Ga naar het forum
Sweat Sunday - insc...

Meldingen
Alles wissen

Sweat Sunday - inschrijfthread

32 Berichten
22 Gebruikers
0 Reacties
2,248 Weergaven
Orodin

Sweat Sunday - schrijf je in!

In het nieuws heb je kunnen lezen dat we op zondag 27 januari aanstaande een oude succesformule opnieuw in het leven roepen: de Sweat Sunday.

In deze thread kun je je inschrijven als deelnemer voor de Sweat Sunday op 27 januari 2013. Laat in deze thread weten dat jij graag gecoacht wilt worden.

Je hebt tot en met 18 januari aanstaande de tijd om je in te schrijven en te laten zien dat jij actief aan je spel werkt, door handen te posten of mee te praten en te discussiëren in threads op het handbeoordelingsforum.

VRAGEN OF OPMERKINGEN?
Als je vragen of opmerkingen hebt over de Sweat Sunday, post deze dan alsjeblieft in onze informatiethread. Deze thread is alleen bedoeld voor inschrijvingen.

Aan alle deelnemers: heel veel succes!

Beantwoorden
Citeren
31 reacties

Lijkt me super om te winnen! Wil me graag inschrijven. :)

Beantwoorden
Citeren
5BetAny2

Ik zou mijzelf graag in willen schrijven voor de Sweat Sunday. Ik zou graag gecoacht willen worden door een van de Pokerstrategy coaches.

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto

Ikke, ikke, ikke. :)

SnG/MTT/PLO. Geen NLHcash.

Beantwoorden
Citeren
deskcompmedion

Bij deze.

Beantwoorden
Citeren
Wolfske

Ik zou me ook wel willen inschrijven uiteraard !
Ik speel vooral de 45 mans en qua activiteit op het handbeoordelingsforum denk ik dat het bij mij best wel snor zit :tongue:

Beantwoorden
Citeren
kokkie1975

Opt inn

Beantwoorden
Citeren
Sailer85

In.

Alleen lastig om heel actief te zijn op het FL handbeoordelingsforum en andere mensen daar te helpen... ik ben de enige die er handen post ;)

Beantwoorden
Citeren
CheckRaise1990

In

Beantwoorden
Citeren
yoshiwa

Oorspronkelijk gepost door Sailer85
In.

Alleen lastig om heel actief te zijn op het FL handbeoordelingsforum en andere mensen daar te helpen... ik ben de enige die er handen post ;)

begrijp ik :)

Well see wat we kunnen doen :)

Beantwoorden
Citeren
Kidd0Beatrix

IKKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Beantwoorden
Citeren
Orodin

Oorspronkelijk gepost door Sailer85
In.

Uit de informatiethread en het nieuws
Als jij graag gecoacht wilt worden in de Sweat Sunday, laat dan de komende weken zien dat je actief aan je spel werkt. Dit laat je zien door actief te zijn op de handbeoordelingsforums. Je kunt zelf handen posten en hier vragen bij stellen, maar je kunt ook actief meedenken met, en reageren op, handen die door jouw mede-PokerStrategen worden gepost.

Dit is dus geen probleem :)

Beantwoorden
Citeren
beertie1

Ik schrijf me ook in

Speel

3,50$ STT turbo

Dat de beste mogen winnen
(ik dus )

Beantwoorden
Citeren
oewems

opt in

en als je me dan toch in de gaten houdt, reageer eens op wat eventuele vragen in mn blog :f_biggrin:

Beantwoorden
Citeren
Orodin

Oorspronkelijk gepost door oewems
en als je me dan toch in de gaten houdt, reageer eens op wat eventuele vragen in mn blog :f_biggrin:

Daar zal ik mijn best voor doen ;).

Houd er echter wel rekening mee dat activiteit in je blog niet mee telt voor deze promotie. Het gaat hier puur om de activiteit in de handbeoordelingsforums! :)

Groetjes!

Beantwoorden
Citeren
PewPewPoker

Nice :D leuk initiatief! Ik doe mee :)

Beantwoorden
Citeren
Onzin84

Oorspronkelijk gepost door beertie1
Ik schrijf me ook in

Speel

3,50$ STT turbo

Dat de beste mogen winnen
(ik dus )

als je de beste bent....heb je ook geen coaching nodig :coolface:

Beantwoorden
Citeren
TFL999

Ik schrijf me ook graag in.

Mooie drijfveer om weer actief te worden in handbeoordelingsforum, wat mijn spel sowieso goed zal doen! En ik ben net een paar weken overgestapt naar SH dus er moet nog hard gewerkt worden aan mijn spel.

Beantwoorden
Citeren
dezAKAR

Hierbij zou ik me graag willen inschrijven.

Beantwoorden
Citeren
Nuk3F4rt

Ik schrijf me bij deze ook graag in.

Beantwoorden
Citeren