Ga naar het forum
weigering startbonu...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] weigering startbonus

63 Berichten
23 Gebruikers
0 Reacties
6,859 Weergaven
bobm78
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door tuneboy2301

Oorspronkelijk gepost door Bonnie27

ik voel me eerlijk gezegd bedrogen...

I lol'd :f_biggrin:

Ghehe, er is nog zo'n thread, gaat over exact zelfde, maar mijn reactie werd daarin niet zo op prijs gesteld, dus ik lol in stilte met je mee... :D

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Je reactie wordt altijd op prijs gesteld bob, zelfs wanneer je slecht opgebouwde kritiek uit.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

wat ben je toch grappig mafkeess

wat ben je toch grappig mafkeess

nou kan ik hier op een bepaalde manier op gaan reageren, maar dan gaan de mods wat werk krijgen om het topic te zuiveren denk ik :D

Ik wil maar zeggen dat je zelf niet je eigen geld wilt investeren, dus je gaat op zoek naar GRATIS GELD. Nu blijkt dat je hier niet voor in aanmerking komt en dan voel je je bedrogen??
Daar moet ik wel om lachen ja

Stel, er is een nieuwe winkel in de stad en als promotie geven ze een gratis pen weg. e komt thuis, wilt iets opschrijven en de pen bljikt het niet te doen.
Ren je dan terug naar die winkel en roep je OPLICHTERS!!!! naar het winkelpersoneel?

En daarbij komt, ik heet niet eens Kees

zazizo
Oldschool Grinder

nou kan ik hier op een bepaalde manier op gaan reageren, maar dan gaan de mods wat werk krijgen om het topic te zuiveren denk ik :D

Ik wil maar zeggen dat je zelf niet je eigen geld wilt investeren, dus je gaat op zoek naar GRATIS GELD. Nu blijkt dat je hier niet voor in aanmerking komt en dan voel je je bedrogen??
Daar moet ik wel om lachen ja

Stel, er is een nieuwe winkel in de stad en als promotie geven ze een gratis pen weg. e komt thuis, wilt iets opschrijven en de pen bljikt het niet te doen.
Ren je dan terug naar die winkel en roep je OPLICHTERS!!!! naar het winkelpersoneel?

En daarbij komt, ik heet niet eens Kees

Dat was ook mijn eerste gedachte.
Echter, zit er nog een kant aan het verhaal imo.

Hij maakt de quiz en meldt zich aan bij een pokersite.
Vervolgens krijgt hij zonder opgave van een reden, zijn beloofde geld niet.
Maar hij kan nu niet meer op de door hem gekozen pokersite spelen, zonder dat via pokerstrategy te doen.
Tenzij hij fraude gaat plegen en een nieuwe account bij die pokersite opent (via een andere affiliate).

Dit betekent, dat hij nu in feite gedwongen wordt om via pokerstrategy spelen.
Pokerstrategy zal dus in de toekomst lekker een deel van zijn rake krijgen.
En dit terwijl de meeste mensen zich toch aanmelden via pokerstrategy, vanwege die gratis $50.

Ik zou mij ook bedrogen voelen.
Het klinkt mij als "valse voorwendselen".

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Zazizo, bedankt voor je begrip.

tenminste iemand die logisch nadenkt!

Dit kreeg ik net als reactie op mijn vraag wat nou de reden is..

Dear Bonnie27,

I am sorry, as it is written in the previous ticket we have the right to not pay you the bonus. You need to deposit money yourself now.

Best regards,
Tobi

lkkr dan...

Hey Bonnie,

Onze support afdeling heeft jou reeds 4x vruchteloos proberen te contacteren op de twee verschillende beschikbare telefoonnummers. Als je mij (jeroen.vandenbosch@pokerstrategy.com) kan laten weten op welk nummer en welk tijdstip ze je kunnen contacteren dan geef ik ze het door.

Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door zazizo

Dat was ook mijn eerste gedachte.
Echter, zit er nog een kant aan het verhaal imo.

Hij maakt de quiz en meldt zich aan bij een pokersite.
Vervolgens krijgt hij zonder opgave van een reden, zijn beloofde geld niet.
Maar hij kan nu niet meer op de door hem gekozen pokersite spelen, zonder dat via pokerstrategy te doen.
Tenzij hij fraude gaat plegen en een nieuwe account bij die pokersite opent (via een andere affiliate).

Dit betekent, dat hij nu in feite gedwongen wordt om via pokerstrategy spelen.
Pokerstrategy zal dus in de toekomst lekker een deel van zijn rake krijgen.
En dit terwijl de meeste mensen zich toch aanmelden via pokerstrategy, vanwege die gratis $50.

Ik zou mij ook bedrogen voelen.
Het klinkt mij als "valse voorwendselen".

De redenen waarom het $50 startkapitaal niet overgemaakt kan worden, kunnen vanwege 'veiligheidsredenen' niet vermeld worden. Dit omdat er dan altijd weer mensen zijn die hun hele leven in het teken stellen van het pogen tot het doorbreken van het systeem.
Af en toe kan het helaas voorkomen dat er hierdoor ook iemand ten onrechte zijn startkapitaal niet ontvangt.

Iemand die zijn of haar startkapitaal niet ontvangt, kan echter wel gewoon spelen, gebruikmaken van bonussen, freerolls, rake races, artikelen, coachings, etc etc, want je kunt wel gewoon je status opwerken.

Er zijn genoeg mensen die er voor kiezen om het startkapitaal niet te gebruiken, maar te beginnen met een van de pokerbonussen, om zo gebruik te maken van het materiaal van PokerStrategy

Aangezien je nog steeds niets extra's betaalt en nog steeds van alle voordelen gebruikmaakt (behalve het gratis startkapitaal), zie ik dan ook niet in waarom je een nieuwe account aan zou moeten maken.

Dit geheel staat los van Bonnie's zaak, maar is een algemene reply op hierboven gequote statement

zazizo
Oldschool Grinder

@Lanfear
Er zijn meerdere affiliates die een gratis $50 startkapitaal aanbieden.
Echter tegen de tijd dat je merkt dat je die gratis $50 niet krijgt, ben je al ingeschreven bij de pokersite.
Aangezien je bij alle pokersites slechts 1 account mag hebben, zal het je zonder fraude niet lukken er nog 1 te openen.

Overstappen naar een andere affiliate, is dan dus niet meer mogelijk!
Het kost zo'n nieuwe spelers dus gewoon $50, hoeveel dingen je er bij pokerstrategy later ook voor terug krijgt (vids, coachings etc. wat natuurlijk erg fijn is) is niet relevant.

Ik zeg niet dat pokerstrategy dit expres doet, maar het zou ze wel goed uitkomen.....gewoon een % van de rake pakken zonder de $50 investering te hoeven doen.

Het valt me ook op hoeveel mensen er tegenwoordig klagen, dat ze met geen mogelijkheid door de quiz heen komen. (Ik heb al eerder gewezen op erg kromme en misleidende vragen in de quiz)
Misschien zijn deze mensen allemaal te onnozel, dat kan.
Maar een gedeelte van deze mensen zal, eenmaal ingeschreven bij pokerstrategy, zich alsnog aanmelden bij een pokersite (zonder die gratis $50).
Erg gunstig voor pokerstrategy.

Ook zie ik vaak posts van nieuwe spelers, die vragen waar hun geld blijft.
Pas na lang aandringen en vele "tickets", krijgen ze dan alsnog hun geld.
Sommige mensen zijn echter niet zo vasthoudend en zo is een bepaalde laksheid daarin, voor pokerstrategy dus extra winstgevend.

