Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

StrategyPoints

24 Berichten
9 Gebruikers
0 Reacties
2,722 Weergaven

Ik heb enkele dagen geleden mijn PS account naam ingevuld op de StrategyPoints pagina.
Maar er staat nog altijd dat er geen StrategyPoints verzameld zijn terwijl ik al enkele dagen aan het spelen ben?

Beantwoorden
Citeren
23 reacties
pbijvoet
PokerStrategist

Heb je je account aangemaakt via de downloadhandleiding hier?
Zo ja prima, dan komt het eraan. Pokerstrategy is afhankelijk van de gegevens die de room aanlevert daar zit meestal 1,5-2 dagen tussen. De eerste keer kan het iets langer duren.
Als je al een account bij een room had en je hebt bij instellingen alleen je naam ingegeven zul je geen punten krijgen. Retracken is (bijna) nergens mogelijk namelijk.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

dan zal ik altijd bronze blijven en geen toegang kunnen krijgen tot hogere topics?
Ik had het eerst bij FTP gedaan 2jaar geleden en nu speel ik op Stars en heb nu mijn naam erop ingevuld omdat ik vroeger op FTP speelde :/

Beantwoorden
Citeren
pbijvoet
PokerStrategist

Maar had je die stars account al? Of heb je die aangemaakt via deze site? Als je hem al had blijf je bronze tot je ergens tracked gaat spelen (zijn genoeg rooms waar je lekker kan spelen en makkelijk puntenkan verzamelen). Als je tracked speelt krijg je ook per dag eenmalig een bonus van 10 punten als je 1 punt haalt. Dan ben je heel snel silver.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik had al een account op PS voor ik op deze site kwam..
En ik blijf lekker op ps spelen, ben aan het proberen m'n bankroll op te bouwen, spelers genoeg op elk moment van de dag :)

Beantwoorden
Citeren
pbijvoet
PokerStrategist

Dat is zeker waar. Je zou voor silverstatus kunnen kiezen om bij bijvoorbeeld William Hill te spelen om zo 10 dagen 1 punt te halen. Dan ben je al silver. Voor de rest speel je dan op Stars. Je kunt ook de silverstatus kopen. ;)

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Hey koenwillemen,

Helaas is het inderdaar niet mogelijk om bij PokerStars StrategyPoints te verzamelen. Zoals pbijvoet aangeeft kun je eenvoudig een hogere status halen wanneer je een deel van je spel bij een van de andere rooms speelt.

Ik zie bijvoorbeeld dat je ook gebruik kunt maken van de promotie bij PArtyPoker, waar je 3 maanden lang 27% extra rakeback kunt krijgen.

Meer info daarover vind je ook in je ticket van onze klantenservice.

Hopelijk kun je zo alsnog snel silver worden,
Rene

Beantwoorden
Citeren

Kan iemand mij uitleggen hoe je strategy-points verzameld, ik heb een poker770 account die gekoppeld is aan mijn pokerstrategy account. Ik heb gelezen dat je bij $1 "Rake" 5 strategy-points krijgt, maar wat houdt dit nu eigenlijk precies in? Krijg ik strategy-points als ik speel (om echt geld uiteraard) of alleen als ik winst boek?

Hoop dat iemand mij kan helpen.

Beantwoorden
Citeren
Wolfske
Poker Player

als je speelt (in een pot zit) betaal je een beetje geld aan de pokerroom waar je speelt. Dit noemt men rake.. speel je veel dan ga je dus rake en strategypoints verdienen.

Vaak zie je bv bij een pokerroom dat je VIP points of iets in die aard verdient, dat geeft ook aan hoeveel rake je hebt verzamelt ongeveer.

Voorbeeldje:

Unibet geeft mij per € 1 rake 12 VIP points ongeveer dus dat betekende dat ik als ik 3 VIP point behaalde 1 strategypoint had

Beantwoorden
Citeren

Oke heel erg bedankt, maakt het eigenlijk nog uit wat voor type spel je speelt? SnG's, Ringgames etc.

