Skip to forum
Uitreiking van de M...

Meldingen
Alles wissen

Uitreiking van de Modscars!

10 Berichten
7 Gebruikers
3 Reactions
996 Bekeken
Super Moderator
Zeezout

Het moderatorteam heeft de koppen bij elkaar gestoken om trouwe posters extra te kunnen belonen.

Leden die actief, hulpvaardig en betrokken zijn, kunnen door het moderatorteam worden beloond voor hun inzet met een statusupgrade.

Het is geen kwestie van veel posts plaatsen, maar gewoon betrokken zijn bij het forum. Dat kan zijn in handbeoordelingen, blogs, hulp bij vragen en gewoon gezellig aanwezig zijn en de community opbouwen.

Met deze terugkerende actie willen we de betrokkenheid van de leden bij ons forum vergroten en gaat een lange wens van het moderatorteam in vervulling: het kunnen belonen van betrokken leden.

De minimale status om in aanmerking te komen voor deze actie, is brons en de enige status die je er niet mee kunt krijgen is Black Member.

De nieuwe ontvangers van de Modscars zijn bekend en zullen hun upgrade, die een maand geldig is, z.s.m. ontvangen.

En de gelukkigen zijn ditmaal...

advanedTN1984 en Wazzza16.
We hopen in de toekomst vaker dergelijke awards toe te kennen, dus wees actief en doe mee met het opbouwen van onze community.

Het moderatorteam wenst beiden veel plezier met hun upgrade!

Eerdere Modscas-winnaars: kokkie1975 en HoofdVogel

Beantwoorden
Citeren
9 replies
Super Moderator
Zeezout

We hebben al toestemming om deze actie nog eens te herhalen, dus een mooie kans om meer video's en artikelen te kunnen bekijken.

Een extra motivatie dus om actief deel te nemen en betrokken te zijn!

De actie is niet periodegebonden en de toekenning zal dan ook plaatsvinden wanneer het moderatorteam het tijdstip rijp vindt.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose

Gefeliciteerd met de statusupgrade! Wegens ziekte ( 2 griepaanvallen in 2 weken tijd) ben ik wat minder actief de laatste tijd, maar ik hoop ook weer wat meer te kunnen betekenen voor de community:f_drink:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem

Nou dan maak je vanzelf een keer kans :)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Oorspronkelijk gepost door ShovingLoose
Gefeliciteerd met de statusupgrade! Wegens ziekte ( 2 griepaanvallen in 2 weken tijd) ben ik wat minder actief de laatste tijd, maar ik hoop ook weer wat meer te kunnen betekenen voor de community:f_drink:

Dat is vervelend. Gelukkig ben je weer helemaal beter.

Beantwoorden
Citeren
kokkie1975

Thnx.

Beantwoorden
Citeren
Super Moderator
Zeezout

De nieuwe gelukkigen zijn bekend!

advancedTN1984 en Wazzza16 zijn de gelukkigen!

Veel plezier met jullie statusupgrades en keep up the good work!

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984

Leuk :) Ben ik toch diamond geworden!

Beantwoorden
Citeren
kokkie1975

vind ik leuk :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
Wazzza16

Thankssssss ! 1e keer dat ik Gold ben haha :) Dat word weer meer informatie bijleren ! :)

Greetz Wes

Beantwoorden
Citeren