Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

pokerstars

41 Berichten
9 Gebruikers
3 Reacties
8,583 Weergaven
monkfish87
PokerStrategist

Hoi
heb een tijdje niet meer gepokerd op pokerstars nu wil ik er weer beginnen maar wanneer ik pokerstars opstart
heb een connectie error lekker is dat heb dit nog niet eerder gehad weten jullie hoe ik dit oplos want ik heb wel gewoon internet verbinding en een ander poker site doet het ook gewoon ik heb me firewall even uitgeschakeld misschien dat het daaraan ligt maar dan heb ik nog steeds geen verbinding.
heb ook al software verwijdert en opnieuw gedownload helpt ook nie

hij zoekt eerst een paar minuten lang verbinding en die krijg ik niet
plaatje erbij wat je dan krijgt

Beantwoorden
Citeren
40 reacties
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is vervelend. Heb je nog steeds hier last van, want ik heb het zelf namelijk niet?
Mocht je er nog last van hebben raad ik je aan om een mail naar support@pokerstars.eu te sturen en dan kan Pokerstars support je verder helpen. Aangezien dit waarschijnlijk een software probleem is en daar hebben zij veel meer verstand van dan ik.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Zelf gisteren nog zonder problemen kunnen spelen dus ik vrees dat het iets op jouw computer is.

Beantwoorden
Citeren
monkfish87 Topicstarter
monkfish87
PokerStrategist

Ja het ligt ook aan mijn laptop die heeft zen beste tijd gehad.
Hij is niet zo snel meer dat is op zich niet zon probleem maar het wat wel zeer vervelend is dat hij zo maar uit vliegt komt omdat die los zit waar de oplaadkabel in de laptop gaat.
Heb het deze week al een aantal keer gehad dat hij uitvliegt tijdens het grinden daardoor ben ik zeker een paar tientjes misgelopen.
Durf nu niet eens meer 6 of 8 of meer tafels te openen bang dat die weer uitvliegt.
Ben er nu wel klaar mee.
Dus morgen haal ik een nieuwe computer hij moet niet te duur zijn maar wel een goede ik gebruik hem eigenlijk alleen voor poker en muziek luisteren.
ik wil wel graag een groter beeld dan ik nu heb want heb echt een mini beeldscherm nu.
hebben jullie tips voor een degelijke computer om te pokeren zo goedkoop mogelijk.
Welk bedrag kan ik verwachten.

Beantwoorden
Citeren
Trommelboy
Elite Grinder

Pokerstars is rigged.

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door Trommelboy
Pokerstars is rigged.

:nh:

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Hey,

Eventueel kun je ook een extern scherm aansluiten op je laptop voor het pokeren, dan hoef je in ieder geval met de schermgrootte niet zoveel rekening te houden bij het kopen van de laptop. Uiteraard werkt dat niet wanneer je graag met je laptop op de bank zit om te spelen :)

Verder zo eigenlijk elke nieuwe laptop wel goed genoeg moeten zijn voor poker, aangezien je hem vooral daarvoor gebruikt en niet voor games en dergelijke. Dus zou het vooral van je budget laten afhangen. Ben zelf verder niet zo thuis in wat de beste prijs kwaliteit verhouding is, dus een concrete tip voor een model/merk kan ik helaas niet geven.

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Voor poker zelf heb je geen sterke processor of veel geheugen nodig, maar programma's als HM en PT kunnen het je wel lastig maken.

Ik denk dat er met die oude ergens een corrupted file op de schrijf staat, die niet automatisch wordt gewist en zo ook nieuwe installaties vernaggelt.

Waarschijnlijk helpt een complete format van je schrijf wel, maar dat is wel heel erg drastisch (al denk ik dat die computer ws helemaal vol achtergelaten troep staat).

Je kunt ook nog eens het oeroude chkdsk er overheen gooien, dat wil soms nog wel eens werken.

