Skip to forum
Skrolkie - Alive (a...

Meldingen
Alles wissen

Skrolkie - Alive (and kicking)

333 Berichten
42 Gebruikers
1 Reactions
21.1 K Bekeken
Skrolk

Het is tijd om via een challenge nu echt is aan me spel en mindset te gaan werken, vooral dat laatste is een bottleneck bij mij.

Afgelopen half jaar heb ik al tiltend en donkend de $1,5 en $3,5 45 mans gespeeld op stars.

De laatste tijd gingen deze games niet zo lekker en heb zelfs een break genomen van een aantal weken op deze games.

Sinds deze maand heb ik de games weer opgepakt op de 50 centjes en wil ik vanaf deze limiet gaan upmoven en me spel drastische gaan verbeteren.

Door de reviews met de andere 45 mans spelers en de input van Solar weet ik waar een groot deel van me leaks zitten en deze gaan we proberen te elimineren op de 50 centjes en dan hopelijk als een raket naar boven toe.

De laatste tijd heb ik niet voldoende gewerkt aan mijn game om deze echt significant te verbeteren, waardoor het waarschijnlijk ook een stuk minder liep.

Voor deze challenge ga ik me aan onderstaand BRM aanhouden met een startroll van $15.

Limiet Bankroll Shotjes

$ 0,5 $ 0- 100 Bij $75 ga ik er tafels bijpakken van $1,5
$ 1,5 $ 100- 400 Bij $300 ga ik er tafels bijpakken van $3,5
$ 3,5 $ 400- 800 Bij $700 ga ik er tafels bijpakken van $7,5
$ 7,0 $ 800- 1700 Bij $1400 ga ik er tafels bijpakken van $15
$ 15,0 $ 1700- ....

Ik ga geen tijdslimiet aan deze challenge hangen, omdat het me er vooral om gaat om beter te worden (aan me spel te werken) en me tilt te leren beheersen.

Resultaten

$0,5 45 mans:

Spoiler

[IMGM] [/IMGM]

$1,5 45 mans:

Beantwoorden
Citeren
332 replies
Wolfske

Goed skrolk ! Ik vind het een verstandige keuze dat je tegen je mindset gaat beginnen vechten en terug meer aan je spel gaat werken !

Gaat je goed doen !

BOL

Beantwoorden
Citeren
Champi888

gl gozer

Beantwoorden
Citeren

Succes ! :)

Beantwoorden
Citeren
pkplayer

Succes ermee!!

Beantwoorden
Citeren
CheckRaise1990

Ggogoggogo!

Beantwoorden
Citeren
Kidd0Beatrix

Me is geen bezittelijk voornaamwoord. Hoe vaak moet ik dat nog zeggen. Voor de rest GL je kunt het!!

Beantwoorden
Citeren
Skrolk

Bedankt allemaal voor de support en aanmoedigingen :D

Oorspronkelijk gepost door Kidd0Beatrix
Me is geen bezittelijk voornaamwoord. Hoe vaak moet ik dat nog zeggen. Voor de rest GL je kunt het!!

Tja sorry ik kan er ook niet zo veel aan doen dat ik didactisch niet zo goed onderlegd ben als jij :coolface:

Beantwoorden
Citeren
Skrolk

Vandaag niet heel veel gespeeld helaas, heb een poging gedaan om het model van solar van deze handbeoordeling:

K6o

In een excelblad te krijgen, echter krijg ik het programma dat solar gebruikt niet open, zal waarschijnlijk wel aan me internet browser liggen ofzo, want anderen zien hem wel.

Dit programma heeft een kleine afwijking ten opzichte van het model dat ik heb gemaakt maar kan er dus niet achterkomen waardoor deze onstaat, morgen maar is ff verder speuren.

Heb een aantal handen die in de buurt komen van de geposte handen en wil dus graag weten of ik deze juist gespeeld heb en daar is het programma denk ik wel een handige tool voor als ie correct werkt.

Kunnen we onze isoshoves of all in calls gaan optimaliseren :D.

@ solar als je van de week zin hebt in een beetje wiskunde, zie ik je wel op skype.

Beantwoorden
Citeren
JanJB

Aan Solar vragen of ie zin heeft in wiskunde is als aan een normale man vragen of ie zin heeft Doutzen Kroes uit elkaar te trekken, dus dat zal wel goed komen :D

Beantwoorden
Citeren

Bolletje! :D

Beantwoorden
Citeren
Skrolk

Oorspronkelijk gepost door JanJB
Aan Solar vragen of ie zin heeft in wiskunde is als aan een normale man vragen of ie zin heeft Doutzen Kroes uit elkaar te trekken, dus dat zal wel goed komen :D

Daarom ook deze subtiele vraag, he can't resist it :coolface:

Beantwoorden
Citeren
Kleinevis

Bolletje , we gaan echt allemaal naar 10K moeten beginnen vrees ik :D

Beantwoorden
Citeren
samni

Oorspronkelijk gepost door Kleinevis

Klopt, binnen dit en een half jaar zit het hier vol highstakes regulars als het zo doorgaat :D

Beantwoorden
Citeren
NietzscheF

Succes man, mooie uitdaging zo!

Beantwoorden
Citeren
kokkie1975

duimpje up en knallen nu :f_cool:

Beantwoorden
Citeren
Wolfske

Oorspronkelijk gepost door samni

Oorspronkelijk gepost door Kleinevis

Klopt, binnen dit en een half jaar zit het hier vol highstakes regulars als het zo doorgaat :D

midstakes zou ook al sexy zijn over een half jaartje :D

Beantwoorden
Citeren
Kidd0Beatrix

Denk dat Solar met liefde beide tegelijk doet :D

Beantwoorden
Citeren
solartje

Oorspronkelijk gepost door Kidd0Beatrix

Denk dat Solar met liefde beide tegelijk doet :D

true fact ! :D

Beantwoorden
Citeren

Bolletje, succes man! Kzal je nog wel tegenkomen dan op de 0.50.

Beantwoorden
Citeren