Het is inderdaad irritant, maar volgens mij is het op dit moment niet mogelijk om er wat aan te doen.
Heb zelf bij 'settings' gekeken en daar kun je maar weinig dingen aanpassen.
Inderdaad. Dat doe ik zelf steeds handmatig.
Aangezien ik door de tickets die ik gebruik maar 1 cashgame tafel tegelijk kan spelen.
Ik vind die cashgame ticket bonussen wel fun. Nu krijg je een 4 PLO ticket. Ik ben totaal geen Ohama speler, maar is desondanks wel easy money momenteel :P.
Heb zelf de $4 PLO4 ticket al gedoneerd voor ik 10 flops heb gezien, zodat het heel lastig is om de NL10 ticket te verdienen
Voor de 10NL moet je toch gewoon een van de challenges completen ? Een ervan is een suited broadway hand oid gedeeld krijgen, en dat 12x. Kan dus perfect zonder PLO te spelen.
EDIT: zie nu wat je bedoelt, een van de andere missions is om 10 flops te zien op PLO4. Mja, dan speel je toch gewoon wat met eigen cash ?
Dat is inderdaad een mogelijkheid.
Al zal het dan vooral geld doneren zijn dan met die 'idioten' waaronder ik die dan meedoen
Come on, als zelfs een NL-only microstaker als ik zo gemakkelijk geld win (en I know - variance) daar, dan moet jij dat zeker ook kunnen :P. Zitten zelfs een hoop spelers tussen die m.i. de spelregels niet eens deftig kennen en bvb een flush chasen op een monotone flop waar ze van de kleur zelf maar 1 kaart hebben
PS: er wordt trouwens ook massaal gelimpt waardoor flopjes zien super easy is.
krijg je dan ook strategy points voor de rake die je maakt via het cash 4nl ticket? en zo ja hoe lang duurt het voor je die kan zien?
Volgens mij wel ja. Je spaart met het spelen met zo een ticket evenzeer voor Unibets eigen bonussen, zoals die €1/€4/€10...
Oorspronkelijk gepost door ViperPP
Come on, als zelfs een NL-only microstaker als ik zo gemakkelijk geld win (en I know - variance) daar, dan moet jij dat zeker ook kunnen :P. Zitten zelfs een hoop spelers tussen die m.i. de spelregels niet eens deftig kennen en bvb een flush chasen op een monotone flop waar ze van de kleur zelf maar 1 kaart hebben![]()
PS: er wordt trouwens ook massaal gelimpt waardoor flopjes zien super easy is.
Dat is prima. Zal vandaag even bekijken of ik de 10 flopjes ga spelen om 1 stap dichterbij de NL10 ticket te komen.
Al moet ik ook nog steeds de NL4 ticket en de NL4 fast poker vrijspelen. Dat duurt bij mij behoorlijk lang.
Ik zou dan toch met de andere beginnen.
Die 10 flopjes is peanuts, maar je zit ook nog met die Minor Challenge die je moet halen en dat gaat behoorlijk traag. Heb nu 4/10 op de 2-pair challenge.
Dan ga ik eerst de andere challenge proberen te halen en dan zien we wel verder.
Heb jij inmiddels alle tickets al vrijgespeeld op de $4 PLO4 en eventueel nieuwere tickets na?
Weet niet juist wat je bedoelt met 'alle tickets' want er is vanalles :).
Vorige maand (als ik me goed herinner): €4 4NL ticket gecleard. €4 4NL Fast ticket gebust.
Deze maand: €4 4PLO ticket gecleard. Heb nu wel nog die Minor Mission nodig om het 10NLHE ticket te krijgen.
Verder krijg je weer dagelijks een €2 UBO Sat ticket, en is er ook nog de 'gewone' bonus, waar ik nu net de €4 gecleard hebt.
Kmoet zeggen dat de missies, challenges en reward zeer interessant zijn
Khad toch nog altijd liever rakeback, maar ik kan nog niet klagen.
Hopelijk hebben ze zulke missies en challenges elke maand weer.
Interessant ? Of leuk ?
Leuk zijn ze wel, en obviously zeer fish friendly. Of ze interessant zijn, is moeilijker te bepalen. Voor de challenges moet je al gaan uitrekenen hoe groot de kans is dat je een challenge opdracht vervult om dan te weten hoeveel handen je gemiddeld nodig hebt om de hele Challenge te spelen en dus je punten te krijgen. Daarbij komt dus sowieso nog dat dat heel variance gevoelig is. En dan moet je nog eens gaan kijken hoeveel je aan rake betaalt in die periode.
Mijn gut feeling zegt dat het helemaal niet zo interessant is. De Minor Challenges zijn 200 of 250 punten wat dus maar neerkomt op ongeveer €0.30. Heb nu toch wel al wat handen gespeeld en zit nog niet eens in de buurt van een complete challenge. Dus qua rakeback lijkt het voor mij momenteel een slechte deal, but again: variance (kan echter even goed zijn dat ik zelfs goed run op vlak van challenges clearen).
Ook vind ik het dan weer raar/jammer dat voor het spelen van SNGs/MTTs weer wel gewoon een normaal VIP/Rakeback schema volgen. I.e. voor elke SNG/MTT krijg je aantal punten. Heb wel nog niet gekeken hoeveel punten je krijgt per €1 aan betaalde fee.
Oorspronkelijk gepost door ViperPP
Weet niet juist wat je bedoelt met 'alle tickets' want er is vanalles :).Vorige maand (als ik me goed herinner): €4 4NL ticket gecleard. €4 4NL Fast ticket gebust.
Deze maand: €4 4PLO ticket gecleard. Heb nu wel nog die Minor Mission nodig om het 10NLHE ticket te krijgen.Verder krijg je weer dagelijks een €2 UBO Sat ticket, en is er ook nog de 'gewone' bonus, waar ik nu net de €4 gecleard hebt.
Zo ongeveer. Dus alle gratis tickets hebben jouw een mooie bankroll opgeleverd. Moet zelf nog een keer een $250 Unibet Open ticket gebruiken en dat zal denk ik ook weer wat extra rakeback voor mij opleveren.
Heeft nog iemand problemen om in te loggen bij unibet software.
Ik blijf dit krijgen:
'Het lijkt erop dat jouw browser niet de laatste versie is
We raden jou aan om een van de meest recente browsers te downloaden om te kunnen genieten van de beste ervaring bij Unibet'
Heb zelf geen problemen met de software.
Ik gebruik zelf gewoon de pokerclient van unibet dat je hier kunt downloaden.
Oorspronkelijk gepost door DJMazzz
Heeft nog iemand problemen om in te loggen bij unibet software.Ik blijf dit krijgen:
'Het lijkt erop dat jouw browser niet de laatste versie is
We raden jou aan om een van de meest recente browsers te downloaden om te kunnen genieten van de beste ervaring bij Unibet'
De client van unibet heeft een browserbased login screen. Best eff je internet explorer updaten dus