PS:nogmaals, ik zeg niet dat pokerstrategy onterecht die gratis $50 afwijst, of expres traag te werk gaat.
Maar overal waar systemen zo ingericht zijn, dat "falen" leidt tot extra winst, kun je gaan zitten wachten tot er "gefaald" gaat worden.

edit: als pokerstrategy iedere verdenking wil vermijden, zal zij of inzichtelijk moeten maken waarom iemand afgewezen wordt.
Of mensen die afgewezen worden voor de gratis $50, helemaal moeten afwijzen.

Hey zazizo,

Voordat we hier een hele discussie gaan houden over de kwestie hoe nieuwe leden die hun startkapitaal niet krijgen worden benadeeld of niet, wil ik toch nog even wat kwijt hierover.

Overstappen naar een andere affiliate, is dan dus niet meer mogelijk!
Het kost zo'n nieuwe spelers dus gewoon $50, hoeveel dingen je er bij pokerstrategy later ook voor terug krijgt (vids, coachings etc. wat natuurlijk erg fijn is) is niet relevant.

Persoonlijk lijkt me dit juist heel relevant. Misschien onderschat je de waarde van alle artikelen en video's, want dit zal je op den duur veel meer opleveren dan die gratis $50. Het feit dat het spelers $50 kost vind ik zelf ook wat kort door de bocht. Ja, ze lopen gratis $50 mis door redenen die niet gegeven kunnen worden, maar het is en blijft een gift.

Ik zeg niet dat pokerstrategy dit expres doet, maar het zou ze wel goed uitkomen.....gewoon een % van de rake pakken zonder de $50 investering te hoeven doen.

Ik weet niet 100% zeker hoe dat zit, maar ook hier wil ik even iets aanvullen. Die rake die je betaalt ben je natuurlijk sowieso kwijt, of je nou wel of geen account hebt via een affiliate zoals PS. Van die rake die je betaalt gaat inderdaad een deel naar PS omdat zij jou als nieuw lid hebben aangedragen. PS zal echter niet expres de $50 inhouden om er wel rakeback van te krijgen.

Ook zie ik vaak posts van nieuwe spelers, die vragen waar hun geld blijft.
Pas na lang aandringen en vele "tickets", krijgen ze dan alsnog hun geld.
Sommige mensen zijn echter niet zo vasthoudend en zo is een bepaalde laksheid daarin, voor pokerstrategy dus extra winstgevend.

Dit is nou eenmaal hoe het systeem werkt. Een nieuw lid meldt zich aan en doet wat hij moet doen, als hij tenminste netjes alles opvolgt in de stappen uit de handleiding, en zal vaak zijn startkapitaal gewoon krijgen. Soms ontstaan er problemen, die uiteraard het eerst geconstateerd worden door de nieuwe leden zelf. Zij melden dit dan aan de klantenservice. Je moet ook niet vergeten dat deze klantenservice dagelijks overladen wordt met tickets. Enig geduld en eigen inzet lijkt me dan wel op z'n plaats voor (nogmaals) een gratis startkapitaal. Maar dat is mijn mening.

Maar overal waar systemen zo ingericht zijn, dat "falen" leidt tot extra winst, kun je gaan zitten wachten tot er "gefaald" gaat worden.

Of het een goed systeem is of niet laat ik in het midden. Dat is iets voor de oprichters van PS.

Om af te sluiten wil ik nog melden dat het niet altijd PokerStrategy is die het startkapitaal weigert. Het komt ook voor dat een poker room om eigen redenen weigert. In dat geval kun je als nieuw lid nog wel naar een andere room uitwijken en alsnog je $50 startkapitaal krijgen.

@Zazizo
En in dit geval is duidelijk gemaakt(ook voor ons) waarom Bonnie het niet ontvangen heeft. Er is 4 keer gebeld voor verificatie en niet geantwoord.

En er wordt alsnog de kans gegeven om het op te lossen.

De meeste klagers geven aan dat het niet aan hun zelf ligt maar hier heb je toch een geval van niet alle stappen doorlopen die zijn aangegeven.

