@Lanfear
Er zijn meerdere affiliates die een gratis $50 startkapitaal aanbieden.
Echter tegen de tijd dat je merkt dat je die gratis $50 niet krijgt, ben je al ingeschreven bij de pokersite.
Aangezien je bij alle pokersites slechts 1 account mag hebben, zal het je zonder fraude niet lukken er nog 1 te openen.
Overstappen naar een andere affiliate, is dan dus niet meer mogelijk!
Het kost zo'n nieuwe spelers dus gewoon $50, hoeveel dingen je er bij pokerstrategy later ook voor terug krijgt (vids, coachings etc. wat natuurlijk erg fijn is) is niet relevant.
Ik zeg niet dat pokerstrategy dit expres doet, maar het zou ze wel goed uitkomen.....gewoon een % van de rake pakken zonder de $50 investering te hoeven doen.
Het valt me ook op hoeveel mensen er tegenwoordig klagen, dat ze met geen mogelijkheid door de quiz heen komen. (Ik heb al eerder gewezen op erg kromme en misleidende vragen in de quiz)
Misschien zijn deze mensen allemaal te onnozel, dat kan.
Maar een gedeelte van deze mensen zal, eenmaal ingeschreven bij pokerstrategy, zich alsnog aanmelden bij een pokersite (zonder die gratis $50).
Erg gunstig voor pokerstrategy.
Ook zie ik vaak posts van nieuwe spelers, die vragen waar hun geld blijft.
Pas na lang aandringen en vele "tickets", krijgen ze dan alsnog hun geld.
Sommige mensen zijn echter niet zo vasthoudend en zo is een bepaalde laksheid daarin, voor pokerstrategy dus extra winstgevend.
PS:nogmaals, ik zeg niet dat pokerstrategy onterecht die gratis $50 afwijst, of expres traag te werk gaat.
Maar overal waar systemen zo ingericht zijn, dat "falen" leidt tot extra winst, kun je gaan zitten wachten tot er "gefaald" gaat worden.
edit: als pokerstrategy iedere verdenking wil vermijden, zal zij of inzichtelijk moeten maken waarom iemand afgewezen wordt.
Of mensen die afgewezen worden voor de gratis $50, helemaal moeten afwijzen.