Ga naar het forum
Lief dagboek,

Meldingen
Alles wissen

Lief dagboek,

475 Berichten
52 Gebruikers
9 Reacties
31.1 K Weergaven
DonBartos
Oldschool Grinder

Hoi allemaal!

Welkom bij het dagboek van een Nederlandse toernooivis woonachtig op het pittoreske Malta.
Mijn vorige topic is wat doodgegaan, en heeft daarnaast niet een compleet kloppende titel, (nou ja, kan nog!).
Vandaar dat ik heb besloten om een nieuw topic te maken om mijn belevenissen in de wonderlijke wereld die online poker heet met mijn fans te delen.

Ik heb een niet erg succesvol tripje Barcelona achter de rug waar ik 4 toernooien gespeeld heb. Het 1100euro Estrellas Main Event, het 2200euro Estrellas High-Roller Event, een 2200euro EPT Side Event en natuurlijk het 5300euro EPT Main Event. In dat laatste event wist ik de tweede speeldag te halen maar daar stopte de droom helaas. Nu heb ik besloten om in ieder geval de komende twee maanden vrijwel volledig te focussen op online poker, en leek het me wel leuk weer eens een topic hierover bij te houden.

Ik heb zo'n 4 maanden geleden mijn grind schema grondig aangepast. Ik speel een veel lager percentage van mijn volume op PokerStars.com, en speel dagelijks op meer dan tien sites vrijwel alle toernooien tussen de $10 en de $150, waar value inzit. Op PokerStars speel ik veelal nog de Bigs en Hots, en verder wat Hypers en Turbos in tijden dat ik het niet al te druk heb. Op zondag speel ik dan vrijwel alle Sunday Majors die runnen op alle sites, de meeste sites hebben er op zijn minst wel één van $200, of iets in die richting.

Sinds ik dit schema speel gaat de grind ook wel wat beter, maar er is nog steeds een lange weg te gaan om het jaar mooi af te sluiten en/of het volgende jaar veelbelovend te beginnen. Maar desalniettemin gaat het wat beter dan een half jaar geleden, en dat is mooi.

Ik weet verder niet wat ik zoal in dit topic ga delen, misschien heel veel, misschien niet zoveel. Het zal allemaal een beetje liggen aan wat ik zoal tijdens de grind meemaak, hoe de voortgang is, enzovoort. Ik ben een stuk minder actief op het forum dan voorheen en post sowieso tijdens het grinden niet of nauwelijks dus heel veel gespam zal er niet komen denk ik.

Nou dat was het voor nu wel, allemaal alvast bedankt voor het lezen en fan zijn en zulks xx

(Ik heb dit topic op PN en PC gemaakt. Ik heb het hier ook aangemaakt omdat ik een lange periode hier met plezier gepost heb. We merken vanzelf wel als dit topic doodgaat.)

Beantwoorden
Citeren
474 reacties
DonBartos Topicstarter
DonBartos
Oldschool Grinder

Ik ben deze maand van plan een lockdown te doen en zoveel mogelijk te spelen. WCOOP, WinamaxSeries, MiniFTOPS en wat andere speciale online events komen eraan, en daar wil ik zoveel mogelijk van meepakken.

Daarnaast heb ik EPT Barcelona gespeeld, veel WK gegeten, veel gestapt, etc. in de zomer dus wil deze maad een beetje recht gaan trekken qua volume.

Lockdown

Dag 1 - +€1.483
Dag 2 - -€1.332
Dag 3 - -€1.838

Totaal - -€1.687

De lockdown is nog niet geweldig begonnen dus, maar dat kan nog komen!

Beantwoorden
Citeren
Horemanske
PokerStrategist

Gl!! Bart

Beantwoorden
Citeren
onmybike
BlackMember

bol!

wat ik me nog afvroeg ben je ook nog bezig met inproven en zo ja hoe dan ?

Beantwoorden
Citeren
DonBartos Topicstarter
DonBartos
Oldschool Grinder

Buiten zelf dingen analyseren en af en toe samen met anderen, niet echt nee.

Beantwoorden
Citeren
Bollebeertje
PokerStrategist

Die DonBartos :facepalm:

Succes aap!

Beantwoorden
Citeren

Suc6!

Beantwoorden
Citeren
DonBartos Topicstarter
DonBartos
Oldschool Grinder

De 4e werkdag van de maand is begonnen :)

Beantwoorden
Citeren
kokkie1975
PokerStrategist

gl ship some

Beantwoorden
Citeren
Varune
Elite Grinder

hoi bart!

Beantwoorden
Citeren
DonBartos Topicstarter
DonBartos
Oldschool Grinder

Thanks Kokkie.
Hoi Varune, hoe is het?

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Veel succes Bart!

Beantwoorden
Citeren

Je naam komt me bekend voor, DonBartos. Heel veel succes!

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto
PokerStrategist

Gl, bedankt dat je aan je fans denkt ;)

Beantwoorden
Citeren
Varune
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door DonBartos
Thanks Kokkie.
Hoi Varune, hoe is het?

Goed, maar vermoeid van 8-6 dagen! Met poker gaat 't ook ok!

En op malta?

Beantwoorden
Citeren
Gerardus
PokerStrategist

Succes met je blog!

Ben je een grote speler? Dat is je daarom (om belasting technische reden) op Malta woont?

Beantwoorden
Citeren
DonBartos Topicstarter
DonBartos
Oldschool Grinder

Ik hoef me helaas niet om belastingzaken druk te maken

Beantwoorden
Citeren
ssacr
Poker Player

lol, mss even voorstellen/ veel succes!

Beantwoorden
Citeren
DonBartos Topicstarter
DonBartos
Oldschool Grinder
Beantwoorden
Citeren
DonBartos Topicstarter
DonBartos
Oldschool Grinder

Vooralsnog geen geweldige dag,

6e in de Hot30 op PokerStarsFR, 11e in een $51hyper op PokerStars en 4e in een $75hyper op 888. Maar al met al niet genoeg om de buyins te coveren, -1.1keuro atm.

Wel nog aan een FT met 2.3keuro first, dus kan het nog saven.

Beantwoorden
Citeren