Wij weten dat normaal gesproken niet en dan kan je wel gaan speculeren over van alles en nog wat. Maar zonder extra info kan dat gewoon niet.

Wat je wel weet is dat de verificatie moeilijker(meer stappen) is als voorheen. Maar waarom ze dat doen is toch ook duidelijk en goed!

Daardoor zullen er ook meer buiten de boot vallen als voorheen.

Met als gevolg meer klagers.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Diane, met alle respect voor de gegeven info, ik ben niet gebeld, en ook niet op thuisnummer. Gelukkig kan ik controleren of ik gesprekken gemist heb, maar dat is niet het geval.

Na opening van mijn partypoker account heb ik meteen gestort, dit heeft als gevolg gehad dat ik niet mijn startkapitaal op mijn partypoker account kon ontvangen. Ik heb nu een andere account geopend en binnen 48 uur zal de bonus worden bijgeschreven.

"We have approved your account and want to transfer the $50 to your account. Because you have already made a deposit on Party Poker, you can not not receive they $50 in that account"

Dit is blijkbaar de oorzaak.. misschien heeft iemand wel proberen te bellen om dit aan te geven, maar niet op het juiste nummer.

Ik ben blij dat na enige ophef rond dit topic alles toch netjes wordt afgehandeld.

:spade: :heart: :tongue: :heart: :spade:

En in jouw geval kan ik het me nu wel enigszins begrijpen. Lijkt op miscommuniceren.

Ja dat zou natuurlijk kunnen van dat verkeerde nummer maar dat is ook weer zo op te lossen :)

Maar dan zou je volgens mij als je contact opneemt het misschien alsnog het startkapitaal op een andere account kunnen ontvangen. Dit weet ik niet zeker maar voor dit zou je ook nog een ticket naar support kunnen sturen.

Of is alles al opgelost!

Oh ondanks alle ophef wat niks persoonlijks was wil ik je alvast heel veel succes met je pokercarriere wensen.

zazizo
Oldschool Grinder

Ik zou geen enkel probleem met het (oninzichtelijk) afwijzen van die gratis $50 hebben, als mensen dit te horen zouden krijgen voordat zij "vast zitten" aan pokerstrategy.

Zoals het nu geregeld is, trekt pokerstrategy nieuwe spelers aan, door ze die $50 voor te houden. (Dit is voor het overgrote deel van de leden de reden voor aanmelding.)
De nieuwe speler kiest een pokersite en maakt daar een account aan.
Als die speler vervolgens merkt, dat hij het geld niet krijgt, kan een speler dat niet terecht vinden.
Maar als hij vervolgens via een andere affiliate op die pokersite wil spelen, is dat niet meer mogelijk (althans niet zonder de regels van die pokersite te overtreden: 1 account per persoon).

Dan nog iets wat ik vreemd vind:
Waarom is het "top secret" dat iemand afgewezen wordt, omdat hij 4 maal zijn telefoon niet opneemt?
Hoe helpt het geheim houden van die reden, de scammers buiten de deur te houden?
In dit geval hadden ze best direct de reden kunnen geven.
Op die manier voorkomt pokerstrategy onnodige verdenkingen.

PS: ik ben wat in herhaling gevallen, maar ik vind het erg moeilijk om duidelijk te maken wat er krom is aan de situatie.

Amsterdam0
PokerStrategist

goeie dag had ff een vraagje als ik naar me strategy points kijk dan gaat

er amper wat vanaf en loopt ut aantal alleen maar omhoog kan iemand

mij dat uit leggen en eventueel na kijken aangezien ik vandaag al op full

zo een 2k ftp behaald heb en ik geen verschil zie met de andere dagen

vraag ik me toch wel af of er iets fout gaat alvast bedankt

Beetje rare plek voor je vraag, hoe dan ook zou ik je graag antwoord geven op je vraag. Die begrijp ik alleen niet dus dat gaat ook niet door :f_biggrin:

Oorspronkelijk gepost door Xpload1989
Persoonlijk lijkt me dit juist heel relevant. Misschien onderschat je de waarde van alle artikelen en video's, want dit zal je op den duur veel meer opleveren dan die gratis $50. Het feit dat het spelers $50 kost vind ik zelf ook wat kort door de bocht. Ja, ze lopen gratis $50 mis door redenen die niet gegeven kunnen worden, maar het is en blijft een gift.

