Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

beeldscherm

12 Berichten
9 Gebruikers
0 Reacties
2,797 Weergaven

beste,

kan iemand mij helpen? Heb onlangs een breder beeldscherm aangekocht, diameter 69 cm.
Nu als ik wil spelen op pokerstars dacht ik om meer schermen naast elkaar te kunnen zetten maar dit is echter beperkt tot 4. Dan is mijn gehele scherm ingenomen. Op mijn vorige beeldscherm die tot de helft kleiner was kon ik ook 4 tafels openen. Hoe krijg ik het voor elkaar om meer dan 4 tafels te plaatsen op mijn nieuw beeldscherm.

mvg

Beantwoorden
Citeren
11 reacties
beertie1
PokerStrategist

Ik denk dat de resolutie van je scherm dan niet goed ingesteld staat!

Even google op naam scherm en max resolutie.

En dan dat even instellen ;)

Beantwoorden
Citeren
Lievaai
Elite Grinder

De grootte van je scherm (inch) is niet zo belangrijk, de resolutie wel.
Wat is de maximum resolutie die je scherm aankan? Bij 95% van de monitors is dit 1920 x 1080. Zonder al te veel overlap goed voor twee rijen van 3 tafels.
Zelf heb ik daarom een Dell ultrasharp U2412M bijgekocht. Deze heeft een resolutie van 1900 x 1200, daar kunnen makkelijk 3 rijen van 3 tafels op.

Beantwoorden
Citeren
TFL999
PokerStrategist

Ik was laatst ook aan het kijken naar een andere monitor, kwam toen deze tegen: http://tweakers.net/pricewatch/261921/dell-ultrasharp-u3011-zwart/specificaties/

Voor als je serieus een paar tafeltjes open hebt staan, resolutie 2560x1600! _biggrin:

Beantwoorden
Citeren
Lievaai
Elite Grinder

Inderdaad, alleen jammer van het prijskaartje, anders had ik hem al X(

Beantwoorden
Citeren
ViperPP
Oldschool Grinder

Voor die prijs kan je beter 2 24" kopen met een totale resolutie van 3840x1280 :p.

Beantwoorden
Citeren
duvel666
Elite Grinder

k heb een 24" scherm dat ik wat geadjust heb met progjes en het draait nu maximaal 2048 op 1200

draait op de meeste rooms met gemak 16 tafels...

ik haal binnenkort nieuwe pc en bijhirende schermen,
zal 3 of 6 scherm setup worden,
alle schermen 1920*1200 of beter om optimaal tafels te kunnen plaatsen netjes naast mekaar en minstens 1 scherm over te houden voor equilab, sng calculator etc...

laptop en extra scherm zal dan dienen om te interentten,skypen,chatten ondertussen ik poker ...

maar idd... kijk naar resolutie ... 1920*1200 kan je op party bvb 15 tafels met minimale (bijna geen overlap) overlap spelen

Beantwoorden
Citeren
Onzin84
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door duvel666
k heb een 24" scherm dat ik wat geadjust heb met progjes en het draait nu maximaal 2048 op 1200

draait op de meeste rooms met gemak 16 tafels...

ik haal binnenkort nieuwe pc en bijhirende schermen,
zal 3 of 6 scherm setup worden,
alle schermen 1920*1200 of beter om optimaal tafels te kunnen plaatsen netjes naast mekaar en minstens 1 scherm over te houden voor equilab, sng calculator etc...

laptop en extra scherm zal dan dienen om te interentten,skypen,chatten ondertussen ik poker ...

maar idd... kijk naar resolutie ... 1920*1200 kan je op party bvb 15 tafels met minimale (bijna geen overlap) overlap spelen

Hoe doe je dat met die progjes? Heb je namen die je hier mag vrijgeven?

Beantwoorden
Citeren
duvel666
Elite Grinder

hangt ook van je scherm af ...

sommige schermen vertrekken met een maximale resolutie ... uit veiligheidsoverwegingen... maar kunnen meer aan dan wat da maximale fabrieksinstelling is...

ik ben niet meer helemaal zeker wat ik gebruikt heb... maar als je googled moet je wel iets terugvinden...

mijn scherm was een samsung scherm dat op 1920*1080 was ingesteld...maximaal...

toch wat winst geboekt...

of het gezond is voor het scherm dat weet ik niet... dit scherm draait op deze wijze al een drietal jaar zonder probleem

Beantwoorden
Citeren
ViperPP
Oldschool Grinder

Dit kan omwille van fysische redenen nooit tot een goed resultaat leiden. Een LCD/TFT scherm bestaat nu eenmaal uit fysische pixels. Als je je resolutie hoger zet dan wat het scherm fysisch heeft, dan ga je meer pixels properen te displayen dan dat het scherm beeldpunten heeft, en dat zul dus nooit een scherp beeld opleveren. Omgekeerd is het gebruik van een lagere resolutie ook niet aan te bevelen ook weer omdat de pixels van je computerbeeld niet mooi samenvallen met de fysische pixels van je scherm.

Beantwoorden
Citeren

Zoiets lijkt me wel fijn om te pokeren

http://tweakers.net/nieuws/84568/dell-werkt-aan-ultrabreedbeeldmonitor.html

Ow ik krijg geen plaatjes in de post?

Beantwoorden
Citeren
RocknRollAd
Oldschool Grinder

Is het scherm van van 23" van AOC voor 156 EUR een goede of slechte deal?

Specificaties

Beantwoorden
Citeren