden $20 is!

Beantwoorden
Citeren
DrHaze

Ik heb net een ticket gewonnen voor dit toernooi, heb dan ineens ook maar $1 overgemaakt naar Kaiouta voor de straddle pot.

Mijn nick op PS: DrHaze555

Beantwoorden
Citeren