Ga naar het forum
Id niet goedgekeurd

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Id niet goedgekeurd

5 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
443 Weergaven

Hallo iedereen,

Ik heb net te horen gekregen dat mij ID niet goed is gekeurd, ik zou graag weten waarom want ben gewoon 18 jaar en de gegevens die ik heb gegeven kloppen allemaal.

Ik kan dat eigenlijk niet terughalen dus maar hoe kan ik dan nog aan het startkapitaal komen want vind dit wel een beetje oneerlijk...

4 reacties
wessus
Oldschool Grinder

wat is oneerlijk? je krijgt geen startkapitaal waar je geen RECHT op hebt, verder niet... PS bepaalt zelf of ze het wel of niet geven..

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ja maar als ze nou zeggen waarom niet, want ik heb gewoon alles gedaan wat er staat, dan heb je er toch wel recht op...

Benjike316
PokerStrategist

Hoi kempie18

Jammer dat je niet door de ID check bent geraakt. Waarom iemand geweigerd wordt, zal nooit precies worden meegedeeld. Dit omdat men op die manier in de toekomst makkelijker de ID-check kan omzeilen. Men was genoodzaakt dit zo te doen, omdat bepaalde mensen misbruik maakte van hun eenmalig recht op het startkapitaal.

Desondanks kan je nog steeds gebruik maken van al het educatief materiaal dat aangeboden wordt. Je kan nog steeds gelinkt aan een van ozne pokerrooms spelen, alleen dien je hiervoor dan zelf een storting te maken. Op die manier zal je ook StrategyPoints verdienen en stijgen in status, plus, bij storting kan je meteen een first-deposite-bonus vrijspelen.

We zien je in de toekomst graag terug op het forum :)

Groetjes
Benjamin

Oorspronkelijk gepost door kempie18
Ja maar als ze nou zeggen waarom niet, want ik heb gewoon alles gedaan wat er staat, dan heb je er toch wel recht op...

Hoi Kempie18,

Jammer dat je ID-check niet is goedgekeurd. Onze fraude afdeling voert deze checks uit en wij horen niet wat de precieze reden is. Maar voorbeelden van redenen tot afkeuring zijn: mensen die nog geen 18 zijn, valse id's en mensen die proberen meerdere accounts aan te maken om het startkapitaal meerdere keren te ontvangen.