Beantwoorden
Citeren
monkfish87 Topicstarter
monkfish87
PokerStrategist

Bedankt nog voor de tips heren
Ik heb inmiddels een paar dagen me nieuwe computer ik ben geslaagd bij de Mediamarkt ik heb meer uitgegeven dan ik hoopte en in gedachten had maar ik ben uiteindelijk dik tevreden.
Ik was totaal tussen de 900 en 1000 euro kwijt 600 voor de computer merk ACER een beeldscherm 27inns ook van ACER koste 200 nog wat en ik was nog een bedrag kwijt voor het startklaar maken van de computer want ik wou dat graag dat alles direct werkt en 2 jaar Antivirus.
Het startklaar maken deed een tijdje dus in tussentijd zijn we gaan eten bij de Ikea was op loopafstand dat was me eerste en laatste keer die Zweedse meuk is niet te eten bij de uitgang heb ik nog een paar hotdogs gegeten van 50cent per stuk die waren nog het lekkerst ik raad iedereen af daar te gaan eten.
zelfs met me nieuwe computer werkt de hud nog steeds niet bij 888 plus dat de traffic soms beroerd is heb ik besloten weer te gaan beginnen bij pokerstars.

Pokerstars werkt trouwens weer perfect

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Mooi dat je nieuwe computer naar behoren werkt en veel plezier ermee.
Ik wist niet eens dat je bij de Ikea wat kon eten, maar blijkbaar was het ook niet de moeite om het te weten.

Beantwoorden
Citeren
monkfish87 Topicstarter
monkfish87
PokerStrategist

Ik heb weer eens geen verbinding op dit moment met pokerstars meer mensen last van ?
Na een tijdje zoeken kan ik toch inloggen maar worden geen spelen aangeboden op dit moment er zijn ook maar 6k mensen online zo weinig gebeurt nooit dus er is wat aan de hand met pokerstars.
Er komen langzaam meer mensen weer online nu 13 k en de cashgame werkt al weer alleen nog geen sng aanbod

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door monkfish87
Ik heb weer eens geen verbinding op dit moment met pokerstars meer mensen last van ?
Na een tijdje zoeken kan ik toch inloggen maar worden geen spelen aangeboden op dit moment er zijn ook maar 6k mensen online zo weinig gebeurt nooit dus er is wat aan de hand met pokerstars.

Heb het ook sinds een weekje, telkens opnieuw moeten verbinden etc. Misschien zijn ze een nieuwe disk met badbeats plaatsen voor de russen en brazilianen :f_biggrin: :f_biggrin: :f_biggrin:

Beantwoorden
Citeren
monkfish87 Topicstarter
monkfish87
PokerStrategist

LOL dat hoop je ik snap het wel.
Ik ga maar wat anders doen dit duurt me te lang vanavond wel weer spelen.

Beantwoorden
Citeren
Wimf71
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Jordyvde

Heb het ook sinds een weekje, telkens opnieuw moeten verbinden etc. Misschien zijn ze een nieuwe disk met badbeats plaatsen voor de russen en brazilianen :f_biggrin: :f_biggrin: :f_biggrin:

Ik heb begrepen dat ze zelfs complete downswings voor die russen op een disk gezet hebben :f_biggrin: :f_biggrin: :f_biggrin:

Beantwoorden
Citeren
Wimf71
PokerStrategist

Info van pokerstars twitter.
There is a scheduled ~40 min server restart today at 0700ET - The availability of tournaments and sit & gos will reduce towards that time.

0700ET is volgens mij ongeveer 1300CET, dus kan wel kloppen.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Gistermiddag was er inderdaad om 13.00u een server-restart.
Deze was rond kwart voor 2 weer afgelopen.

Beantwoorden
Citeren
monkfish87 Topicstarter
monkfish87
PokerStrategist

Wat vinden jullie van de nieuwe stars rewards programma?.
Zijn spelers die veel grinden er ook blij mee? is de rakeback nog net zo hoog? rakeback is er eigenlijk niet meer je moet nu schatkisten openmaken heel leuk natuurlijk maar levert het vergeleken met de oude programma netzo veel op of zijn grind maniaks er op achteruit gegaan.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Ik heb het idee dat de meeste mensen het geen verbetering vinden.
Zo kun je inde thread https://www.pokerstrategy.com/nl/forum/thread.php?postid=1128880#post1128880 al een hele discussie hierover vinden.

Beantwoorden
Citeren

Heb die Star rewards pagina proberen openen door middel van het clicken op START NOW. Telkens als ik dat doe komt de boodschap dat er een fout optrad. Dus Stars? Gaat aan zijn eigen succes ten onder. Prutsroom. En rigged.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Als je daar last van blijft houden kun je het beste even een mail sturen naar support@pokerstars.eu, zodat zij het probleem voor je kunnen oplossen. Aangezien het waarschijnlijk een softwareprobleem is.

Beantwoorden
Citeren