werkt prioma hier:)
Blijkbaar is het een verkeerde tekst in de popup. Het moet een tekst zijn ivm een Security Review en we moeten support bellen :rage:.
Is al niet de eerste keer dat mijn vrouw en ik zoiets moeten doen op Unibet. Denken wellicht telkens dat we multi-accounten of zo :P.
EDIT: confirmed by support. Onze beide accounts waren geblokkeerd en we moest wat vragen beantwoorden om de accounts terug te activeren, wat ondertussen gebeurd is.
Nu MPN definitief over & out is op Unibet, hoe zit het met SPs ? Gaan we die nog terug verdienen op het Unibet-specifiek platform ?
Ik zie trouwens ook dat de MPN punten ook al sinds 26/2 niet meer geprocesst zijn.
Hallo ViperPP
Het kan zijn dat door de verandering van skin dat er wat vertraging zit met het doorgeven van de SP. Op de nieuwe skin krijg je evenveel SP als eerst. Dus 4 SP per 1 euro rake.
Mocht je verder nog vragen hebben stel ze gerust.
Groetjes,
SDK1987
Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Op de nieuwe skin krijg je evenveel SP als eerst. Dus 4 SP per 1 euro rake.
Ha, dat is goed nieuws.
Oorspronkelijk gepost door ViperPP
Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Op de nieuwe skin krijg je evenveel SP als eerst. Dus 4 SP per 1 euro rake.Ha, dat is goed nieuws.
Heb je inmiddels al SP gekregen via de nieuwe client?
Nope, nog helemaal niets. Alles sinds 26 februari staat nog altijd 'in behandeling'. Dat is zelfs inclusief dagen dat ik nog op de oude client speelde.
Nope, nog helemaal niets. Alles sinds 26 februari staat nog altijd 'in behandeling'. Dat is zelfs inclusief dagen dat ik nog op de oude client speelde.
Dan duurt het dus allemaal behoorlijk lang. Heb zelf ook nog geen SP ontvangen. Dus hoef je geen zorgen te maken.
Er zijn inderdaad momenteel wat technische problemen aan de kant van Unibet, waardoor de StrategyPoints niet kunnen worden toegekend.
Er wordt gewerkt aan een oplossing. Een verwacht moment waarop het probleem opgelost zal zijn kan ik op dit moment nog niet geven. Nog even afwachten dus. Sorry voor het ongemak in ieder geval.
Vreemd, nu is zelfs de week ervoor ook terug gereset naar 'in behandeling' met dus nu alles vanaf 19/2 'in behandeling'...
Working as intended
Dit is onderdeel van de poging tot oplossing, hoe vreemd dat misschien ook lijkt. Een aantal zaken en rapportages wordt opnieuw bekeken/verzonden om ervoor te zorgen dat voor iedere dag de juiste cijfers worden verwerkt.
Hopelijk zal vandaag nog alles verder in orde komen - nogmaals, garanties kan ik niet geven, maar volgens de laatste informatie lijkt een oplossing nu voorhanden.
Ok, zolang het maar tegen het einde van de maand in orde komt, ben ik blij. Geen zin om volgende maand ineens Brons te zijn :P.
Ik heb zelf van maart mijn SP ontvangen zie ik net.
Dus dan zal het bij jouw ook gebeuren.
Als het goed is zouden de StrategyPoints inmiddels al een heel eind onderweg moeten zijn
Yep, heb nu de SP gekregen. Maar moeten wij normaal ook geen bonuspunten krijgen : Level Up in maart! ? Ik heb noch in februari, noch in maart bonuspunten. Ofwel worden ze niet getoond, want ik zie nu ook dat ik in februari zelfs niet eens genoeg punten had voor Gold.
EDIT: nvm, blijkbaar zijn er wel nog bonuspunten, alleen staan ze niet afzonderlijk in het overzicht, maar enkel vermeld in het maandtotaal.
Gotta love free money... Zelfs als anderen het krijgen, want dan doneren ze het toch aan jou...

Inderdaad. Over het algemeen is het niveau niet al te best, maar dit is wel heel erg spewy met Q9o
Heeft iemand enig idee hoe je de tafels automatisch op kunt laten komen als je aan de beurt bent?
Enorm irritant als je elke keer moet klikken eerst op de tafel