Beantwoorden
Citeren

Nop, zolang je voor echt geld speelt bouw je StrategyPoints op.

Beantwoorden
Citeren

oke mooi, bedankt!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Hey m40417,

Allereerst welkom op PokerStrategy.com, bevalt het tot op heden een beetje?

Ik zie dat je pas net lid bent dus misschien leuk als je jezelf even voorstelt?

Als richtlijn kun je uit mijn hoofd gezegd het aantal standaard poker770 point gedeelt door 5 a 6 nemen.

Normaal gesproken zul je 2 dagen nadt je gespeeld heb je punten op PokerStrategy krijgen dus even geduld _cool:.

Beantwoorden
Citeren

Nou ik heet Michiel, ben 18 jaar en ik volg het poker al een aantal jaar, maar nu kan ik ook spelen. Ik heb wel kennis van het spel en van de strategie, maar ik heb uiteraard nog niet zo veel ervaring. De site bevalt me zeer, vooral de verschillende charts en het gebruik van ICM heeft me erg geholpen. Ik speelde, zoals veel beginnende spelers, veel te loose. Ik vind het ook erg mooi dat de site speelgeld weggeeft om zo te stimuleren dat de leden spelervaring opdoen naast het opdoen van kennis over de toe te passen strategieën. Enige wat ik minder vind is dat fulltilt niet te koppelen is aan dit account, ik speelde namelijk altijd op fulltilt (en zal dit blijven doen), maar om te "promoveren" (naar silver) dan zal ik via een van de beschikbare sites moeten spelen. Ik speel nu via poker770, maar ik vind fulltilt fijner spelen eerlijk gezegd. Ik zal wel via poker770 blijven spelen, maar niet meer dan nodig is om silver te worden (heb geen idee of het zo simpel is als ik het hier laat klinken). Maar goed, ik ben erg blij met de site en wil ik iedereen bedanken die de site mogelijk maakt.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Kijk dat is goed om te horen en we hopen nog meer van je te horen je lijkt namelijk op de goede manier bezig te zijn!!

En Silver is niet echt moeilijk 10 dagen 1 SP halen en je bent er al. Als je 1 punt per dag haalt krijgt je er namelijk 10 als bonus :f_biggrin:.

Beantwoorden
Citeren

Kijk dat vind ìk mooi om te horen. Ik heb wel een aantal vraagjes (over uiteenlopende onderwerpen, niet heel ingewikkeld hoor), zou ik die hier kunnen stellen of moet dat op andere threads?

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ik zou zeggen maak ff een thread aan onder beginnersvragen (niet dat ik je een beginners noem hoor.....) is wel zo makkelijk om het gescheiden te houden he _evil:.

Beantwoorden
Citeren

"Gefeliciteerd Cuper94!

Je hebt jouw gratis $10 ontvangen bij PartyPoker.

Wanneer je zelf nog een storting maakt van $10 of meer, dan krijg je direct nog eens $10 tot $500 aan bonus op je account.

Naast deze extra bonus krijg je:
- ONMIDDELLIJK DE SILVER STATUS BIJ POKERSTRATEGY.COM
- Toegang tot alle limieten en games bij PartyPoker
- Een ticket voor een $2.280 toernooi

Zorg er voor dat je bij je storting de bonuscode PSFD500 invult."

Deze mail kreeg ik dus, en ik heb nu €25 gestort op mijn PartyPoker account. Ik ben er zeker van dat ik de code heb ingevuld, ik ben echter nog steeds Bronze. Hoe zou dit kunnen komen?

Beantwoorden
Citeren
Varune
Elite Grinder

Het verwerken van de Strategypoints duurt vaak 1 a 2 dagen, en gezien je pas sinds gister hier lid bent zie ik. Lijkt me het dat het pas morgen verwerkt is bij jou :)

Beantwoorden
Citeren

Oke heel erg bedankt. Ik vind de site geweldig, heb alle strategieartikelen/-videos al gezien (van basic en bronze), dus zou heel graag de silver ook willen zien. :D

Sorry voor mijn ongeduld :P

Beantwoorden
Citeren