Het is tijd om via een challenge nu echt is aan me spel en mindset te gaan werken, vooral dat laatste is een bottleneck bij mij.
Afgelopen half jaar heb ik al tiltend en donkend de $1,5 en $3,5 45 mans gespeeld op stars.
De laatste tijd gingen deze games niet zo lekker en heb zelfs een break genomen van een aantal weken op deze games.
Sinds deze maand heb ik de games weer opgepakt op de 50 centjes en wil ik vanaf deze limiet gaan upmoven en me spel drastische gaan verbeteren.
Door de reviews met de andere 45 mans spelers en de input van Solar weet ik waar een groot deel van me leaks zitten en deze gaan we proberen te elimineren op de 50 centjes en dan hopelijk als een raket naar boven toe.
De laatste tijd heb ik niet voldoende gewerkt aan mijn game om deze echt significant te verbeteren, waardoor het waarschijnlijk ook een stuk minder liep.
Voor deze challenge ga ik me aan onderstaand BRM aanhouden met een startroll van $15.

Limiet Bankroll Shotjes
$ 0,5 $ 0- 100 Bij $75 ga ik er tafels bijpakken van $1,5
$ 1,5 $ 100- 400 Bij $300 ga ik er tafels bijpakken van $3,5
$ 3,5 $ 400- 800 Bij $700 ga ik er tafels bijpakken van $7,5
$ 7,0 $ 800- 1700 Bij $1400 ga ik er tafels bijpakken van $15
$ 15,0 $ 1700- ....
Ik ga geen tijdslimiet aan deze challenge hangen, omdat het me er vooral om gaat om beter te worden (aan me spel te werken) en me tilt te leren beheersen.
Resultaten
$0,5 45 mans:
$1,5 45 mans: