Skip to forum
Notifications
Clear all

plrs/flop hoe precies?

6 Posts
6 Users
0 Reactions
1,234 Views

Hallo,

sommige pokersoftware bieden een aantal stats aan per tafel, zo ook de plrs/flop stat, maar bij de hoge tafels zoals 50% op bijv full ring games staan soms wachtrijen van een paar spelers, en ik ga er niet zo snel vanuit dat dit fishes zijn, dit zijn over het algemeen denk ik toch iets betere spelers.

Nu is mijn vraag, of iemand toevallig weet met hoeveel tijdsduur dit word bijgehouden, bijv per 100 handen, per uur? want als dit over een lange tijdsduur berekend word, kan ik mischien beter aan een tafel zitten die niet vol is, en waar iets minder plrs/flop is maar waarschijnlijk wel meer fishes zitten.

Alvast bedankt

Reply
5 replies
Head Admin
Lanfear81

Hey Tim,

Ik zie dat je per ongeluk op het Engelse forum gepost hebt. Je zult hier relatief weinig antwoorden krijgen _biggrin:

Je kunt het beste je vraag even op het Nederlandse forum stellen. De link naar het pokerforum vind je hier:

Over het algemeen kan ik zeggen dat je met de wachtrijen inderdaad moet uitkijken. Ook omdat als er al 3 spelers voor je in de wacht staan en zij komen aan tafel, de dynamiek (en dus ook de stats) van de tafel helemaal veranderd kunnen zijn omdat 3 van de 9 spelers nu andere spelers zijn.

Tot zo op het Nederlandse forum _cool:

@ all: Sorry guys for the Dutch here!

Reply
roopopper

?( ?( We forgive you

Reply
MJPerry

Schmoke and a pancake?

Reply
Skraggy

Originally posted by MJPerry
Schmoke and a pancake?