Heel veel mensen hebben geen zin om tijd te steken in het leerproces en willen gewoon lekker spelen en melden zich bij een affliate zoals pokerstrategy alleen voor de gratis $50. Nu ze pas horen dat ze hun geld van pokerstrategy niet krijgen na het aanmaken van het pokeraccount kunnen ze niet meer op die pokerroom een startkapitaal van een andere affliate krijgen op deze door hen gekozen pokerroom.

Ik weet niet 100% zeker hoe dat zit, maar ook hier wil ik even iets aanvullen. Die rake die je betaalt ben je natuurlijk sowieso kwijt, of je nou wel of geen account hebt via een affiliate zoals PS. Van die rake die je betaalt gaat inderdaad een deel naar PS omdat zij jou als nieuw lid hebben aangedragen. PS zal echter niet expres de $50 inhouden om er wel rakeback van te krijgen.

Ze waren misschien liever die rake kwijtgeweest aan een affliate die wel de $50 gaf

Dit is nou eenmaal hoe het systeem werkt. Een nieuw lid meldt zich aan en doet wat hij moet doen, als hij tenminste netjes alles opvolgt in de stappen uit de handleiding, en zal vaak zijn startkapitaal gewoon krijgen. Soms ontstaan er problemen, die uiteraard het eerst geconstateerd worden door de nieuwe leden zelf. Zij melden dit dan aan de klantenservice. Je moet ook niet vergeten dat deze klantenservice dagelijks overladen wordt met tickets. Enig geduld en eigen inzet lijkt me dan wel op z'n plaats voor (nogmaals) een gratis startkapitaal. Maar dat is mijn mening.

Dus het is niet raar dat het lid er zelf achteraan moet en meerdere malen moet doorzeuren voordat hij krijgt waar hij blijkbaar wel recht op had als hij het uiteindelijk wel krijgt?
En mailtje dat het bedrijf uit zichzelf stuurt waarin staat wat het lid moet doen om het probleem te verhelpen zou wel aardig zijn.

Ik zou geen enkel probleem met het (oninzichtelijk) afwijzen van die gratis $50 hebben, als mensen dit te horen zouden krijgen voordat zij "vast zitten" aan pokerstrategy.

Zoals het nu geregeld is, trekt pokerstrategy nieuwe spelers aan, door ze die $50 voor te houden. (Dit is voor het overgrote deel van de leden de reden voor aanmelding.)
De nieuwe speler kiest een pokersite en maakt daar een account aan.
Als die speler vervolgens merkt, dat hij het geld niet krijgt, kan een speler dat niet terecht vinden.
Maar als hij vervolgens via een andere affiliate op die pokersite wil spelen, is dat niet meer mogelijk (althans niet zonder de regels van die pokersite te overtreden: 1 account per persoon).

Dan nog iets wat ik vreemd vind:
Waarom is het "top secret" dat iemand afgewezen wordt, omdat hij 4 maal zijn telefoon niet opneemt?
Hoe helpt het geheim houden van die reden, de scammers buiten de deur te houden?
In dit geval hadden ze best direct de reden kunnen geven.
Op die manier voorkomt pokerstrategy onnodige verdenkingen.

PS: ik ben wat in herhaling gevallen, maar ik vind het erg moeilijk om duidelijk te maken wat er krom is aan de situatie.

Begrijp je punt wel en dat het allemaal wat transparanter kan ok daar kan ik mij ook wel goed in vinden.