Witam,
dzięki za odpowiedzi, ale chyba trochę co niektórzy niepotrzebnie sie na mnie wyżywają, jakieś frustracje mają? 
Dobra, a tak poważnie, rzeczywiście moje wyniki przemawiają za tym, ze mam jakieś podstawowe braki. Przyznam, że jest sporo kwestii, które wydają się podstawowe i ja ich nie rozumiem, choćby pojęcie EV. Czytałem różne objaśnienia z przykładowymi wyliczeniami, ale mimo wszystko jakoś to było dla mnie nieprzystępnie wyjaśnione, a obecnie studiuję inżynierie oprogramowania i naprawdę jestem w stanie zrozumieć bardziej zawiłe kwestie. Może ktoś by podesłał link do strony gdzie jest to dokładnie opisane, bo to co znalazłem na pokerstrategy com, jakoś do mnie nie przemawia.
Moje problemy z przegrywaniem wiążą się głównie z tym, że często dobrze mi idzie, cegiełka po cegiełce sobie zbieram żetony, aby nagle w jednym rozdaniu stracić wszystko. Często np. przez nieudany blef. Z blefami ja mam przynajmniej tak, że jak się nie udają to są zazwyczaj bardziej kosztowne, niż zyski z udanych blefów. Bo często jednak musisz zainwestować większą sumę w blef, aby wystraszyć przeciwnika, jeżeli się uda to zyskujesz tylko tych kilka żetonów na stole, a jak się nie uda to tracisz zdecydowanie więcej, a każdemu chyba czasami się nie udaje. Jak unikać takich sytuacji, przecież wiadomo, że od czasu do czasu trzeba blefować i nie zawsze to wyjdzie.
Oczywiście można też dużo zarobić przez stawianie pułapek, wtedy odwrotnie, mało ryzykujesz a dużo zyskujesz. No ale u mnie najwyraźniej jakoś się to nie równoważy.
A propos rozdań, mam np. takie jedno. Jesteś na BB masz As 4 NIE w kolorze, jeden koleś tylko sprawdził, a Ty nic nie postawiłeś bo w gruncie rzeczy nie masz wyjątkowo silnego układu. Ale na flopie pojawia się As 4 w jednym kolorze i 6 w innym kolorze. Pierwsza decyzja należy do Ciebie. Co robisz? Zakładając, że nic nie wiesz o kolesiu.