Ga naar het forum
Roll of investment

Meldingen
Alles wissen

Roll of investment

18 Berichten
9 Gebruikers
0 Reacties
3,266 Weergaven

Goedenavond mensen,

Ik probeer mijn Roll of investment uit te berekenen aangezien ik steeds meer Sitngo's in de toekomst wil gaan spelen. Zou iemand mijn RoI dus voor mij uit kunnen rekenen?

Bij voorbaad dank,

Ricardo

Beantwoorden
Citeren
17 reacties
Samwise90
PokerStrategist

Hoi Robbie

Beantwoorden
Citeren
NietzscheF
PokerStrategist

Ik zie alleen cashouts staan bij je screenshot, zegt niet zo heel veel. Aha, een multi account na een ban, slim hoor _biggrin:

Beantwoorden
Citeren
caroline29632
BlackMember

Goede vraag!

323.30%

AUB :)

Beantwoorden
Citeren
michel2311
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door caroline29632
Goede vraag!

323.30%

Toch een best redelijke ROI.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Goede vraag!

323.30%

Kan je de som uitleggen aub, en nee ben geen robbie; De naam staat vermeld in de startpost :D

Beantwoorden
Citeren
michel2311
PokerStrategist

Hoi Ricardo,

Het is niet Roll of investment maar Return of Investment wat jij bedoeld waarschijnlijk. Dit betekend wat de verwachting is dat je terug krijgt/wint voor elke $ die je erin stopt. Bijvoorbeeld een ROI van 10% heb je op elke dollar 10cent winst.

Met de gegevens die jij in je beginpost geeft is het onmogelijk om je ROI te bepalen. Je zou op het minst de buyin, aantal gespeelde games en uiteindelijke eindbedrag moeten weten. Hiermee kun je het ook goed zelf doen kijk maar eens op google en dan ROI zelf berekenen.

Beantwoorden
Citeren
caroline29632
BlackMember

Je kan ook gwn ff opzoeken wat het is, in plaat van meteen vragen te lopen stellen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Return_on_investment

Je kan wel zijn ROI berekenen met alleen zijn cash in out en out gegevens. Net zoals je dat kan doen met elke investering. Als je de ROI van een bank investering wil weten, heb je ook niet de exacte transacties van dat bedrijf nodig.

ROI = winst/investering * 100

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Ik zou het zelf d.m.v. het geld dat je hebt geïnvesteerd in SNG's een ROI berekenen. Dat geeft een wat beter beeld dan de cash in en out gegevens hoe je het doet in de SNG's dat jij gespeeld hebt. Dus als je bijvoorbeeld 100 $1,50 SNG's hebt gespeeld en je hebt dus $150 geïnvesteerd en je $30 winst behaald heb je een ROI van 20% (30/150*100%). Ook lijkt me het niet verkeerd om het artikel ROI in SNG's te bestuderen.

Beantwoorden
Citeren
michel2311
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Ook lijkt me het niet verkeerd om het artikel ROI in SNG's te bestuderen.

Moet je wel eerst even silver worden. ;)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door michel2311

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Ook lijkt me het niet verkeerd om het artikel ROI in SNG's te bestuderen.

Moet je wel eerst even silver worden. ;)

Is een rare gewoonte van mij om een silver-artikel die bij basic SNG-artikelen staan voor een Basic artikel te zien :facepalm:

Beantwoorden
Citeren
ViperPP
Oldschool Grinder

Je kan wel zijn ROI berekenen met alleen zijn cash in out en out gegevens. Net zoals je dat kan doen met elke investering. Als je de ROI van een bank investering wil weten, heb je ook niet de exacte transacties van dat bedrijf nodig.

Alhoewel dat natuurlijk ook een ROI is, is het wellicht niet het type ROI dat TS zoekt. Ik neem immers aan dat hij wel wil vergelijken met sommige ROI cijfers die hij elders ook al teruggevonden heeft in poker middens.

Als ik $100 deposit en vervolgens $300 uitcash, heb ik weliswaar een ROI van 200% maar in poker termen ben ik daar totaal niets mee (behalve dat ik weet dat ik gewonnen heb).

Beantwoorden
Citeren
caroline29632
BlackMember

Ik denk dat TS zelf niet echt weet wat hij zoekt. :tongue:

(Of mss zijn wij wel niet slim genoeg om te weten wat zijn Roll of Investement is.)

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

(Of mss zijn wij wel niet slim genoeg om te weten wat zijn Roll of Investement is.)

bedankt voor alle uitleg,
3,50rebuy turbo speel ik op pokerstars, vandaag weer 436 dollar winst. 1of2 keer wat anders gespeeld maar speelt niet echt fijn. Totale kosten aan buy-in 188 dollar, totale opbrengst sinds 18 mei opbrengst 1179 dollar. Heb het geprobeerd te berekenen maar de ROI calculator site een error aan, daarnaast geprobeerd op de rekenmachine maar dan kom ik uit op 0.x .

Bedankt voor de moeite :b

Beantwoorden
Citeren

:coolface:

Beantwoorden
Citeren
onmybike
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door rcrd1RNMD

bedankt voor alle uitleg,
3,50rebuy turbo speel ik op pokerstars, vandaag weer 436 dollar winst. 1of2 keer wat anders gespeeld maar speelt niet echt fijn. Totale kosten aan buy-in 188 dollar, totale opbrengst sinds 18 mei opbrengst 1179 dollar. Heb het geprobeerd te berekenen maar de ROI calculator site een error aan, daarnaast geprobeerd op de rekenmachine maar dan kom ik uit op 0.x .

Bedankt voor de moeite :b

heb even onderzoek gedaan met wat berekeningen daar kwam uit dat er een 95% interval is dat je een true ROI hebt van tussen de -60% en 0% ROI.

Beantwoorden
Citeren
onmybike
BlackMember

Als je wil kan ik de uitgebreide berekening ook posten.

Beantwoorden
Citeren
ViperPP
Oldschool Grinder

Als je dan toch al met dergelijke bedragen pokert, zou ik gewoon ASAP investeren in PT4. Die berekent dan heel gemakkelijk zaken als ROI voor jou. Zelf manueel doen is imho onbegonnen werk, zeker als je al wat games gaat beginnen mixen her en der.

Beantwoorden
Citeren