Ik ben voor het eerst goldmember,
Was eigenlijk opzoek naar pdf bestanden van de strategy artikelen.
Kan je video's ook Opslaan?
Ik ben voor het eerst goldmember,
Was eigenlijk opzoek naar pdf bestanden van de strategy artikelen.
Kan je video's ook Opslaan?
Hey kuipers
Proficiat met je gold status
Volgens de Terms & Conditions is het verboden de video's te downloaden zonder schriftelijke toestemming van Pokerstrategy.com. Het enige dat je kan opslagen van de video's zijn de Zoekopdrachten.
De artikelen kan je afdrukken zodat je ze later steeds kan herbekijken.
Groetjes
Benjamin
Oorspronkelijk gepost door kuipers66
OK, klinkt logisch.
Als het god is volgende week nieuwe Printer![]()
Veel plezier met de nieuwe content
Oorspronkelijk gepost door Benjike316
Hey kuipersProficiat met je gold status
![]()
Volgens de Terms & Conditions is het verboden de video's te downloaden zonder schriftelijke toestemming van Pokerstrategy.com. Het enige dat je kan opslagen van de video's zijn de Zoekopdrachten.
Groetjes
Benjamin
wrm mogen we de videos niet afdrukken?
@yoshiwa: waarom die vraag?
@shevas: ik weet dat je ze kan afdrukken, maar kan je even uitleggen hoe je ze als pdf kan afdrukken? Daar heb ik zelf geen flauw idee van
met een pdf printer. (ik gebruik cutepdf = gratis)
Als je een document wilt afdrukken kun je altijd een een printer selecteren. Dan hoef je enkel maar die pdf printer te selecteren en dan krijg je gewoon een pdf bestand.
Oh nog handiger: copy-paste naar Word '07, zorg dat je de PDF addon hebt en sla op als PDF
Na ja.. handiger... och
Oorspronkelijk gepost door yoshiwa
Oorspronkelijk gepost door Benjike316
Hey kuipersProficiat met je gold status
![]()
Groetjes
Benjaminwrm mogen we de videos niet afdrukken?
![]()
mag wel: ieder beeldje printen.. en dan een stop motion picture met heel snel blaadjes omslaan
Oorspronkelijk gepost door hoedinie
mag wel: ieder beeldje printen.. en dan een stop motion picture met heel snel blaadjes omslaan![]()
Het lastige deel is daarna om ofwel tegelijkertijd zelf heel snel de tekst uit de spreken van de video, of om deze op een aparte soundtrack op de nemen en deze in hetzelfde tempo afspelen als waarin je de blaadjes omslaat.]
oefening baart kunst ♠_biggrin: