Ga naar het forum
"gratis" speelgeld

Meldingen
Alles wissen

"gratis" speelgeld

28 Berichten
12 Gebruikers
7 Reacties
4,878 Weergaven
Luckymiss25
Legacy Member

Het is heeeeeel erg irritant dat jullie neerzetten dat ik gratis zou kunnen pokeren, maar daar klopt uiteindelijk niks van!

Beantwoorden
Citeren
27 reacties
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Het is natuurlijk hoe je het bekijkt. Al kun je bij de meeste pokerooms met een storting extra geld krijgen en het extra geld is gratis. Aangezien je het geld dat je hebt geïnvesteerd hebt na een tijdje weer terug kunt storten.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Maar wat is nu uiteindelijk het probleem? Wij kunnen dit op forum niet zien.

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Luckymiss25
Het is heeeeeel erg irritant dat jullie neerzetten dat ik gratis zou kunnen pokeren, maar daar klopt uiteindelijk niks van!

Pokerstrategy is een bedrijf. Die gaan niet zomaar even iedereen 50$ geven ;).

Beantwoorden
Citeren
cyberdude123
Legacy Member

ja dan moete ze dat ook niet zeggen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Hey cyberdude123,

Wat is nu precies je probleem?

mvg pcbeem

Beantwoorden
Citeren
cyberdude123
Legacy Member

dat alles veeeeeel langer duurt dan ze zeggen en alles minder gratis is... het is gewoon meer schijn als zyn.... of niet dan???

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ik weet niet over welke actie je het hebt?

Maar over het algemeen kan het tot 2 werkdagen duren voor je geld uit een actie krijgt en aangezien je pas vanaf vandaag lid bent is die tijd nog zeker niet voorbij :f_p:.

Beantwoorden
Citeren
cyberdude123
Legacy Member

Wanneer je besluit bij Coral Poker te spelen, ontvang je >>DIRECT<< $10 gratis geld en kun je om te beginnen alleen op de beginnerslimieten spelen. Tevens ontvang je direct de Bronze status bij PokerStrategy.com. Je hoeft hiervoor geen storting te maken.

ja direct.... en is maar 10 en geen 50 dus langer en minder...

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ok de direct kun je op verschillende manieren opvatten maar waar staat dan dat je $50 kunt krijgen?

Dat was in verleden zo maar al een hele tijd niet meer.

Beantwoorden
Citeren
cyberdude123
Legacy Member

ooo ja direct.. over een paar dagen:f_tongue: wat stom van me dat ik derict verkeerd opvatte...

Beantwoorden
Citeren
Trommelboy
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door cyberdude123
ooo ja direct.. over een paar dagen:f_tongue: wat stom van me dat ik derict verkeerd opvatte...

kom op unibet. Stort 100 en speel wat NL25 met mij aub.

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door Trommelboy

:D :D:D

Beantwoorden
Citeren
JerryvanGoor
Poker Player

Hallo. Ik heb bericht gehad dat het geld toegevoegd zou zijn bij 888poker, een week geleden.
Tot op heden heb ik niet bijgeschreven gekregen.
Help?

Beantwoorden
Citeren
JerryvanGoor
Poker Player

Ah, ik heb nog geen dertig euro's gestort.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Houd er ook rekening mee dat in het weekend betalingen langer duren dan normaal. Als alles goed is gegaan verwacht ik dat je het geld morgen op je Coral Poker account zult hebben.

Oorspronkelijk gepost door JerryvanGoor
Ah, ik heb nog geen dertig euro's gestort.

Hopelijk lukt het alsnog als je voldoende geld gestort hebt. Anders kun je het beste een ticket sturen naar onze klantenservice mocht het alsnog niet lukken. Aangezien zij in jouw account kunnen kijken hoe het ervoor staat.

Beantwoorden
Citeren
Gogoay
Legacy Member

het is maar hoe je het bekijkt..nou volgens mij kijk jij heel erg scheel..

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Gogoay
het is maar hoe je het bekijkt..nou volgens mij kijk jij heel erg scheel..

Geen idee over wie je het hebt, maar leg eens uit :f_eek:

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Jordyvde

Oorspronkelijk gepost door Trommelboy

:D :D:D

:f_biggrin: :f_biggrin: :f_biggrin:

Beantwoorden
Citeren
Gogoay
Legacy Member

Het is natuurlijk hoe je het bekijkt. Al kun je bij de meeste pokerooms met een storting extra geld krijgen en het extra geld is gratis. Aangezien je het geld dat je hebt geïnvesteerd hebt na een tijdje weer terug kunt storten..deze opmerking van jou...en vooral het eerste opmerking van je van het is maar hoe je het bekijkt..

De meeste mensen vatten die gratis pokergeld dus letterlijk zoals het staat..en dan kom jij met de opmerking dat het per mens kan verschillen kwa zienswijze..het is een gok site..geen filosofische uitlating site..en jij bent een moderator en heb je de plicht om mensen duidelijk te informeren om je bedrijf zo goed mogelijk te presenteren..niet er om heen draaien dus..niet de filosoof gaan uithangen..dat de meeste mensen dat gratis pokergeld als letterlijk gratis opvatten en dus letterlijk ernaar zo KIJKEN moet ergens bij jullie bedrijfsvoering een belletje laten rinkelen toch???

Dus eerder de vraag stellen naar jullie eigen van; Waarom kijken de meeste mensen zo naar dat gratis pokergeld? terwijl wij het niet zo bedoelen?!
Ga beter uit van de zienswijze van de meerderheid van de mensen en niet naar de zienswijze van 1 persoon...Tuurlijk kan je anders bekijken, kan allemaal..maar dan kijk je volgens de meeste mensen heel erg scheel dus.

Beantwoorden
Citeren