Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

[Zamknięte] downswing

7 Posty
6 Użytkownicy
0 Reakcje
455 Wyświetlenia
viceroy12345

hej. nie pisze generalnie na pokerowych forach, ale ostatnio sam zaskoczyłem się tym co zastałem na everest gram na ps, pp ostatnio postanowiłem założyć konto na everest nie jestem pokerowym nowicjuszem mam na swoim koncie ponad milion rozegranych rąk, ale czegoś takiego jeszcze nie miałem na żadnym poker roomie, jestem graczem TAG, a ostatnie niemal dwa tygodnie na everest to totalna porażka jestem co prawda dalej na plusie ale ilość bad beatów uderzyła nawet mnie gram określony czas na każdym z moich kont, wiem oczywiście ze downswing jest pojeciem występującym w pokerze i jest to normalne, nie bazuje na szczęściu w swojej grze, i nie biegne slepo w jakies nieopłacalne drawy, przez dwa tygodnie kazdego dnia dopada mnie tam niezliczona ilość 10%, 20% które non stop łamia moje układy. mam pytanie do graczy którzy są wygrywający ile trwał wasz najdłuższy downswing, pytanie może i głupie ale fajnie byłoby dowiedziec jak radzicie sobie z mega długim downswingiem i ile w waszym wykonaniu trwał??? jak knoś nie chce odp. to niech nie jedzie na forum ze temat do d.... tylko poprostu ominie wątek. z góry dzięki i pozdro.

6 odpowiedzi
zielony66

Mój trwał 2,5 tygodnia. Już nie ważne co bym wrzucał było źle. Nawet AA preflop trafiało na QQ, które trafiały karetę ;). Normalna sprawa nie zawsze sie udaje :) Myślę, że długość dawnsingu zależy od psychiki osoby. Jak bardzo umiesz się zdystansować i grać swoje Agame, jeśli widzisz, że pod wpływem wtapiania mocnych układów nie grasz swojego.... czas odejść, zrobić przerwę przemyśleć.

Cześć viceroy12345,

mamy specjalny dział, w którym zajmujemy się takimi sprawami. Jeżeli chcesz, to przesunę Twój wątek do działu Mindset, a tam nasz trener lechrumski udzieli Ci wskazówek, co masz zrobić i jak sobie poradzić z Twoim problemem.

Pozdrawiam.

viceroy12345